تعداد بازدید: 2528

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 2 مهر 1392-23:33

هیات رییسه شورای بخش مرکزی ساری مشخص شدند

زین العابدین نوکنده در رقابت با کمال آقامیری با کسب سه رای از پنج رای ماخوذه، به عنوان نماینده شورای بخش مرکزی در شورای شهرستان ساری انتخاب شد/مرتضوی، نامزد دیگر ریاست شورای بخش بود که نتوانست موفق به کسب اکثریت آرا شود.


مازندنومه: انتخابات هیات رییسه شورای بخش مرکزی شهرستان ساری، عصر سه شنبه با حضور اعضای شورا در دفتر بخشدار مرکزی انجام شد.

در این جلسه که با مدیریت رمضان رضایی راد-بخشدار مرکزی ساری- و حضور رضایی-کارشناس بخشداری-صورت گرفت، اعضای شورای بخش مرکزی،هیات رییسه شورا را مشخص کردند.

بر اساس این گزارش، رضایی راد در ابتدای این جلسه با اشاره به مولفه های موفقیت در مدیریت، مهم ترین عنصر توفیق در عرصه خدمت را حفظ انصاف و نیز داشتن روحیه برادری در سایه انسجام و وحدت دانست.

پس از سخنان بخشدار مرکزی ساری، هر یک از اعضا به بیان نظرات خود پیرامون اهمیت هیات رییسه پرداختند و در ادامه با توزیع تعرفه، اعضای شورا هیات رییسه شورای بخش مرکزی را انتخاب کردند.

پس از پایان شمارش آرا، زین العابدین نوکنده در رقابت با کمال آقامیری با کسب سه رای از پنج رای ماخوذه، به عنوان نماینده شورای بخش مرکزی در شورای شهرستان ساری انتخاب شد.

هم چنین حسن محمودی صاحبی و علی مهدویان هر کدام با کسب سه رای از پنج رای اعضا، به ترتیب به عنوان رییس و نایب رییس شورای بخش مرکزی انتخاب شدند.

گفتنی است مرتضوی، نامزد دیگر ریاست شورای بخش بود که نتوانست موفق به کسب اکثریت آرا شود.


  • يکشنبه 7 مهر 1392-0:0

    البته آقای واحدی فرماندار صورتجلسه رو امضا نکردن

    • پنجشنبه 4 مهر 1392-0:0

      با تبریک فراوان و همچنین ارزوی موفقیت برای اقای نوکنده . ساداتی صفراباد


      ©2013 APG.ir