تعداد بازدید: 1895

توصیه به دیگران 4

چهارشنبه 13 شهريور 1392-15:52

در پس این جنجال ها

به نظر می رسد بازی رسانه ای برای کاندیداهای استانداری در راستای هدف گم شدن متن و حاشیه پردازی برای فعلی ها باشد که هوشمندی حامیان دولت تدبیر و امید را می طلبد/جنجال رسانه ای حامیان کاندیداهای استانداری، اثبات کننده ادله منطقی ارائه شده در مورد ضرورت استاندار لایق غیر بومی همسو با رویکرد دولت تدبیر و امید است.


مازندنومه،سیدعماد جوادی: این روزها همه کنشگران سیاسی و اجتماعی استان شاهد اردوکشی رسانه ای کسانی است که به زعم خود توانایی زعامت استانداری مازندران را دارند و در این راه از هر حربه ای استفاده می شود تا کسی بر دیگری ترجیح داده شود.

این ماراتن گاه نظاره گران را به این نتیجه می رساند که هیچ یک از افراد مطرح شده، صلاحیت قرار گرفتن در مسند استانداری مازندران را ندارند.

 ای بسا در پس این جنجال های ایجاد شده توسط حامیان هر یک از کاندیداهای محترم، وضعیت اسفبار کنونی استان به فراموشی سپرده شده و در هیاهوی ایجاد شده، حتی یک جابجایی در نهاد مهمی مثل تامین اجتماعی موجب غوغاسالاری افرادی شده است که بدون بلیت بر جایگاهی تکیه زده اند.

میراثی که برای دولت تدبیر و امید به جا گذاشته شده نیازمند توضیح نیست و بر همگان روشن است که چه تحویل گرفته شد و چه قرار است تحویل داده شود و از اینکه استانداری مازندران نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد نیز شکی نیست اما به نظر می رسد این بازی رسانه ای برای کاندیدای استانداری در راستای هدف گم شدن متن و حاشیه پردازی برای فعلی ها باشد که هوشمندی حامیان دولت تدبیر و امید را می طلبد.

 علی ای حال نگارنده در یادداشتی در مازندنومه که با "تیتر استاندار غیر بومی ارجحیت دارد"(http://www.mazandnume.com/?PNID=V15921 ) به بیماری مزمنی که مازندران دچار آن است اشاره داشت و لزوم انتصاب استاندار غیر بومی به دلایلی که در آن یادداشت گفته آمد، گوشزد گردید.

جنجال رسانه ای حامیان کاندیداهای استانداری، اثبات کننده ادله منطقی ارائه شده در مورد ضرورت استاندار لایق غیر بومی همسو با رویکرد دولت تدبیر و امید بوده و باز هم تاکید می شود در صورت کسب کرسی استانداری توسط هر یک از بزرگواران مطرح که حقیقتا از انسان های شریف و مومن هستند، این خط کشی ها و رقابت ها به شکلی گسترده تر نمایان شده و استان مازندران بازهم درگیر حاشیه های غیرمفید و در نتیجه ادامه روند اسفبار جاری خواهد شد.



    ©2013 APG.ir