تعداد بازدید: 1796

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 1 مهر 1392-0:21

طاهرنژاد: با یک سفر نمی توان معجزه کرد

نماینده اسبق مردم چالوس و نوشهر گفت: هر گونه شتابزدگی و دولت را در تنگنا قرار دادن می تواند اثرات منفی داشته باشد، بنابراین عقلای اصولگر و اصلاح طلب باید مراقب تندروها بوده و شرایط را درک کنند تا دولت بتواند در فضایی با صداقت و مناسب اقدامات خود را انجام دهد.


مازندنومه:یدالله طاهرنژاد با اشاره به اینکه باید انتظارات و مطالبات از دولت را در سطح واقعی مطرح کرد، گفت: در شرایط فعلی و با توجه به اینکه دولت در تنگناهای مختلفی قرار گرفته است باید مطالبات به صورت تدریجی مطرح شود.

نماینده اسبق مردم چالوس و نوشهر در مجلس با تاکید بر اینکه افزایش مطالبات از رئیس جمهوری اعتدال گرا متناسب با شرایط کنونی نیست، ادامه داد: دولت روحانی دولت اعتدال و میانه روی است و ایشان نیز هیچ زمانی ادعای تامین مطالبات حداکثری را نداشته است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطر نشان کرد: هر گونه شتابزدگی و دولت را در تنگنا قرار دادن می تواند اثرات منفی داشته باشد، بنابراین عقلای اصولگر و اصلاح طلب باید مراقب تندروها بوده و شرایط را درک کنند تا دولت بتواند در فضایی با صداقت و مناسب اقدامات خود را انجام دهد.

به گفته طاهرنژاد باید به دولت فرصت کافی داد تا بتواند با کار کارشناسی و دقیق به مطالبات معقول رسیدگی کند.

وی در ادامه به انتظارات فزاینده ای که برخی از سفر دکتر روحانی به نیویورک دارند، اشاره کرد و افزود: طبیعتا با یک سفر نمی شود مشکلات چندین ساله را حل کرد، هر چند پیام روحانی به جامعه بین الملل امید را در مردم بیشتر کرد و موجب تلطیف فضا شد اما باید در نظر داشت که با یک سفر نمی توان معجزه کرد و زخم های کهنه ای که در مناسبات کشورمان با برخی کشورها به وجود آمده است با یک سفر از بین نمی رود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه دنیای سیاست قواعد خاص خود را دارد ادامه داد: در فضایی که اعتدال گرایی مطرح است باید بدانیم که بایداجرای سیاست های معتدل و میانه روی در دستور کار باشد و همه سعی کنند به بهبود اوضاع کمک کنند.(inn)


  • پنجشنبه 8 اسفند 1392-13:31

    ساده لوحی اینه که انسان به گزاف گویی های شما گوش بده اقای افشاگر.کسی که بیشترین ارا را در منطقه داشته را شما نمیتوانید تخریبش کنید.با تشکر

    • سه شنبه 2 مهر 1392-0:0

      این طاهرنژاد تا حالا کجا بود که حالا ظاهر شده؟!

      • كيجا سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 0 0
        سه شنبه 2 مهر 1392-0:0

        بله با يك سفر مسلما نمي توان معجزه كرد ولي مقدمات و مناسبات يك معجزه رو مي توان فراهم و زمينه سازي كرد... ما ارزوي موفقيت براي ايشون و هيئت همراه داريم

        • سه شنبه 2 مهر 1392-0:0

          آقای روحانی نباید از موضع ذلت با موضوع رابطه یا مذاکره برخورد کند. موضع یک کشور نباید با موضع یک فرد اشتباه شود. رهبری فرزانه انقلاب راه را برای ورود به بحث با تعبیر "نرمش قهرمانانه" باز کردند. ولی این به معنای نرمش است نه تسلیم و قهرمانانه است نه زبونانه. تسلیم طلبی و سازشکاری با شرافت و عزت و اقتدار ملی سر ناسازگاری دارد.

          • دوشنبه 1 مهر 1392-0:0

            من باور ندارم بخاطر خدا و مردم گفته باشد

            • دوشنبه 1 مهر 1392-0:0

              ...سادهلوحی نیست این ادم دلش برای دولت و مردم بسوزد


              ©2013 APG.ir