تعداد بازدید: 8598

توصیه به دیگران 5

شنبه 6 مهر 1392-20:48

سردار متشکریم/جعفری نسب: خواب را از چشم متخلفان خواهم ربود

فرمانده انتظامی مازندران در محله پرخطر عباس آباد نکا گفت:  مادامی که به به عنوان فرمانده ناجای مازندران به مردم خدمت می کنم، خواب را ازچشم متخلفان خواهیم ربود/هرکس ناراحت وضع موجود است، می تواند از خلاف دست کشیده ، پاک زندگی کند+عکس


مازندنومه، سیده نصیبه دوستدار: "سرتیپ دوم پاسدار مسعود جعفری نسب"- فرماندهی نیروی انتظامی مازندران- پیش از ظهرامروز در دیدار با مردم محله پرخطر عباس آباد گفت: عباس آباد با وجود دارابودن مردمی فهیم و زحمتکش، متأسفانه جزو ناهنجارترین نقاط استان محسوب شده که فقر و بیکاری، خود عاملی در پذیرش وضعیت نابسامان فعلی و ورود افراد غیربومی متخلف و ولگرد درمنطقه شده است.

 وی با اظهار این مطلب که نیروی انتظامی تاکنون بارها این افراد خاص را به دادگاه معرفی کرده و پرونده تشکیل شده، تصریح کرد: در پی اقدامات و پیگیری های مجدانه انتظامی شهرستان نکا 600 نفر در زندان محبوس، 1 تن کشته و 10 نفر درانتظار اجرای حکم اعدام هستند که باید این همت را قدردان بود.

 جعفری نسب، عباس آباد را یکی از مناطقی دانست که مملو از خلافکاران به ویژه در حوزه مواد مخدر بود و افزود: این امر آرامش مردم ساکن این منطقه به دلیل رفت و آمد فراوان افراد شرور و خلافکار، سلب کرده بود که هفته گذشته و با استفاده از سه هزار نیرو در زمانی بسیار اندک حدود 300 تن از کسانی را که در زمینه توزیع، خرید و فروش مواد مخدر در این منطقه می شدند دستگیر و این محله به طورکامل پاکسازی کردیم.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران ادامه داد: درفرایند اجرای این طرح ضربتی در راستای پاکسازی مناطق آلوده استان، ۵۲ نفر از اراذل و اوباش منطقه دستگیر شدند.

 وی درادامه ضمن قدردانی از زحمات چندین ساله انتظامی شهرستان، این فعالیت را مفید خواند و گفت: کارهایی صورت گرفته ولی برای تکمیل طرح امنیت شهرستانی باید کار نظامی و قضایی که حرف آخرنظام است انجام پذیرد.

این مسئول با بیان این مطلب که عباس آباد، نیاز به کار زیرساختی با حضور دستگاه قضایی و انتظامی دارد، تاکید کرد: قدرت اراذل و اوباش دقیقأ به دلیل ضعف نیروی انتظامی اسنت، ولی مادامی که به به عنوان فرمانده ناجای مازندران به مردم خدمت می کنم، خواب را ازچشم متخلفان خواهیم ربود.

 جعفری نسب با اشاره به این مطلب که با اجرای طرح ضربتی پاکسازی عباس آباد مأموریت ما تمام نخواهدشد، تأکید کرد: برمن فرض است برای حفظ امنیت مردم شریف و البته محروم عباس آباد تا پای جان بایستم.

 وی تصریح کرد: هرکس ناراحت وضع موجود است، می تواند از خلاف دست کشیده ، پاک زندگی کند وگرنه مطمئن باشند، ما آرام نمی نشینیم و آنها را از منطقه بیرون خواهیم راند.

 جعفری نسب ادامه داد: تهیه و توزیع موادمخدر برای قاچاق فروشان و معتادان درعباس آباد تقریبأ غیرممکن شده است.

گفتنی است پس از اجرای طرح ضربتی پاکسازی عباس آباد، این منطقه پرخطر نکا به شهرک مهرگان تغییر نام یافت.

خاطرنشان می کنیم در این بازدید فرماندار، رئیس دادگستری نکا، دادستان و تعدادی دیگر از مسئولان شهرستان حضور داشتند.

به گزارش مازندنومه، مردم منطقه با روشن کردن اسپند و فرستادن صلوات و سردادن شعارهایی نظیر نیروی انتظامی تشکر تشکر، سردار باتعصب تشکر تشکر، نیروی انتظامی حمایتت می کنیم، حمایت خود را از نیروی انتظامی اعلام کردند.


  • زیاراکبریپاسخ به این دیدگاه 2 0
    يکشنبه 7 مهر 1392-0:0

    خداقوت فقط جناب جعفری نسب حالا ما وحشت داریم اینائی که از کوچه عباس آباد بیرون میرن قراره کجابیان؟ توکوچه ما دوتا کوچه اونطرفتر یا...........خدا به داد برسه کاش وقتی فکر تخریبید به فکر آفتها وآسیبهای بعدش هم بودید


    ©2013 APG.ir