تعداد بازدید: 1919

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 4 شهريور 1392-19:52

مداحی:نمره من به دولت قبلی،متوسط به بالا نیست

در گفت وگو با رییس کمیسیون چشم انداز و امور نخبگان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شد: نمره من به دولت دهم،متوسط به بالا نیست/در آیتم های رشد و فاکتور اقتصادی،دولت های نهم و دهم، موفق نبود و کمیتش لنگ بود/شعار دولت یازدهم،الهام گرفته از سند چشم انداز توسعه یافتگی است/دولتمردان قوه های مجریه، مقننه و قضائیه باید از جنس چشم انداز باشند+عکس


مازندنومه،سیده نصیبه دوستدار:رئیس کمیسیون چشم انداز و امور نخبگان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دولت نهم و دهم در طی 8 سال گذشته توانسته در بخش هایی موفقیت هایی را کسب کند، گفت: نمره من به دولت دهم، متوسط به بالا نخواهدبود.

 دکترمحمد ابراهیم مداحی- رئیس کمیسیون چشم انداز و امور نخبگان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام- در پاسخ به سوال خبرنگارمازندنومه در خصوص نقش دولت بر اجرای سند چشم انداز توسعه یافتگی اعلام کرد: بیش از 70درصد ظرفیت ها در دست دولت بوده و قوه مجریه می تواند در اجرای این سند، نقش چشمگیری را ایفا کند.

وی در ادامه با بیان این مطلب که دولت نهم و دهم در 8 سال دوران خدمتش در زمینه های سلول های بنیادی و انرژی هسته ای و ...توفیقاتی به دست آورده،تصریح کرد: جدای از جنبه های بین المللی و تحریم هائی که به وجود آمد،در آیتم های رشد و فاکتور اقتصادی، دولت های نهم و دهم، موفق نبود وکمیتش لنگ بود.

مداحی با اشاره به این مطلب که در پیشبرد اهداف سند چشم انداز توسعه یافتگی به دولت سابق، نمره ای بالاتر از حد متوسط نمی توانم بدهم،خاطرنشان کرد:شعاری که ملهم از چشم انداز نباشد به خودی خود انحراف ازچشم انداز است و امیدواریم دولت جدید با شعار تدبیر و امید باعث پیشبرد اهداف کلان شود.

 وی با اشاره به این مطلب که تهیه پیش نویس و تدوین سند چشم انداز، وظیفه ی دبیرخانه ی تشخیص مصلحت نظام است اظهارکرد: شاخص های نظارتی را مجمع، احصا کرده است.

 رئیس کمیسیون چشم انداز و امور نخبگان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تاکید بر اینکه دولتمردان قوه های مجریه، مقننه و قضائیه باید از جنس چشم انداز باشند،تأکیدکرد: آنها با تفکر استراتژیک کارها را به جلو برده و با نگاه به آینده، عقب ماندگی ها را جبران کنند.

 وی در بحث ترویج و تبلیغ سند چشم انداز، چرا تاکنون ضعیف عمل شده است،عنوان کرد: اجرای 50 همایش و برگزاری 200 کارگاه آموزشی را ازجمله اقداماتی است که توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام، طی زمان 3 سال گذشته انجام گرفت.

 مداحی، تدوین سیاست ها و پیشنهاد به رهبری، شناسائی معضلات شورای نگهبان، مجلس و دولت و نظارت بر حسن اجرای سیاستهای کلان کشور را از وظایف مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد.

گفتنی محمدابراهیم مداحی برای شرکت در همایش سازمانی علمی و پژوهشی و فن آوری سپاه های استانی به مازندران سفر کرده بود.


  • سه شنبه 5 شهريور 1392-0:0

    مردم ديار مازندران براي ديدار يار امام و رهبري حضرت آيت الله هاشمي لحظه شماري مي كنند

    مظهر صبر و استقامت ، حضرت آيت الله هاشمي به سوي استان عاشقان ولايت مي آيد

    (بدخواهان بدانند هاشمي زنده است چون نهضت زنده است )





    وعده ديدار :شنبه نهم شهريور

    شهرستان سوادكوه شمالي شهر شيرگاه مسجد جامع

    ساعت 17


    ©2013 APG.ir