تعداد بازدید: 3828

توصیه به دیگران 1

جمعه 5 مهر 1392-15:9

خبرسازهای هفته

معرفی چهره های خبرساز هفته در مازندران/ربیع فلاح+جابر معافی+علی اصغر یوسف نژاد+محمد مهدی نژاد نوری+بهداد سلیمی+احمد علی مقیمی+دلاور بزرگ نیا+قهرمانان جویباری جام جهانی کشتی


*چهره نخست خبرساز این هفته هم چنان ربیع فلاح است که حتی کوچک ترین تحرکات و اظهارات او هم تیتر یک رسانه های استان می شود. ارزش خبری اقدام های حتی معمولی استاندار، این روزها برای ما رسانه چی ها بیشترین ارزش خبری را دارد.

 سوم مهر ماه نشست استاندار مازندران با ده ها نفر از فعالان و مسئولان ستادهای سابق دکتر روحانی در مازندران در استانداری برگزار شد. فلاح در این جلسه گفت: از 2-3 هفته دیگر به تدریج تغییر و تحولات را آغاز خواهیم کرد.

استاندار، چهارم مهر هم نخستین مراسم افتتاح خود را در میاندورود پشت سر گذاشت و یک پروژه ورزشی را افتتاح کرد.

او در این مراسم گفت: بنده خود ورزشکار بوده و به ورزش هم علاقه دارم و اکنون هم بیشتر اخبار ورزشی روز کشور و جهان را دنبال می کنم.

افتتاح یک پروژه ورزشی در میاندورود/عکس از: محمد اسماعیل بخشی سورکی

* خبرساز دوم هفته زنده یاد جابر معافی -سرپرست خبرگزاری فارس در مازندران- است که 31 شهریور به دلیل عارضه سکته درگذشت. پس از درگذشت او پیام های تسلیت و گزارش ها و دلنوشته های زیادی در رسانه ها انتشار یافت.

مدیرعامل خبرگزاری فارس در مراسم ختم مرحوم معافی در ساری گفت: همسر مرحوم معافی هم مانند او خبرنگار پرتلاشی است و این مسیر با سرپرستی خانم مهر‌انگیز عباسی می‌تواند ادامه یابد.

مراسم هفتم مرحوم معافی/عکس از:مصطفی کاظمی

*خبرساز سوم این هفته علي اصغر يوسف نژاد است که طي حكمي از سوي وزير امور اقتصادي و دارايي، به عنوان معاون حقوقي و پارلماني وزير اقتصاد و دارايي منصوب شد. او سابقه نمايندگي دوره هاي پنجم و هشتم مجلس شوراي اسلامي را در پيشينه خود دارد.

عکس: کلثوم فلاحی

* بعد از خبر یک انتصاب خبرساز در بالا، یک برکناری خبرساز هم پنج شنبه گذشته داشتیم؛ محمد مهدی نژاد نوری -معاون پژوهشی وزارت علوم که همولایتی ماست- برکنار شد. او عضو هیئت علمی دانشگاه مالک اشتر است و به این دانشگاه برمی گردد.

عکس از:اینترنت

*خبرساز بعدی هفته گذشته بهداد سلیمی است که بعد از بازگشت از ملاقات با کوروش باقری در بیمارستان "پیامبران"، یکی از مربیان خرم آباد جلوی او را گرفت،به سمت اش حمله ور شد و به صورت بهداد سیلی زد که منجر به پاره شدن لب قوی‌ترین مرد جهان شد.مرد مهاجم می گفت: "تا دیروز علیه کورش باقری مصاحبه می‌کردی و الان رفیقش شدی" و پس از آن به او حمله ور شد. البته سلیمی با رفتاری پهلوانانه از درگیری اجتناب و بیمارستان را ترک کرد. 

عکس از: کلثوم فلاحی

* احمدعلی مقیمی خبرساز دیگر هفته گذشته بود. او در پاسخ به پرسش ما که چرا به مراسم معارفه استاندارد نیامدید، گفت: مسافرت بودم. ازطرف کمیسیون مجمع تشخیص مصلحت نظام همراه با هیئت رئیسه، جهت حوزه پایانه ها برای امور ریلی و مونوریل و قطارهای روی زمین سفر به مالزی داشتیم تا بتوانیم قراردادی را برای کلان شهرها و همچنین تهران منعقد کنیم.

 

عکس از: سیده نصیبه دوستدار

* خبرساز بعدی دلاور بزرگ نیاست که این هفته مازندنومه با دو یادداشت به استقبال حضور دوباره این مدیر برجسته فرهنگی و هنری رفت و از مسئولان استان تقاضا کرد او را به سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران برگردانند. به زودی خبرهای بیشتری از بزرگ نیا خواهیم شنید.

عکس از: مریم فخیمی

*بازگشت قهرمانان خبرساز کشتی از مسابقات جهانی به جویبار را به عنوان پایان بخش این گزارش برگزیده ایم.

عکس از: امیر غلامرضایی


  • كيجا سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 2 1
    شنبه 6 مهر 1392-0:0

    اقاي سليمي برادر خوبم تو پهلواني پهلواني بزرگ و به تو افتخار ميكينيم . كوروش باقري دچار غرور شده بود و مافيا و چه برزخي بدتر از اين براي يه قهرمان؟؟؟؟ و شما به درستي و مدبرانه با باقري و مافيا برخورد كرديد .... اينجا هم همينطور ولي به نظرم بايد شكايت كنيد تا بار اخرش باشه به شما و هر كس ديگه اي اين حركت غيراخلاقي رو روا بداره. در ضمن موضوع بايد رسانه اي شه ...

    • شنبه 6 مهر 1392-0:0

      درود- عالی بود،خلاصه،مفیدوپربار اخبارهفته را مرور فرمودید -خداقوت و سپاس


      ©2013 APG.ir