تعداد بازدید: 2005

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 2 مهر 1392-23:5

انصارالحسینی در سورک ماند

شهردار سورک ابقا شد/بالاخره پس از رایزنی ها،انصارالحسینی توانست با سه رای مثبت از پنج رای اعضای شورای اسلامی شهر سورک در سمت خود ابقا شود.


مازندنومه، محمداسماعیل بخشی سورکی: سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، سید محمد انصارالحسینی در سمت خود ابقا شد.

 خاطرنشان می کنیم چندی پیش در مراسم تودیع و معارفه اعضای قدیم و جدید شورای اسلامی شهر سورک، حجت الاسلام رسولی از روند تغییر در مدیریت شهری بدون توجه به نظر بزرگان،مردم و شخص امام جمعه انتقاد کرد و انصارالحسینی را شخصیت باسابقه، انقلابی، موفق و خوش فکر دانست.

امام جمعه میاندورود گفته بود:همین امروز تعدادی از استان ها و شهرستان های موفق و مطرح کشور به دنبال آقای انصار هستند اما یکبار نشده که عزیزان بیایند دفتر و بپرسند که آقای انصار چند سال خدمت کرده؟ نظر شما چیست؟ بمانند یا بروند؟

به گزارش مازندنومه انصارالحسینی بالاخره پس از رایزنی ها توانست با سه رای مثبت از پنج رای اعضای شورای اسلامی شهر سورک در سمت خود ابقا شود.

 لازم به یادآوری است شهردار سورک لیسانس علوم اجتماعی بوده و در سوابق کاری او علاوه بر سابقه نخستین بخشدار میاندرود و نخستین شهردار سورک،  15 سال سابقه فعالیت در سمت شهردار شهرهای کیاکلا، جویبار، فریدون‌کنار، رستم‌کلا و بهشهر و 10ماه شهردار فعلی سورک نیز به چشم می‌خورد. 


  • چهارشنبه 3 مهر 1392-0:0

    ... الکی از یک نفر تعریف کردن فایده نداره!
    این آقا که می گفت فرمانداری یکی از شهرها بهش پیشنهاد شد؟!!!!!! پس چی شد؟؟؟؟؟
    هیچی! اصلا فرمانداری در کار نبود! استان های دیگه ای در کار نبودند ! این مطالب ساخته ذهن انصار و اطرافیانش هست!
    حالا فهمیدین چرا مردم ساری به این آقا رای ندادند؟؟
    صداقتی ندیدند ! رای ندادند!
    بقیه این مطالب که نوشتین هم یه ریال ارزش و صحت نداره!
    والسلام!

    • رضا حسینیپاسخ به این دیدگاه 2 2
      چهارشنبه 3 مهر 1392-0:0

      ضمن ارزوی موفقیت برای جناب انصارالحسنی و شهروندان سورکی باید عرض کنم برای مردم ساری متاسفم که مهره سوزی میکنیم و فردی با سوابق و توانایی ایشان نتوانست به شورا برسد

      • چهارشنبه 3 مهر 1392-0:0

        در توانمندی آقای انصار شکی نیست جای ایشان در شورای شهر ساری خالی می باشد امیدوارم همیشه موفق باشند

        • چهارشنبه 3 مهر 1392-0:0

          من اهل ساری هستم ، ای کاش آقای انصار را میشد در شورا داشت ، ایام انتخابات در مسجد خیلی ها آمدن برای تبلیغات ، ولی هیچ کدام برنامه آقای انصار را نداشتن . امیدوارم مدیران به صورت عملکردی انتخاب شوند و نه روابط . الان آقای انصار در سورک که شهر کوچکی است می باشد . ولی خیلی از شهر های ما شهردار قوی ندارند.


          ©2013 APG.ir