تعداد بازدید: 2943

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 11 شهريور 1392-8:17

یوسفی ساداتی:در انتخاب شهردار عجله نداریم

عضو جدید شورای شهر ساری گفت: اگر احیانا نسبت به برخی عملکردها، برنامه‌ها و شعارهای مطرح شده‌ی شهردار فعلی یا مدیران گذشته از سوی شورا پرسش صورت می‌گیرد، نباید عده‌ای آن را حمل بر مخالفت یا کارشکنی بدانند.


مازندنومه:منتخب مردم ساری در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به در پیش رو بودن فعالیت دوره چهارم شورای اسلامی شهر و شرایط دشوار و تعیین کننده این دوره، از افکار عمومی، رسانه های گروهی و مراجع سیاسی-اجتماعی ذی‌نفوذ شهر خواست تا به منتخبان مردم در شورا برای اتخاذ یک تصمیم درست و مناسب کمک کنند.

به گزارش مازندنومه، کوروش یوسفی ساداتی با اشاره به زایش گفتمان اعتدال و تدبیر تصریح کرد: تعیین مدیریت شهری و انتخاب شهردار باید در یک فضای آرام، عاقلانه و به دور از هرگونه فشار و تنش باشد.

وی با اشاره به اینکه زحمات شهرداران ساری هیچگاه نادیده گرفته نمی‌شود، گفت: اگر احیانا نسبت به برخی عملکردها، برنامه‌ها و شعارهای مطرح شده‌ی شهردار فعلی یا مدیران گذشته از سوی شورا پرسش صورت می‌گیرد، نباید عده‌ای آن را حمل بر مخالفت یا کارشکنی بدانند.

یوسفی ساداتی تصریح کرد شورای اسلامی شهر ساری در دوره چهارم به جای رفتن به سراغ اشخاص و یا جانب‌داری از افراد خاص به دنبال تکیه بر شاخص‌هاست و هرکس که مطابق با شاخص‌ها و معیارهای مدیریت مطلوب شهری نظر اکثریت شورا را کسب کند و صلاحیت او احراز شود قطعا مورد انتخاب و حمایت شورا خواهد بود.

 این عضو شورا با تقبیح برخی اعمال فشارها، محدودیت‌ها و حتی تهدیدها نسبت به اعضای پرسش‌گر و منتقد شورا در آستانه تعیین شهردار آینده ساری گفت: شورای شهر چهارم در انتخاب شهردار جدید تعجیل نخواهد کرد و در حال حاضر برخی از گزینه‌های پیشنهادی برای تصدی شهرداری مشخص شده که تاکنون یک نفر از آنان با حضور در جمع منتخبان برنامه‌های خود را ارائه کرد و این روند در روزهای آینده نیز تداوم خواهد کرد.

وی احتمال انتصاب فردی از میان کارکنان رسمی شهرداری را به عنوان سرپرست شهرداری دور از ذهن ندانست و گفت: شورا با بررسی برنامه‌های پیشنهادی و سوابق کاری گزینه‌های مطرح بهترین تصمیم را اتخاذ خواهد کرد که مطمئنا مردم از این تصمیم ان شاالله استقبال خواهند کرد.

این عضو شورا در پایان تاکید کرد:شورای چهارم از خدمات همه‌ی مدیران شهری به ویژه شهردار کنونی سپاسگزار است و قدردانی از خدمات شهرداران گذشته را وظیفه اخلاقی خود می‌داند.


  • پنجشنبه 21 شهريور 1392-0:0

    آقای یوسفی ای کاش شما مثل همه مردم خدمات ارزنده شهردار مرکز استان را می دیدی.اگه روی زمین راه بری از در و دیوار و تیر برق گرفته تا خیابانها و کوچه ها و میادین و پارک ها و ...... تغییر را می دیدی ، و قدردان شهردار بودی

    • سه شنبه 12 شهريور 1392-0:0

      ... درد مردم نداری درد نان داری.

      • سه شنبه 12 شهريور 1392-0:0

        رای منفی شما یعنی خیانت به مردم ساری

        • سه شنبه 12 شهريور 1392-0:0

          افرین به دیدگاه عضو جوان شورای شهر. با همین صداقت و صراحت لهجه است که مردم دوستت دارند.

          • پرویز عزیزیپاسخ به این دیدگاه 7 4
            دوشنبه 11 شهريور 1392-0:0

            نیاز استان و مرکز مازندران به عبوری

            پرویز عزیزی

            نمی خواهم از مهدی عبوری بت بسازم و اصلا بنا نیست آنچه در وجودش نیست جلوه دهم اما نیک می دانیم در اندیشه و تفکر نسبت به دیگران که پرادعا اما بی عمل بودند توان و قابلیت های فراوانی دارد.روسای جمهور گذشته که به مازندران سفر کردند محرومیتهای این استان سبز را دیدند و بقول خودشان متاسف و متاثر شدند و بیان داشتند که مناظر و زیباییهای چشم نواز آن موجب شده که مدیران ارشد تصور کنند که این استان در ناز و نعمت بسر می برد و هیچ مشکلی ندارد.

            اخیرا در روزنامه ها و هفته نامه ها خواندیم و دانستیم تعدادی از افراد را که مثلا مدیران باسابقه بودند به عنوان گزینه مقام استاندار مازندران معرفی نمودند.البته جای بسی تعجب است که برخی از افراد معرفی شده حتی کارنامه موفقی هم ندارند و مدیر کل یک اداره هم برایشان زیاد است چه رسد به استانداری.یکی دو نفر هم سوابق عملکردی خوبی دارند اما وزارت کشور می داند و به این دانسته خود معرفت عقلائی دارد که تنها داشتن سابقه نه کافی است و نه کفایت می کند.

            اینک ایران کهن و بزرگ و اسلامی در شرایطی به سر می برد که تنها زنان و مردان قدرتمند و توانا و با اقتدار و فرهیخته و بقول مقام معظم رهبری،باتقوا می تواند ما را به سرمنزل مراد و مقصود برساند.نمی گوئیم استاندارهای قبلی و استاندار فعلی خدای ناخواسته بد بودند. بلکه می گوییم توانشان همین بوده است.برخی از فعالان اجتماعی و کارشناسان و پژوهشگران، ساری را روستای بزرگی می دانند نه آنکه روستا خوب نباشد بلکه این بیان در شان مرکز استان مازندران نیست.همه مدیران پیشین و حال می دانستند و نسبت به دانسته خود شناخت پیدا نمودند که ساری به عنوان مرکز استان محرومیتهای فراوانی دارد اما چه کردند؟تنها خوب سخن گفتن و خود را نیک اندیش جلوه دادن کافی نیست. استان مازندران ومرکز آن شهرستان ساری در مقایسه با سایر مراکز استانها آن قدر از قطار توسعه عقب مانده است که کاملا مشهود است و همگان به آن اذعان دارند.کسی که بتواند مرکز استان را خوب بسازد قطعا استان را هم با همان روحیه خستگی ناپذیر آباد خواهد کرد.مهدی عبوری حتی لیاقت استاندار شدن را هم دارد.قطعا عبوری یکی از بهترین گزینه ها برای قبول مسوولیت استانداری است.جای بسی تاسف است که برخی جریانهای محفلی و افراد تازه به دوران رسیده سعی در حذف عبوری از شهرداری دارند و حتی شهردار بودن ایشان را نمی توانند تحمل کنند.اکنون لحظات سرنوشت سازی برای استان و شهر در حال رقم خوردن است.اکنون شهروندان خدمتگزاران واقعی خود را خواهند شناخت و دستها همه رو خواهد شد.دانایان و فرهیختگان نیز به هوش باشند و تلاشهایی را در جهت تنویر افکار عمومی باید انجام دهند چون در صورت غفلت، این سیر صعودی ساخت و ساز ساری متوقف خواهد شد.

            • دوشنبه 11 شهريور 1392-0:0

              وقتی شهردار خوب داره کار می کنه چه دلیلی داره تغییر کند.تغییر شهردار ظلم بزرگی به شهر ساری است.

              • ح - مهدوی پاسخ به این دیدگاه 4 4
                دوشنبه 11 شهريور 1392-0:0

                چقدر این ادبیات فاخر رو میشه دوست داشت...

                « ... از خدمات همه‌ی مدیران شهری به ویژه شهردار کنونی سپاسگزار است و قدردانی از خدمات شهرداران گذشته را وظیفه اخلاقی خود می‌داند »...

                میشه این ادبیات رو مقایسه کرد با ادبیات دیگر...

                « ... حجازی باید بداند که به زباله دان تاریخ پیوست...!!! »

                آقا کوروش؛ سپاس

                • دوشنبه 11 شهريور 1392-0:0

                  باید از صراحت لهجه اقایان ذلیکانی ویوسفی تقدیر کرد البته نگران نباشند این گروه های فشار که بیش از چند نفر هم نیستند ومنافع مشترک هم دارند در همه عصرها ونسل ها هستندهمانطوکه در انتخابات شورا شهرداری کلی خسارت دید ایندگان باید بیایند ودر مورد حال قضاوت کنند

                  • دوشنبه 11 شهريور 1392-0:0

                    قطعامردم ازهرتصمیم منصفانه وبه دور ازمنافع شخصی استقبال می کنند


                    ©2013 APG.ir