تعداد بازدید: 2470

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 2 مهر 1392-16:41

عکس و خبر

عکس های خبری مازندنومه/ 4 عکس از مراسم تودیع و معارفه رییسان کمیته امداد فریدون کنار + 4 عکس از تخریب دیوارهای فاقد استحکام در بهشهر+ 1 عکس از برخورد شهرداری بهشهر با دیوارنویس ها


*4 عکس از مراسم تودیع و معارفه سیدحسن محسنی معلم و غلامرضا علی پور رئیسان قدیم و جدید کمیته امداد فریدون کنار.

محسنی معلم در حال حاضر به عنوان مدیر اداره شهرستان بابلسر فعالیت دارد و علی پور سابق براین مدیر روابط عمومی اداره كل كمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران را به عهده داشت.

عکس از:عظیم غلامی

 

*دیوارهای فاقد استحکام در بهشهر تخریب می‌شود
 
مسئول اجراییات و جلوگیری از تخلفات ساختمانی شهرداری بهشهر در خصوص دیوارهای فاقد استحکام و قدیمی گفت: طی بازدیدهای به عمل آمده از سطح شهر و شناسایی دیوارهای فرسوده و حادثه ساز، پس از صدور اخطار به مالکان برای رفع مورد مشاهده شده، شهرداری راساً نسبت به  تخریب اقدام می‌کند.

بازرس ساختمان شهرداری بهشهر یادآور شد: اکثر موارد تخریبی فاقد استحکام بنا و غیر‌قابل سکونت و محلی برای تجمع معتادان بود.

یاسر احمدی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده املاک مخروبه و رها شده و فاقد استحکام با تماس به شماره 137 شهرداری و اعلام آدرس دقیق آن ، شهرداری را در ارائه خدمات بیشتر یاری کنند.

شهرداری بهشهر در دوماه گذشته 4  مورد تخریب در خیابان های شهید متقی، معجونی زاده، مدرسه پیرحلب و ... انجام داده که تاکنون بیش از 000/000/12 ریال هزینه شده است.

عکس از: روابط عمومی شهرداری بهشهر

 

*خطوط تلفن خاطیان قطع خواهد شد

سرپرست شهرداری بهشهرگفت: عزمي جدي از سوي دستگاه قضايي، دادستان و مخابرات شهرستان بهشهر براي کمک به برخورد با پديده ناهنجاردیوارنویسی و نصب تراکت وجود دارد.

حمید آزموده با اشاره به اینکه ديوارنويسي و تبليغات مشاغل سيماي شهري را آلوده کرده،افزود: نوشتن هرگونه مطلب بر روي ديوارهاي شهر به جز در محل‌هاي تعيين شده توسط شهرداري، ممنوع بوده و متخلفان علاوه بر اداي خسارت وارده، محکوم به پرداخت جريمه نقدي نيز مي‌شوند.

وی ادامه داد: از اين پس هر فردي که به ديوارنويسي و الصاق آگهي بر ديوارها، و المان هاي شهري اقدام کند ابتدا با مستند سازي و عکاسي از اين جرم، مراتب کتباً از طريق شهرداري به مخابرات اعلام و نسبت به اخذ جریمه و قطع تلفن اقدام خواهد شد .



    ©2013 APG.ir