تعداد بازدید: 1811

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 2 مهر 1392-15:43

چانه زنی، بی رو دربایستی!

شنیده شده یکی از نمایندگان مجلس، جلوی مهندس نعمت زاده را گرفته و از او خواسته فرد مورد نظرش را به سمت مدیرکلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان منصوب کند!/جاي سوال است كه اين نماينده محترم اصولگرا، براساس كدام معيار و وظيفه نمايندگي اين رفتار را از خود نشان داد؟


مازندنومه: بر اساس خبری که کاربری برای ما ارسال کرده، یکی از نمایندگان استان مازندران، بعد از مراجعات مكرر به مهندس نعمت زاده، روز دوشنبه در مكاني عمومي جلوي وزير صنعت ،معدن و تجارت را گرفت و خواستار انتصاب فرد مورد نظر خود به عنوان رييس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان شد!

اين اتفاق در حالي رخ داد كه خود نمايندگان بارها تاكيد داشتند كه هيچ گونه دخالتي در عزل و نصب مديران ندارند و تنها به وزرا و مسئولان اجرايي مشاوره مي دهند!

این کاربر مازندنومه در ادامه پرسیده: جاي سوال است كه اين نماينده محترم اصولگرا، براساس كدام معيار و وظيفه نمايندگي اين رفتار را از خود نشان داد؟ ومگر نه اين است كه وزرا اختيار دارند همكاران خود را شخصا انتخاب کنند؟

 فشار يك نماينده آن هم براي انتصاب فردي كه عضو شوراي مركزي ستاد انتخاباتي آقاي جليلي بوده و سخنراني هائي هم در رد تفكر دولت تدبير و اميد داشته، براي تصدي سازمان صنعت، معدن و تجارت به عنوان كليدي ترين سازمان اقتصادي استان چگونه بايد تعبير كرد؟

این مخاطب افزود: نمايندگان محترم كه طي نامه هايي گزينه هاي خود را به وزير محترم پيشنهاد دادند، بهتر است اجازه دهند مسئولان دستگاه هاي اجرايي براساس شايستگي و بدون فشار هاي سياسي و با معيار شايستگي انتخاب شوند.

 آنچه روز گذشته از اين نماينده محترم اصولگرا مشاهده شد صددرصد مورد تاييد همفكران و همكاران ديگر ايشان نیست و انتظار مي رود آقاي مهندس نعمت زاده بدون واهمه از اين گونه فشارهاي سياسي ،آنچه كه شايسته است را انجام دهد.


  • پنجشنبه 4 مهر 1392-0:0

    سلام

    اگر نماینده ای اصولگرا این قدر توانمند است که وزیر قدرتمند و با تجربه ای مانند آقای مهندس نعمت زاده به توصیه ایشان توجه کرده و سازمان بلاتکلیف صنعت،معدن و تجارت استان را از بلاتکلیفی نجات می دهد، این که بسیار خوب است.

    شخصی که دکترای مهندسی صنایع داشته و برنامه استراتژیک صنعت،معدن و تجارت استان را تهیه کرده،پانزده سال در این استان مهندس صنایع تربیت کرده شایسته تصدی این حوزه نیست پس چه کسی شایست است؟

    • چهارشنبه 3 مهر 1392-0:0

      اسم طرف توسایت جلیلی است بعنوان عضوشورای مرکزی

      • چهارشنبه 3 مهر 1392-0:0

        آقایان فرد معرفی شده یک ساعت کار اجرایی نکرده آن وقت شما جنگ و دعوای کدام ستاد بوده را دارید؟!

        • چهارشنبه 3 مهر 1392-0:0

          اقاي رحمت 2 اگه دقت ميفرمودى نوشتم عضو ستاد عارف بعدش ستاد روحاني. اگه كسى دكتراي صنايع رييس دانشگاه صنعتي وپژوهشگر قابل ونويسنده و عضو هيات علمي دانشگاه و فردمتدين واصيل بيايد و رييس صنايع استان شود بايد افتخار كنيم يا فرافكني؟كاكوجان اگه ايشون اصفهاني بود كانديداى وزارت صنايع بود گل من!

          • سه شنبه 2 مهر 1392-0:0

            ذکر یک نام در ستاد که معلوم نیست که با اجازه بوده باشد. نمی شود از دلایل قانع کننده باشد. اگر دلایل و سندی دال بر فعالیت عملی ... در ستاد جلیلی دارید منتشر کنید. ولی دلایلی محکمی وجود دار که وی برای عارف فعال بود. مهمتر سندش پرسیدن از خود عارف و یا پسر عرف است.
            ... کاندیدا اصلاح طلبان... در انتخابات مجلس هشتم بود. مدیریت وی در دوران ریاست دانشگاه ... منش اصلاح طلبانه بود. ما منتظر فیلم و یا عکس و سندی دال بر فعالیت عملی ... بر ستاد جلیلی هستیم.

            • سه شنبه 2 مهر 1392-0:0

              اقا رحمت کاکو. مگه میشه طرف عضو ستاد عارف و روحانی باشه و یک نماینده اصولگرا بخاطرش جلوی وزیر رو بگیره. منطق هم خوب چیزیه. الان همه خودشونو اهل ستاد برنده می دونن. بذار اسم هر دوتاشونو نیاریم. آبروداری کنیم.

              • سه شنبه 2 مهر 1392-0:0

                من كاملا اطلاع دارم شخص مورد نظر عضوستاد عارف و بعد روحاني بود از خدا بترسيد أبروي مردم را نبريد و بخاطر پست اخرت خود را نفروشيد كاكوجان از اصفهاني ها ياد بگيريد

                • سه شنبه 2 مهر 1392-0:0

                  چرا شفاف تر نمي كنيد مازند نومه عزيز تا مردم شريف مازندران بدانند منتخبين آنان در لباس تقوا چه خرده فرمايشاتي را براي دولت محترم تكليف مي كنند آن هم براي رسيدن به اهداف شخصي و جبران زحمت فعاليت فرد مورد نظر در ستاد انتخاباتي ايشان خدا عاقبت به خير كند

                  • عزیزقربانیپاسخ به این دیدگاه 1 0
                    سه شنبه 2 مهر 1392-0:0

                    نکنه قصه سروصدای...
                    هنوزم فکرمیکنه احمدی نزادرئیس جمهوره


                    ©2013 APG.ir