تعداد بازدید: 5429

توصیه به دیگران 22

شنبه 2 شهريور 1392-23:41

حمایت آیت الله ها از استانداری ربیع فلاح

حمایت آیت الله جباری،آیت الله نظری و آیت الله صدوقی از استانداری ربیع فلاح/آیت الله جباری:آرزو دارم استان از مدیریت و درایت دکتر ربیع فلاح استفاده کند/آیت الله نظری:استانداری حداقل مقامی هست که باید به دکتر ربیع فلاح داده شود-شخصا برای شما به تهران می روم/آیت الله صدوقی:دکتر فلاح از مدیران لایق و سرمایه های نطام اسلامی است+بیانیه رییسان ستاد روحانی در مازندران خطاب به دکتر روحانی برای انتصاب ربیع فلاح به استانداری مازندران


مازندنومه:لطف الله آجدانی-سخنگوی کانون تدبیر و امید مازندران- گزارشی از دیدارهای جداگانه دکتر ربیع فلاح رییس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مازندران و گزینه جدی استانداری مازندران را با برخی از علما و روحانیان برجسته مازندران ارایه داد.

 بر اساس این گزارش،در دیدارهای عصر جمعه، آیت الله جباری خطاب به دکتر فلاح تصریح کرد :من شما را می شناسم،شما نیروی ارزنده و بزرگی هستید و در ایام انتخابات،ستاد استان را خوب مدیریت کردید.

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر افزود: آرزو دارم استان از وجود و مدیریت و درایت دکتر فلاح استفاده کند.

همچنین آیت الله نظری-از علمای مبرز استان-ضمن قدردانی از خدمات فلاح در ایام انتخابات و نیز خدمات او در زمان معاونت وزارت و ریاست سازمان مراتع و جنگل ها ، خطاب به او خاطر نشان کرد:حاضرم شخصا برای شما به تهران بروم و موضوع حضور شما در مستد استانداری مازندران را پیگیر شوم تا مازندران از وجود شما بهره مند شود.

 آیت الله صدوقی نیز با تاکید بر نیاز استان مازندران به یک استاندار قوی برای حل مشکلات ، دکتر فلاح را از مدیران لایق و سرمایه های نظام اسلامی برشمرد و حمایت خود را از او اعلام کرد.

*حمایت خود را از ربیع فلاح اعلام می کنیم

 ستادهای انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان مازندران در بیانیه ای ضمن حمایت از استانداری دکتر ربیع فلاح،از ریس جمهوری درخواست کردند تا او را به عنوان استاندار بیست و یکم مازندران معرفی کند.در این بیانیه چنین آمده:

 محضر حضرت حجت الاسلام جناب آقای دکتر حسن روحانی

 ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

 با تقدیم سلام

 احتراما ضمن شادباش و تبریک دگرباره مردم دیار علویان برای انتخاب شایسته و بایسته ی حضرتعالی که نویدبخش بارقه ی امید برای پیشرفت و توسعه ی هرچه بیشتر ایران اسلامی است، به استحضار می رساند، در دولت تدبیر و امید جایی برای مدیریت آزمون و خطا و تخطی از گفتمان عقلانیت و اعتدال و عبور از شایسته سالاری نیست.

 حضور پرتوان مدیران اجرایی ارشد برای سکانداری و هدایت و هماهنگی امور اجرایی استان ها در چارچوب ضرورت تحقق گفتمان عقلانیت و اعتدال، اجتناب ناپذیر است.

 لذا در راستای ضرورت تقویت دولت تدبیر و امید، نظر به توانمندی ها و شایستگی های آقای دکتر ربیع فلاح رئیس ستاد انتخاباتی آن رئیس جمهور منتخب در مازندران، حمایت قاطع خود از معرفی و حضور ایشان برای تصدی مسئولیت خطیر استانداری مازندران را اعلام می نماییم.

جدای از نقش ارزنده و مجاهدت های فراوان و تلاش های خستگی ناپذیر و فراموش نشدنی دکتر ربیع فلاح در مسئولیت ریاست ستاد انتخاباتی حضرتعالی در استان مازندران، سوابق و توانایی های مدیریتی دکتر فلاح در سطوح کلان منطقه ای و ملی، ظرفیت بالای نقدپذیری و مشورت گرایی و نیز اعتدال گرایی ایشان در تعامل با طیف های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و به ویژه تفکر و برنامه های توسعه محور دکتر فلاح در دلالت بر توجه به مسائل، مشکلات، چالش ها و نیازهای استان مازندران و محبوبیت گسترده مردمی ایشان، از جمله دلایل و نشانه ای از همت و حمایت ما از ایشان و درخواست ما از حضرتعالی است.

 با توجه و تاکید بر شاخص ها و مولفه های حضرتعالی برای مدیران اصلح و همسویی و انطباق عملکرد و تفکر و برنامه های دکتر ربیع فلاح، انتظار و امید می رود که با تدبیر حضرتعالی و هماهنگی های لازم هیئت محترم دولت و وزیر محترم کشور، تحقق مطالبات حقه ی مردم مازندران و ضرورت حفظ و تقویت مصالح و منافع استان مازندران، با انتصاب آقای دکتر ربیع فلاح برای تصدی مسئولیت استانداری مازندران، تسهیل و تسریع گردد.

 با تشکر و احترام فراوان

روسای ستادهای انتخاباتی دکتر حسن روحانی در استان مازندران

لطف ا... آجدانی- آمل، همت احمدی – بابل، لطف ا... محمدنژاد- ساری، محمدحسین فقیه – قائمشهر، علی اکبر مرزی- نور، مجتبی نظری- تنکابن، کاظم فولادی- سوادکوه، عبدالرحیم فرشاد- بهشهر، مهدی ذکریاپور باقری- بابلسر و فریدونکنار، رمضانعلی بابایی- گلوگاه، حمزه خوش رودبار- نکا، پرویز دهستانی- محمودآباد، محمود رمادان- سیمرغ، علی اصغر شیخ حسنی- عباس آباد، علی سبحانی- زیراب، بهروز اسماعیلی- شیرگاه، اسماعیل صمدی- رامسر، سید شعاع موسوی- چالوس و اسماعیل فکوری- جویبار.

خبرمرتبط:

- ربیع فلاح،یک قدم تا استانداری مازندران http://www.mazandnume.com/?PNID=V15958


  • حاج حسن جاویدانی جانباز و رزمنده ساپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 11 شهريور 1392-0:0

    آقایان حامیان نیاز آذری چرا در برابر نوشته آجدانی به عنوان صاحی نظری که دیدگاهش را مطرح کرد چرا اینقدر با شیوه های تهدیدی برخورد میکنید. این روش مخال مصالح نظام و دور از شان مدعیان خدمت در دولت تدبیر و امید است.درود بر دکتر ربیع فلاح مرد شایسته برای استانداری مازندران.

    • چهارشنبه 6 شهريور 1392-0:0

      نگذارید برخی بدونه بلیط وارد قطار تدبیر و امید شوند.

      • محمد حاتمیپاسخ به این دیدگاه 0 0
        چهارشنبه 6 شهريور 1392-0:0

        شخصا حس میهن دوستی و مردم دوستی و فروتنی جناب آقای دکتر فلاح رو از نزدیک دیدم اونم وقتی که خبری از انتخابات و انتصابات نبود.مطمنم وزارت محترم کشور هم در این خصوص تصمیم بسیار درستی در انتخاب آقای دکتر فلاح بعنوان استاندار مازندران خواهند گرفت.

        ان شاء الله

        • بهشهری مشهد نشینپاسخ به این دیدگاه 1 0
          چهارشنبه 6 شهريور 1392-0:0

          شمارو به خداحول ورنداره کاری نکنید که عبرت ایندگان بشین

          • سه شنبه 5 شهريور 1392-0:0

            دکتر فلاح بهترین گزینه برای مازندران است چون عاشق ما زندران وکشاورزی و جنگلهاست

            • فریدون عزیزی پاسخ به این دیدگاه 5 3
              سه شنبه 5 شهريور 1392-0:0

              مازندران شهر ما یاد باد . بنده به عنوان یکی از تحصیل کردگان رشته منابع طبیعی دکتر ربیع فلاح را بهترین گزینه در میابم . یاحق/

              • سه شنبه 5 شهريور 1392-0:0

                با توجه به گزینه های مطرح آقای دکترازهرلحاظامتیازات بیشتری برخوداراست دکتر فلاح فرایند رشدی را ازاستان تا سطح ملی به خوبی طی نموده اند ایشان بسیار آدم سالم وخوشفکر هستند سوابق ایشان ازستاد پشتیبانی جبهه جنگ ،بنیاد مستضعفان ونمایند ایران درکشور فنلانددراموراقتصادی درمعاونت وزارت جهاد وقایم مقامی دروزارت جهاد و..ونیز رییس ستاددکتر روحانی در استان که درهمه مراحل کاری بدون کمترین تنش کارهای با کیفتی بیسار خوب انجام دادند این انتظار میره ایشان استاندار مازندران بشند

                • دوشنبه 4 شهريور 1392-0:0

                  آرزوی توفیق برای هر عزیزی که استاندار میشه. فقط این مطلب رو در نظر داشته باشه که ادارات کل وبخصوص فرمانداریها وبخشداریها را از لوث وجود افراد بی سواد و بی رگ وریشه که فقط وفقط مصلحت شخصی شان را درنظر میگرفتند ومردم برایشان کمترین ارزشی نداشتند .بدون هیچ اغماضی پاک کند. که تنها در این صورت میتواند حسن نیت خود را به مردم فهیم وصبور مازندران نشان دهد. در غیر این صورت هرکسی استاندار شود به حال مردم عزیز ودوست داشتنی ماهیچ فرقی نمیکند.

                  • دوشنبه 4 شهريور 1392-0:0

                    فقط نیازآذری میتواند مازندران را مازندران کند نیازآذری مدیر لایق وتوانمندیه

                    • دوشنبه 4 شهريور 1392-0:0

                      چون آیت الله صدوقی بزرگوار تاییدشون کرده حتما لایق پست استانداری مازندران هستند و دیگه جای هیچگونه نگرانی نیست.

                      امیدوارم بهترینها نصیب استان سبزمون بشه.

                      یا حسین...

                      • احمد آسودیپاسخ به این دیدگاه 6 2
                        دوشنبه 4 شهريور 1392-0:0

                        جناب صادقی مگر ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی منحل نشده اند...

                        • فرشاد نوریانپاسخ به این دیدگاه 5 6
                          دوشنبه 4 شهريور 1392-0:0

                          روسای ستاد دکتر روحانی اینقدر به خودشان ننازند .تاقبل از حضور اصلاح طلبان ستادها سوت وکور بودند باحضور اصلاح طلبان ستادها رونق گرفت ومردم آمدند. فلاح وپسرش سرشان بی کلاه خواهد ماند

                          • دوشنبه 4 شهريور 1392-0:0

                            ربیع فلاح ظاهرا آدم خوبیه اما در برابر سهم خواهی اعضای ستادش نمی تونه مقاومت کنه. تا حالا هم اعضای ستادش، بیشتر از خودش در تکاپو برای استانداری هستند. به هر حال خودشان که چیزی در چنته ندارند بلکه به واسطه دکتر فلاح به جایی برسند. دکتر فلاح را در سطح وزارت بازی ندادند باید هم برا استانداری تلاش کنه.

                            • جانبازی از بابلپاسخ به این دیدگاه 4 4
                              يکشنبه 3 شهريور 1392-0:0

                              با سلام

                              از اقای صادقی و همه ی همکارانشان تشکر میکنم

                              بنده به عنوان جانباز و رزمنده دفاع مقدس که در انتخابات برای دکتر روحانی فعالیت داشتم از تزدیک شاهد دیدگاه بزرگ منشی و خیر خواهی و هم نوع دوستی جناب دکتر ربیع فلاح بودم آنانی که امروز در سایت ها به آقای دکتر فلاح حمله ور می شوند یا با شخصیت واقعی دکتر فلاح آشنایی ندارند یا برای زیادی خواهی خود یا باند خود این نظرات را می دهند چنانچه تمایل داشته باشند مشخصاتی از خود ارائه نمایند تا رو در رو با هم به عنوان یک جانباز و رزمنده گفتگو نماییم

                              • يکشنبه 3 شهريور 1392-0:0

                                آقاي صادقي ، متاسفم كه براي خوب جلوه دادن آقاي ربيع حاضر نشديد خيلي از انتقادها به عملكرد و سطح توانائي ايشان را درج كنيد ، مطمئنا اين گونه برخورد ها هيچ جايگاهي در دولت اميد نخواهد داشت ، چون كه اميد با باند بازي و رپرتاژ خبري و حمايت اينچنيني به دست نمي آيد ! سلامت باشيد .

                                • بابل كلانشهرپاسخ به این دیدگاه 7 8
                                  يکشنبه 3 شهريور 1392-0:0

                                  خداراشكر كه وزيركشور نويدي دادند مبني براينكه استانداران خودشان وبستگان درجه اولشان نبايدپرونده اقتصادي داشته باشند ... به اميد اينكه دكتر ربيع فلاح درمسند استانداري قرار گيرد

                                  • يکشنبه 3 شهريور 1392-0:0

                                    مازندنومه:دو بار نظر دادم ثبت نکردی!!

                                    از سایت شما انتظار نداشتم

                                    • يکشنبه 3 شهريور 1392-0:0



                                      مدير سايت مازندنومه اينقدرازاين شخص حمايت نكن فردا پشيبمان خواهي شد...

                                      • بهمن کلبادی پور پاسخ به این دیدگاه 6 7
                                        يکشنبه 3 شهريور 1392-0:0

                                        نگذاریم که بسوزد بیا وحافظش باشیم . باسلام واحترام به نظرات همه صاحب نظران وصاحب منصبان ومدیران ومسولان ارشد سیاسی فرهنگی اجتماعی ودینی و......استان که متفق القول تاکید برسکانداری استانداری مازندران توسط مدیری مدبرولایق شایسته وفردی خبره وکارازموده ای بنام جناب اقای دکتر فلاح رادارند که محبوب طیفهای مختلف مردم جامعه میباشد ایا تضمینی هست که پس از مدتی استاندار مازندران بودن همان محبوبیت و مقبولیت وصلابت وشکوه وجلال امروز را هم دارا باشد ؟یادر اثرنابسامانیهای حاکم برجامعه که سالهاست یار دیرینه این استان میباشد ویا فراز ها و فرود های ناشی از بی ثباتی اقتصادی در جهان که بی تاثیر در جامعه ما هم نخواهد بود ویا کمی ها کاستیهای استان موجب خواهد شد که همه این شایستگیها و درایتها وتعاریف از کفایتها و لیاقتها ی این شخصیت کم نظیراستان نادیده گرفته شود وباانتقادها ی بجا وبیجا وزیر سوال بردنهای اگاهانه یا نااگاهانه جراید ودیگر رسانه ها از ایشان شخصیتی خنثی خلق کنند که اه از نها د همه دوستانش به اسمان رود .کسیکه میتواند در حاشیه باشد اما بااقتداروقدرت وصلابت چند استاندار وناظر برحسن انجام کارها در استان . تا هم حفظ شود وهم نسوزد تامازندران همچنان دارای این سرمایه گرانسنگ باشد. برای چنان روزهایی . پیشاپیش از همه دوستان اهل قلم پوزش می طلبم که در اثر عدم اشنایی به اصول نگارش شاهد ایرادهایی در نوشته هام خواهند بود. امیدوارم منظورم را با این قلم نا رسا رسانده باشم .

                                        • يکشنبه 3 شهريور 1392-0:0

                                          عجب بازار گرمی می کنه... مشک آن است که خود ببوید...

                                          اگر واقعا حکمش خورده بود اینقدر خودشونو به آب و آتیش نمی زدن

                                          • يکشنبه 3 شهريور 1392-0:0

                                            فقط دقت کنید مدرکش مثل کردان نباشد!

                                            • يکشنبه 3 شهريور 1392-0:0

                                              مازند نومه عزیز؛

                                              برای فلاح " پروپاگاندایی " راه انداختیا...!!!

                                              یه کم به گزینه های دیگه هم فکر کن...

                                              بعضی بی سروصدا تر دارن لابی میکنن. شاید هم اونا موفق بشن . به هر حال در سیاست هر چیزی ممکنه ...

                                              • مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 9 13
                                                يکشنبه 3 شهريور 1392-0:0

                                                پیشاپیش تبریک جنب دکتر فلاح عزیز


                                                ©2013 APG.ir