تعداد بازدید: 1731

توصیه به دیگران 3

شنبه 6 مهر 1392-11:41

دامادی: اوضاع بهتر شده است

نماینده ساری و میاندورود در مجلس گفت:روحانی نشان داد در عین دفاع از ارزش‌ها، می‌توان معتدل بود و با گفتمان خوب صحبت کرد/در نیویورک نشان دادیم می‌توانیم با ادبیات خوب، حرف بزنیم.


مازندنومه: محمد دامادی در گفت‌‌و گو با ما درباره تفاوت‌های سفر حسن روحانی به نیویورک با رئیس‌جمهوری سابق، گفت: ما نشان دادیم می‌توانیم با ادبیات خوب، حرف بزنیم.

وی با بیان اینکه سخن گفتن، فقط به دعوا و تندی نیست، افزود: با ادبیات مناسب، از ارزش‌ها دفاع کردیم و به نتیجه رسیدیم و آنها هم پذیرفتند و تمکین کردند.

 دامادی با اشاره به سخنان اوباما درباره فتوای رهبری، تصریح کرد: آنها در گذشته این را نمی‌پذیرفتند که بحث ما فناورانه است و بمب هسته‌ای نیست.

 وی ادامه داد: برخورد روحانی، به نوعی آنها را توجیه کرد که ما از نظر شرعی هم به دنبال این فضا نیستیم و این گامی موثر و رو به جلو بود.

دامادی با اشاره به اینکه در زمینه دارویی اوضاع خوبی نداشتیم، خاطرنشان کرد: اکنون اوضاع بهتر شده و خیلی از تحریم‌ها رفع شده است و مردم هم به دنبال همین فضا بودند.

 وی یادآور شد: روحانی نشان داد در عین دفاع از ارزش‌ها، می‌توان معتدل بود و با گفتمان خوب صحبت کرد.


  • مجتبی افضلیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 9 مهر 1392-0:0

    مهندس دامادی همه نماینده ساری است و هم نگرشی استانی دارد وهم با حمایت درست و بجا از ریاست جمهوری مانع ایجاد معضلات اقتصادی و...برای آینده کشور می شه و کمتر نماینده ای می تونه در انواع حوزه ها ی اقتصادی و فرهنگی و... صاحب نظر باشه و با مردم هم ارتباط تنگاتنگی داشته باشه.ایشان باعث افتخار ساروی ها است.دست مریزاد مهندس عزیز.

    • يکشنبه 7 مهر 1392-0:0

      آقای دامادی ! هیچ گاه فراموش نکن . دکتر روحانی حقوق دان هستند نه یم سرهنگ

      • يکشنبه 7 مهر 1392-0:0

        دوست عزیز آقای دامادی واسه شهرش 1- 3.5 میلیارد بودجه تا مشکل کمربندی شمالیش حل شه 2 بودجه آورد تا جاده فرودگاه رو آماده کردش 3 واسه شهرش اجازه نداد کشت وصنعت و ببرن کرمانشاه 4 واسه شهرش اجازه نداد خیانت نمایندگان قبلی در واگذاری سرچشمه فنیسک به سمنان عملس بشه جلوی سد سازی شو گرفت 5 واسه شهرش کمربندی بزرگ که شهر ساری رو دور میزنه تو ردیف بودجه قرار داد و خیلی کارای دیگه که فعلا حالشو ندارم بگم حالا بگو اونی که تو دوسش داری واسه شهرش چیکار کرد

        • يکشنبه 7 مهر 1392-0:0

          دامادي به عنوان يكي از جوان ترين نمايندگان مجلس باعث قوت قلب مسئولان نظام در اعتماد به جوانان شده است.انشا... موفق باشي و سرافراز

          • يکشنبه 7 مهر 1392-0:0

            با سلام فقط حرف زدن مشكل حل نميكنه ادبيات آقايان درداخل وخارج كشور از زمين تا آسمانه ،ضمنا شما هم به جاي لابي گري براي ... براي حوزه انتخابيت ساري كاركن براي شهرت ساري چكاركردي !!...

            • علی دلسوزپاسخ به این دیدگاه 2 2
              يکشنبه 7 مهر 1392-0:0

              دامادی با سن کم ولی باشعور بالای سیاسی اجتماعی وبا تصمیمات پسندیده ونطقهای بجادر مجلس مایه غرور وعزت جوانهای سارویست

              • شنبه 6 مهر 1392-0:0

                مازند نومه تو ی سانسورچی بیشتر نیستی چرا نظرات کاربر ها رو نمیزنی از دامادی میترسی ؟

                • شنبه 6 مهر 1392-0:0

                  دامادی عزیز ! سال 94 با انتخاب ... اوضاع ساری هم بهتر میشود


                  ©2013 APG.ir