تعداد بازدید: 2250

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 5 شهريور 1392-23:27

افزایش آمار تحت پوشش کمیته امداد،نشانه ناکارآمدی است

1400خانوار میاندرودی تحت پوشش کمیته امداد هستند/کمیته امداد در سال 91 در حدود11 هزار فرصت شغلی ایجاد کرد/اگر آمار افراد تحت پوشش کمیته امداد زیاد باشد مسرت بخش نیست.(گزارش+عکس مازندنومه از افتتاح ساختمان کمیته امداد میاندرود)


مازندنومه،محمد اسماعیل بخشی سورکی:اداره کمیته امداد شهرستان میاندورود با حضور معاون عمرانی استانداری مازندران،مدیرکل کمیته امداد استان،فرماندار و سایر مسئولان استانی و محلی افتتاح شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان کمیته امداد شهرستان میاندرود در شهر سورک ابراز داشت:وظیفه این کمیته ارائه خدمت به کسانی است که در دورترین نقاط این کشور از همه قطع امید کرده اند.

ابراهیم باغبانی با بیان اینکه بهترین و عزیزترین افراد جامعه تحت پوشش کمیته امداد هستند، افزود:1400خانوار میاندرودی تحت پوشش کمیته امداد هستند که شامل جمعیتی در حدود سه هزار نفر است.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندان در ادامه با بیان اینکه در سال 91 در حدود11 هزار فرصت شغلی ایجاد کردیم افزود:با ایجاد این اشتغال بسیاری از خانواده ها حیات مجدد یافتند و از بسیاری آسیب ها هم جلوگیری شد.

گفتنی است شهرستان میاندرود در 7کیلومتری شرق ساری با جمعیتی بالغ به 60هزار نفر قراردارد.

*هاشمی:آمار بالای تحت پوشش کمیته امداد مسرت بخش نیست

 عیسی هاشمی ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان و اداره کمیته امداد شهرستان میاندورود در شهر سورک، با بیان اینکه قشر مستضعف جامعه توان ادامه معیشت در غوغای اقتصادی جامعه جهانی را ندارد،افزود:این کمیته در راستای تامین معیشت و فرهنگ سازی زندگی صحیح تشکیل شده است.

 معاون عمرانی استاندارای مازندران با اشاره به اینکه اگر آمار افراد تحت پوشش این اداره در استان و کشور زیاد باشد مسرت بخش نیست، افزود:این افزایش آمار از جهتی نشان دهنده ناکارآمدی دستگاه های دیگر است که نتوانستند به وظیفه خود درست عمل کنند.

گفتنی است ساختمان کمیته امداد میاندورود با هزینه ای بالغ بر 350 میلیون تومان و در خیابان شهید بهشتی(مخابرات) شهر سورک به بهره برداری رسید که اهدا کننده این ملک بنای ساختمان را از محل ثلث مرحوم فضل الله زاده اهدا و تنها هزینه عرصه را از کمیته امداد دریافت کرده است.


  • كيجا سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 6 شهريور 1392-0:0

    هميشه در تصورات دوران پيري ام تصور ميكنم كه از وضعيت دربه داغون اقتصادي گذشته كشورم براي نوه هام ميگم و اونا در نهايت تعجب ميگن يعني چي؟؟؟؟؟ و من هيچ نمود عيني براي مثال پيدا نمي كنم ... اينطوري يعني فرزندانم در ايراني اباد با هموطناني در رفاه زندگي و من در ايراني اباد از دنيا ميرم...


    ©2013 APG.ir