تعداد بازدید: 16879

توصیه به دیگران 8

سه شنبه 12 شهريور 1392-23:22

شرور گردانی در ساری

خبرهای حوادث مازندران/کلاهبرداري با پرداخت بسته هاي کاغذي به جاي اسکناس در نور+دستگیری سارقان موتوسيکلت در مياندورود+کشف داروهاي غيرمجاز قاچاق در ساري+پيامک هاي عاشقانه اي که 400 ميليون ريال آب خورد و...


مازندنومه،خبر ارسالی معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مازندران:با حکم صادره از مرجع قضائي 6تن از اراذل و اوباش معروف شهرستان ساري، در ملاء عام گردانده شدند.

 با شناسائي و دستگيري شش تن از اراذل و اوباش ساري در پي چند مرحله عمليات پليسي و امنيتي از سوي ماموران انتظامي شهرستان، اين افراد با حکم صادره قضائي در سطح شهر گردانده شدند.

 اين افراد به نام هاي "مهران قرباني،ابراهيم باجان،حامد قرباني،پيام مسلمي و مهدي اسماعيلي" با تدابير شديد امنيتي و انتظامي در سطح خيابان ها و محلات شهر ساري در انظار عمومي گردانده شدند.

 براساس اين گزارش، شهروندان ضمن ابراز رضايت از عملکرد پليس و دستگاه قضائي خواستار برخورد شديد قانوني دستگاه قضائي با اين افراد شدند.

سردار" مسعود جعفري نسب"-فرمانده انتظامي استان مازندران- با اشاره به اينکه اين افراد براي خود يک قدرت پوشالي ساختند، افزود:ما به شهروندان اين اطمينان را مي دهيم که پليس در مقابله با اراذل واوباش و هرگونه هنجار شکني از هيچ تلاشي دريغ نخواهد کرد و تا مرز شهادت ايستاده است.

*عوامل نزاع و درگيري در شهرستان نور دستگير شدند

در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان نور مبني بر وقوع نزاع و درگيري و تيراندازي با سلاح شکاري و تخريب اموال عمومي ، ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.

براساس اين گزارش،ماموران با حضور در محل حادثه باانجام تحقيقات از شاهدان عيني حادثه دريافتند، تعدادي اراذل و اوباش که از شهرستان همجوار با دو دستگاه خودرو به اين منطقه آمده بودند، ضمن ايجاد درگيري بااهالي محل و تيراندازي، به اموال عمومي خسارت وارد کرده و متواري شدند.

 ماموران با دريافت مشخصات عوامل درگير باانجام اقدامات اطلاعاتي موفق شدند، متهمان به نزاع و درگيري را به نام ها ي" د- ن،خ- س ، الف – و، و- الف ، الف – ع ، ع- الف ، ش- م " و " م- الف " به اتهام ايجاد درگيري دستگير کنند.

*کلاهبرداري با پرداخت بسته هاي کاغذي به جاي اسکناس در نور

فرمانده انتظامي شهرستان" نور"، از شناسائي و دستگيري کلاهبردار 15 ميليون توماني در اين شهرستان خبر داد .

 سرهنگ " گنجيان مقدم" افزود: در پي مراجعه فردي به ماموران انتظامي اين فرماندهي مبني بر جعل و کلاهبرداري از وي از سوي فردي به نام " م- ن"، موضوع به طور ويژه در دستور کارماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.

 وي تصريح کرد: ماموران با انجام تحقيقات از مالباخته دريافتند متهم به کلاهبرداري براي پرداخت بدهکاري اش به مالباخته و دريافت چک ضمانت به جاي پرداخت وجه نقد، با جعل پنج بسته كاغذ سفيد به جاي اسكناس هاي پنج هزار توماني و قرار دادن آن دركيسه نايلوني، با استفاده از غفلت مالباخته آنان را تحويل وي داده و چك مورد نظر را كه بابت ضمانت در اختيار مالباخته بوده از او گرفته و متواري مي شود.

 فرمانده انتظامي شهرستان نور افزود:مالباخته که پس از باز کردن کيسه نايلوني متوجه کلاهبرداري شده بود، مراتب را به ماموران پليس اطلاع داد.

 اين مقام انتظامي اظهار داشت:ماموران با دريافت اين اطلاعات پس از انجام يک سري اقدامات ويژه پليسي و شناسائي مخفيگاه متهم ، با هماهنگي مرجع قضائي اين فرد کلاهبردار را دستگير کردند.

*اعتراف سارقان کيف قاپ به 4 فقره سرقت در آمل

ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان آمل، دو سارق کيف قاپ را با 4 فقره سرقت شناسايي و دستگير کردند.

درپي دريافت گزارشي مبني بر سرقت و کيف قاپي در يکي از خيابان هاي سطح شهر آمل،ماموران پليس آگاهي بلافاصله به محل وقوع جرم اعزام شدند.

 بنابراين گزارش،ماموران پس از يک سري اقدامات اطلاعاتي،سارق کيف قاب به نام «مصطفي-الف» 20 ساله که مدت ها تحت تعقب پليس آگاهي بوده را به همراه سارقي ديگر به نام «مرتضي-ر» 19 ساله شناسايي و دستگير کردند.

 اين گزارش حاکي است،متهمان دستگير شده در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس به مشارکت در سه فقره سرقت و کيف قاپي و يک فقره سرقت خودروي پرايد در شهرستان آمل اعتراف کردند که با بررسي ها خودروي مسروقه در شهرستان بابل کشف شد.

*سارقان موتوسيکلت در مياندورود دستگير شدند

ماموران انتظامي کلانتري مرکزي شهرستان" مياندورود" ، سه متهم به سرقت موتوسيکلت را با دو فقره سرقت شناسائي و دستگير کردند.

 ماموران انتظامي کلانتري مرکزي شهرستان مياندورود در پي شکايت يکي از شهروندان مبني بر سرقت دو دستگاه موتوسيکلت ، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

پلیس با دريافت اين گزارش و تحقيقات از مالباخته با استفاده از شگردهاي خاص پليسي موفق شدند، فردي به نام " س- الف " 16 ساله را به عنوان مظنون به سرقت شناسائي کنند.

ماموران در ادامه با شناسائي محل سکونت اين فرد،او را دستگير کردند که متهم در تحقيقات فني و پليسي به سرقت موتوسيکلت ها با همکاري دو همدستش به نام هاي" الف – م 15 ساله و س- ح "18ساله اعتراف کرد .

متهم در ادامه اظهار داشت:با تغيير در شکل ظاهري موتوسيکلت ها،يک دستگاه موتوسيکلت مسروقه را به فردي به نام " الف – ن" 24 ساله فروخته ايم .

گفتني است، با توجه به اظهارات متهم دستگير شده مالخر و دو همدست اين فرد دستگير و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

*چاي با طعم شيشه

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي مازندران از کشف چند بسته چاي آغشته به مواد اوليه توليد شيشه خبر داد.

 سرهنگ"پهلواني"افزود:در پي مظنون شدن ماموران گمرك استان مازندران به يك كارتن محتوي 10 بسته چاي خشک470 گرمي که براي ارسال به يکي از کشورهاي اقيانوسيه تحويل گمرک استان شده بود، موضوع در دستور کار کارشناسان و ماموران اين پليس قرار گرفت.

 رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران گفت:با بررسي هاي انجام شده و نمونه برداري از چاي مشخص شد، اين چاي آلوده به مواد اوليه ترکيبي از پزوافدرين است که در ساخت شيشه هاي (‌روانگردان ) از آن استفاده مي شود.

سرهنگ پهلواني افزود:در اين ارتباط يک متهم شناسائي و دستگير و پس از تشکيل پرونده براي سيرمراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شد .

*کشف داروهاي غيرمجاز قاچاق در ساري

ماموران فرماندهي انتظامي شهرستان ساري، با شناسائي و دستگيري متهمان به قاچاق داروهاي غير مجاز موفق شدند،بيش از 3هزار عدد انواع داروهاي غير مجاز را کشف و ضبط کنند.

 در پي کسب خبري مبني بر فعاليت افرادي درامر تهيه وتوزيع داروهاي قاچاق به نام هاي"اصغر- ر"و" م- ه" در امر تهيه و توزيع مواد مخدر و قرص هاي اعتياد آور در سطح شهرستان ساري، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي شهرستان قرار گرفت.

 براساس اين گزارش،ماموران باانجام اقدامات اطلاعاتي وتحقيقات پليسي پس از شناسائي متهمان،اين افراد راموردتعقيب و مراقبت قرار دادند.

 اين گزارش مي افزايد: با هماهنگي مرجع قضايي محل سکونت متهمان به قاچاق دارو مورد بازرسي قرار گرفت که در نتيجه 45 گرم ترياک به همراه 3 عدد انواع دارو هاي قاچاق و غير مجاز به همراه 2کيلوگرم قرص و شربت متادن و ترامادل و 18گرم حشيش کشف وضبط شد.

 *پيامک هاي عاشقانه اي که 400 ميليون ريال آب خورد

رئيس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات مازندران، از شناسائي و دستگيري متهم به اغفال دختر جوان و اخاذي 400 ميليون ريالي خبر داد .

 سرهنگ احمدرضا رستمي-رييس پليس فتای مازندران- با اعلام اين خبر افزود: در پي مراجعه فردي به پليس فتا مبني بر اغفال و اخاذي از دختر جوانش، موضوع در دستور کار کارشناسان و ماموران اين پليس قرار گرفت.

 وي تصريح کرد: ماموران با انجام تحقيقات از شاکي دريافتند، در پي آشنائي دخترشاکي با مردي ناشناس و در ادامه ارتباطات پنهاني تلفني و پيامکي دختر جوان با اين مرد شيطان صفت، متهم با سوء استفاده از اطلاعات شخصي اين دختر و با تهديد و ارعاب طي چند مرحله اقدام به اخاذي 40 ميليون توماني کرد.

 رئيس پليس فتاي مازندران اظهار داشت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و فني و استفاده از شگردهاي پليسي موفق شدند، فرد متهم به اغفال و اخاذي را به همراه همدستش که اهل يکي از استان هاي مرکزي کشور بودند شناسائي کنند.

رستمي در ادامه از هماهنگي با مرجع قضائي و دستگيري متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از دستگيري در تحقيقات اوليه، ابتدا منکر ادعاي شاکي شده ، اما با توجه به دلايل و مدارک موجود هر دو متهم لب به اعتراف گشوده و به بزه انتسابي اعتراف کردند.

 سرهنگ رستمي اضافه کرد: باتشکيل پرونده متهمان به مرجع قضائي معرفي و با قرار 100 ميليون تومان روانه زندان شدند.

*کشف 153 کيلو گرم انواع مواد مخدردر سوادکوه

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از کشف و ضبط بيش از 153 کيلو گرم انواع مواد مخدردر پنج ماهه ابتداي سال جاري خبر داد .

سرهنگ "ناصر علي صفرپور" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي برقراري نظم و امنيت و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز ازابتداي سال جاري تاکنون طرح هاي ضربتي ارتقای امنيت اجتماعي با استفاده از همه امکانات و تجهيزات در اين شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وي افزود:ماموران انتظامي اين فرماندهي با انجام اقدامات اطلاعاتي وشناسايي نقاط آلوده و جرم خيز بيش از 153 کيلو گرم انواع مواد مخدر را کشفو ضبط کردند.

 سرهنگ صفر پور افزود:در همين ارتباط تعدادي از عوامل خريد و فروش مواد مخدر به همراه معتادان تابلو و ولگرد شناسائي و دستگير شدند.

 سرهنگ پاسدار صفرپور درپايان از استمرار طرح ارتقای امنيت اجتماعي در همه نقاط آلوده و جرم خيز شهرستان خبر داد.

*سردسته باندسارقان منزل در ساري دستگير شد

ماموران پليس آگاهي شهرستان ساري، سردسته اعضاي باند 5 نفره سرقت را پس از دوماه کاراطلاعاتي در عمليات ضربتي شناسائي و دستگير کردند.

سرهنگ يارعلي نيازي-فرمانده انتظامي شهرستان ساري- بااعلام اين خبر افزود: در پي انهدام باند سارقان حرفه اي منزل در خرداد ماه سال جاري و در ادامه فرار متهم اصلي اين پرونده به نام" ع- س"، موضوع به طور ويژه دردستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

 وي تصريح کرد:ماموران در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي، سرانجام روز گذشته با شناسائي مخفيگاه متهم در عمليات ضربتي اين فرد را دستگير کردند.

 فرمانده انتظامي شهرستان ساري افزود:متهم در تحقيقات و بازجويي هاي اوليه به13 فقره سرقت شامل 4 فقره سرقت منزل،سرقت 6 دستگاه موتورسيکلت ،سرقت يک دستگاه پمپ آب ، سرقت داخل خودرو وسرقت يک دستگاه خودرو اعتراف کرد.

*پليس آگاهي نور، قاتلان کارگر افغاني را دستگير کردند

ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي شهرستان نور، در پي کشف جسد مردي در جاده" آب پري شهر رويان"، قاتلان اين مرد را شناسائي و دستگير کردند.

 در ساعت 19:30 روز سه شنبه 5 شهريور ماه سال جاري در پي اعلام مرکز فوريت هاي پليسي110 شهرستان نور مبني بر کشف جسد مردي در جاده آب پري شهر رويان، ماموران پليس آگاهي شهرستان سريعاً به محل حادثه عزيمت کردند.

براساس اين گزارش،ماموران بررسي صحنه جرم با هماهنگي قضائي در اقدامات اوليه دريافتند، اين مرد با طناب بر دور گردن و همچنين ضربات متعدد چاقو بر پهلو و پشت به قتل رسيده است.

 ماموران در ادامه يک جلد کيف مدارک شناسايي مربوط به مقتول را در نزديکي جسد کشف کردند که نشان داد، جسد متعلق به فردي به نام "رمضان مراد " از تبعه کشور افغانستان است.

 اين گزارش مي افزايد: ماموران پس از شناسائي محل کار و سکونت مقتول واقع در شهرستان تنکابن، پس از چند روز کار اطلاعاتي وتحقيقات پليسي موفق شدند،فردي به نام " م- ر" را به عنوان مظنون به قتل شناسائي کنند.

مظنون به قتل که در يکي از استان هاي همجوار قرار داشته با استفاده از شگرد هاي خاص پليسي در يک عمليات از قبل طراحي شده پليسي دستگير شد و درتحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس ضمن اعتراف به قتل اظهار داشت : به علت برخي اختلافات مالي مقتول با يکي از بستگانش که به عنوان کارگر نزد آنان فعاليت داشته و همچنين تهديدات مقتول مبني بر ربايش دختر مورد علاقه اش ، اين مرد افغاني را به قتل رسانده است .

 در اين گزارش آمده است:با شناسائي همدست قاتل به نام" الف- ق" اين فرد نيز شناسائي و در عمليات غافلگيرانه پليس دستگير شد.

 
*کشف ماهيان خاوياري قاچاق در " مياندورود"

ماموران انتظامي شهرستان مياندورود، با متوقف کردن يکدستگاه خودرو وانت پيکان بيش از 88 کيلو گرم ماهي خاوياري قاچاق کشف کردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس،ماموران انتظامي کلانتري مرکزي شهرستان مياندورود حين انجام ماموريت و گشت زني در سطح حوزه استحفاظي درجاده فرودگاه بين مزارع کشاورزي به يک دستگاه خودرو وانت پيکان با سه نفر سرنشين مظنون شدند.

براساس اين گزارش،ماموران در اقدامي غافلگيرانه با متوقف کردن اين خودرو در بازرسي از آن موفق شدند، 6 قطعه ماهي خاوياري قاچاق از نوع فيل ماهي به ميزان 500کيلو گرم را که به صورت غير قانوني در دريا صيد شدند، کشف کنند.

 دراين ارتباط راننده خودرو به همراه دو نفر ديگر از سرنشينان خودرو به اتهام حمل و قاچاق ماهيان خاوياري دستگير شدند. گفتني است،متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و ماهي هاي مکشوفه تحويل اداره شيلات شهرستان شد.

*دستگيري اعضاي باند سارقان منازل در آمل

سارقان منزل که با تشکيل باندي اقدام به سرقت از 4 منزل و لوازم داخل يک دستگاه خودرو کرده بودند از سوي کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان آمل شناسايي و دستگير شدند.

«سرهنگ محمدصادق پهلوان» -فرمانده انتظامي شهرستان آمل- در تشريح خبر شناسايي و دستگيري اعضاي باند سرقت منازل گفت : درپي دريافت گزارش هايي مبني بر سرقت منازل در سطح شهرستان، ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي با تشکيل تيم عملياتي،تلاش خود را براي شناسايي و دستگيري سارقان آغاز کردند.

وي افزود:با افزايش گشت هاي انتظامي و حضور فعالانه ماموران پليس آگاهي،تحقيقات در خصوص شناسايي سارقان با تحت نظر قراردادن سارقان حرفه اي و سابقه دار ادامه يافت تا سرانجام کارآگاهان موفق به شناسايي 2 سارق و يک نفر مالخر شدند .

 سرهنگ پهلوان در ادامه بيان داشت:با اقدامات اطلاعاتي و پليسي،مخفيگاه سارقان شناسايي و با هماهنگي قضايي در چند عمليات غافلگيرانه سه متهم به سرقت دستگير شدند.

 فرمانده انتظامي شهرستان آمل اظهار داشت:متهمان دستگير شده به نام هاي «حامد-ج» و «محسن-ح» و مالخر اشياء مسروقه به نام «محمود-ع» به 4 فقره سرقت منزل و يک فقره سرقت داخل خودرو جهت تامين هزينه هاي اعتياد خود اعتراف کردند.

*کشف 5 کيلوگرم ترياك در شهرستان قائم شهر

ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي شهرستان"قائم شهر"، با شناسائي و دستگيري عامل افيوني بيش از 5 کيلو گرم ترياک را کشف و ضبط کردند.

 در راستاي مقابله بي امان با قاچاق مواد مخدر و شناسائي و دستگيري عوامل تهيه وتوزيع ، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قائم شهر، با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي موفق شدند، يکي از عاملان تهيه وتوزيع مواد را شناسائي کنند.

براساس اين گزارش، ماموران در اين ارتباط با تعقيب ومراقبت اين فرد به نام"مهرداد- ر" وي را به اتهام توزيع مواد مخدر در عملياتي غافلگيرانه شناسائي و دستگيرکردند.

 اين گزارش حاکي است،ماموران پس ازدستگيري اين فرد در بازرسي از محل سکونت وي موفق شدند،5 كيلو و 77 گرم ترياك را کشف و ضبط کنند.

*کشف 15 دستگاه موتور سيکلت مسروقه از سارق حرفه اي

فرمانده انتظامي شهرستان جويبار از شناسائي و دستگيري سارق حرفه اي و کشف 15 دستگاه موتور سيکلت مسروقه از اين فرد خبر داد.

 سرهنگ "سيدرحمان رضازاده" با اعلام اين خبرافزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت موتورسيکلت در سطح اين شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي تصريح کرد:ماموران با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي وتحقيقات پليسي به فردي به نام "غ . س" مظنون شدند.

سرهنگ رضازاده خاطرنشان کرد:ماموران درادامه تحقيقات با تعقيب و مراقبت از اين فرد دريافتند، فرد مورد نظر داراي سوابق متعدد کيفري است.

 فرمانده انتظامي شهرستان جويبار افزود:ماموران با هماهنگي مرجع قضائي در اقدامي غافلگيرانه با ورود به مخفيگاه متهم به سرقت وي را دستگير کردند.

 رضا زاده اظهار داشت:متهم در تحقيقات و بازجوئي هاي به عمل آمده به 15 فقره سرقت موتور سيکلت اعتراف کرد.

وي افزود:ماموران در بازرسي از مخفيگاه متهم بيش از 15 دستگاه موتورسيکلت سرقتي را کشف و ضبط کردند.

*عمليات ضربتي پليس ودستگيري سارقان زورگير در ساري

ماموران انتظامي کلانتري 15 شهرستان ساري مازندران، 4 متهم به سرقت و زورگيري را در عمليات غافلگيرانه پليسي شناسائي و دستگير کردند.

در پي کسب خبري مبني بر سرقت و زورگيري از شهروندان از سوي سرنشينان يک دستگاه خودرو سواري پرايد در سطح شهرستان ساري ، موضوع دردستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.

 براساس اين گزارش،ماموران انتظامي کلانتري 15 شهرستان ساري با همکاري اکيپي از ماموران ويژه پليس 110 حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي خودروي مورد نظر را حين تردد در يکي از خيابان هاي اصلي شهر شناسائي کردند.

ماموران در ادامه با تعقيب ومراقبت از اين خودرو آن را در عمليات غافلگيرانه و ضربتي متوقف و در اين ارتباط 3 متهم مرد به نام هاي" پيمان – م" 23 ساله،" احمد – ي" 22 ساله و"مجيد- ع" 22 ساله را به همراه زني به نام " س- خ" 23 ساله شناسائي و دستگير کنند.

 در بازرسي از منزل متهمان دو عدد تلفن همراه مسروقه کشف و ضبط شد.

گفتني است، متهمان در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس به يک فقره زورگيري در بلوار طالقاني اعتراف کردند که موضوع در دست بررسي بيشتر پليس قرار دارد.

*کشف 8 کيلو گرم ترياک در شهرستان سوادکوه

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از شناسائي و دستگيري متهم به تهيه و توزيع مواد مخدر و کشف بيش از 8 کيلو گرم ترياک خبر داد .

سرهنگ" ناصر صفر پور "افزود: در راستاي طرح ارتقای امنيت اجتماعي و مبارزه با سوداگران مرگ با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي فردي به نام "ح-م" که در امر قاچاق مواد مخدر فعاليت داشته اند، شناسائي شد.

وي تصريح کرد:ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي با همکاري ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان ،پس از چند روز کار اطلاعاتي و پليسي، با تعقيب و مراقبت از متهم دريافتند، اين فرد قصد دارد مقاديري موادمخدر ترياک را از محور سوادکوه وارد استان کند.

 فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه اظهار داشت:ماموران با هماهنگي قضائي متهم به موادمخدر را حين تردد در محور سوادکوه در عمليات غافلگيرانه پليسي دستگير و در بازرسي از اين وي موفق شدند، بيش از هشت کيلو گرم ترياک را در بسته پلمپ شده نايلوني کشف و ضبط کنند.

*کشف 2کيلو ترياک ازعامل افيوني دربابل

ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل، با شناسائي و دستگيري عامل افيوني بيش از 2 کيلو 500 گرم ترياک را از او کشف و ضبط کردند.

 در ساعت 22:45روز گذشته ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بابل با شناسائي متهم به مواد مخدر به نام"سهراب "را که در امرخريد و فروش موادمخدر فعاليت داشته شناسائي کردند.

 براساس اين گزارش،ماموران با هماهنگي قضايي در يک عمليات ضربتي متهم به مواد مخدر را حين تردد در جاده قائم شهر شناسائي و دستگير کردند.

ماموران در بازرسي از متهم موفق شدند، بيش از 2 کيلو نيم ترياک را از او کشف و ضبط  و يکي از همدستانش به نام " ح- س" را دستگير کنند.


  • پنجشنبه 5 دی 1392-1:9

    خسته نباشید مرسی ازاین کاری که کردید یک درس عبرتی میشه برای دیگران

    • پنجشنبه 21 شهريور 1392-0:0

      با تشکر از ماموران پلیس که در منطقه امامزاده عباس هم یک شرور را دستگیر کردند ولی باز هم افراد شرور دیگری در این منطقه در حال جولان دادن هستند

      • سه شنبه 19 شهريور 1392-0:0

        بزنیدهمچی آدمییییییییییییی رو ...........................................!!!!!!!!!!!!والله!


        ©2013 APG.ir