تعداد بازدید: 4007

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 11 شهريور 1392-17:3

قربانی: سوریه و لبنان،خط قرمز ایران است

مشاور رئيس ستادکل نيروهاي مسلح در یادواره 110 شهید بخش رودپی شهرستان ساری اظهار داشت:رهبری به بشار اسد فرمودند برو ارتش خود را در راستای حفاظت از اسلام و قرآن بسیج کن/دشمنان نظام و انقلاب با عرق و ورق و شراب هم پیمان اند/آقا فرمودند صبر کن آقا مرتضی،وقتش خواهد رسید+عکس


مازندنومه،محمد اسماعیل بخشی سورکی:سردار مرتضی قربانی در یادواره شهدای بخش رودپی ساری در روستای سنته ابراز داشت: چندی قبل بشار اسد به تهران آمد و در محضر رهبر معظم انقلاب عرضه داشت پدرم حافظ اسد گفت هرگاه که مشکلی برای کشور پیش آمد به حضور شما برسم.

وی با بیان این که سوریه و لبنان خط قرمز جمهوری اسلمی است،ادامه داد:بشار اسد از رهبرانقلاب خواست تا تدبیر کند و مقام معظم رهبری هم به او فرمودند که برو و ارتش خود را در راستای حفاظت از اسلام و قرآن بسیج کن و راه مقاومت را در پیش گیر که خداوند پیروزی را نصیب تو خواهد کرد.

این فرمانده لشگر 25کربلا در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه بشار اسد مقاومت خود را مدیون ولایت فقیه است تصریح کرد: امریکا و استکبار برای احیای آبروی از دست رفته خود بر طبل جنگ با سوریه می کوبند.

مشاور رئيس ستادکل نيروهاي مسلح با اشاره به تعداد موشک های مستقر شده در سوریه و لبنان اظهار داشت:تنها اگر 10 عدد از این موشک ها به تل آویو و حجاز برسد همه آنها تسلیم خواهند شد.

وی گفت:شمایی که امروز و در سالروز شهادت امام صادق(ع) در این مکان حاضر شده اید با اهل بیت پیمان بسته اید اما دشمنان نظام و انقلاب با عرق و ورق و شراب هم پیمان اند.

سردار قربانی با اشاره به دیدار چند روز قبل خود با رهبر معظم انقلاب گفت:بنده به نیابت از همه بسیجیان و سپاهیان اسلام در سه استان گیلان،مازندان و گلستان به رهبری عزیز عرض کردم که حاضرم با هزار نیروی جان برکف به سوریه برویم که آقا فرمودند صبر کن آقا مرتضی ،وقتش خواهد رسید.

وی در ادامه به روند حرکات سازمان یافته استکبار در توطئه علیه کشور و انقلاب اشاره کرد و گفت:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آنها به هر کاری متوسل شدند تا انقلاب را در نطفه خفه کنند.


فرمانده لشکر 25کربلا در دوران دفاع مقدس، کمک های نظامی و تسلیحاتی کشورهای جهان را به عراق در جنگ تحمیلی نشان از مخالفت آنها با انقلاب ایران دانست و تاکید کرد: باید افتخار کرد که شما شمالی ها برای صیانت از اسلام و قرآن 12هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده اید.

وی ادامه داد:صدام بیش از دو میلیون نفر از مردم عراق را در قابل 90 تیپ و لشکر وارد کارزار جنگ کرده بود اما خداوند پیروزی را از آن رزمندگان اسلام کرد و این در حالی بود که ارتش عراق تا مراکز برخی شهرهای ما پیشروی کرده بود.

سردار قربانی با بیان اینکه از 13 کشور دنیا  در جنگ تحمیلی اسیر گرفتیم افزود: دشمن در هر لحظه و هر گام توطئه ای جدید علیه انقلاب و نظام به کار می گیرد.

وی گفت:در همین هفته اخیر بیش از 400بمب چسبان -که به ماشین ها و وسایل تردد می چسبدو سپس منفجر می شود- در منطقه سیستان و بلوچستان در اختیار جاسوسان خود قرار داد تا منطقه را نا امن کنند اما به برکت خون شهدا و با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج)همه آنها شناسایی و دستگیر شدند.

مشاور رئيس ستادکل نيروهاي مسلح ابراز داشت:کسانی که امروز با مردم عراق و سوریه می جنگند خائنان به اسلام هستند و مطمئن باشند که عزت و قدرت را خداوند می دهد و اگر بناست این عزت از دست برود خود خداوند این عزت را خواهد گرفت.

وی در ادامه به حضور خواهران در یادواره شهدا اشاره کرد و گفت: خواهرم اجازه نده بی حجابی در جامعه تبدیل به فرهنگ شود.

سردار قربانی با اشاره به 420 شهید چادری در خرمشهر و 520شهید چادری در یکی از شهرهای مرزی با عراق اظهار داشت:امروز خانواده ها اولا باید مراقب باشند که نفوذ فرهنگ برهنگی در خانواده های آنها صورت نپذیرد و ثانیا با امر به معروف و تذکر لسانی وظیفه دینی خود در این مورد را انجام دهند.

وی به توریست پذیر بودن شهرهای شمالی اشاره کرد و گفت:اگر شما حجاب تان اسلامی باشد و رفتار علوی هم داشته باشید قطعا تبلیغی برای دین اسلام خواهد بود و این توریست ها تحت تاثیر قرار می گیرند.

لازم به ذکر است یادواره شهدای بخش رودپی شمالی و جنوبی در روستای سنته در 12 کیلومتری شهرستان ساری برگزار شد.


  • سوادكوهي كيجاپاسخ به این دیدگاه 0 0
    يکشنبه 17 شهريور 1392-0:0

    امروز به نظرم بزرگترين جهاد در شرق بناي صلح و ارامش است كه با اوضاعي كه حاكم شده برقراريش از ده جنگ جهاني سخت تر ولي باارزشتر است. كوبيدن بر طبل جنگ به رقص اوردن دشمن زيرك امريكا و پايكوبي اسرائيل غاصب است .


    ©2013 APG.ir