تعداد بازدید: 3325

توصیه به دیگران 3

شنبه 6 مهر 1392-20:50

فلاح: چهره مازندران را تغییر می دهم

ابراهیمی: برخلاف عده‌ای که می‌گویند من سرهنگ نیستم، شش نفر از فرمانداران ما از سپاه وارد وزارت کشور شدند/فرزانه: مسئله را پنج شنبه به من می‌گفتید تا لااقل وسایل شخصی‌ام را جمع کنم/فلاح: اگر می خواستم صبر کنم برای این تودیع و معارفه وزیر بیاید، باید چند ماه منتظر می‌ماندم. (گزارش+گزارش تصویری مازندنومه از مراسم تودیع و معارفه دو معاون استاندار مازندران)


مازندنومه، کلثوم فلاحی: امروز در سالن شماره یک استانداری مازندران و در جلسه شورای اداری، شاهد قدردانی از قهرمانان ورزشی و همچنین 2 تودیع و معارفه بودیم؛ تودیع و معارفه معاونان سیاسی، امنیتی و برنامه‌ریزی و اشتغال.

در این مراسم فرمانداران،برخی نمایندگان مجلس و اکثر مدیران دستگاه های اجرایی کشور حضور داشتند.

 در قدردانی از قهرمانان ورزشی، استاندار مازندران گفت: در جوانی، هم کشتی می‌گرفتم و هم فوتبال بازی می‌کردم.

ربیع فلاح ادامه داد: وقتی رضا یزدانی در المپیک آن کار شایسته را انجام داد، بچه‌های ما در خانه گریه می‌کردند.

در این جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به ارائه گزارش پرداختند.

* شش نفر از سپاه وارد وزارت کشور شدند

هادی ابراهیمی در مراسم تودیع خود اظهار داشت: برخلاف عده‌ای که می‌گویند من سرهنگ نیستم، شش نفر از فرمانداران ما از سپاه وارد وزارت کشور شدند.

 وی با بیان اینکه در استانداری مازندران به روی همه اقشار باز بود، تصریح کرد: تلاش کردیم در مازندران حاکمیت چند صدایی را برای پذیرش نقد در فضای رسانه، فراهم کنیم.

ابراهیمی با بیان اینکه استان مازندران یکی از بی حاشیه ترین استان ها در مسایل سیاسی بوده است، افزود:در مورد امامزاده هاشم و منطقه گدوک از تمامیت ارضی استان دفاع کردم.

وی ادامه داد: مقوله گردشگری در دولت احمدی نژاد معنا پیدا کرد تا جایی که 45 درصد سواحل آزاد شد.

ابراهیمی گفت:خوشحالم کسی به جای من می آید که به لحاظ تجربه فرسنگ ها جلوتر از بنده است و این مایه افتخار من است.

معاون سابق سیاسی استاندار مازندران با اشاره به اینکه اشتباهاتی در کارها بود و ما را به بزرگواری خودتان ببخشید، متذکر شد: خدا را شاکرم که عضو هیچ حزب، جریان و گروهی نبودم.

وی با بیان اینکه انتخاب معاون، حق استاندار است، خاطرنشان کرد: از آقای فلاح خواهش کردم در کوتاه‌ترین فرصت، معاون سیاسی جدید را انتخاب و معرفی کند.

*در اواخر زندگی اداری قرار داریم

معاون سابق برنامه‌ریزی استاندار مازندران هم در سخنانی اظهار داشت: طاهایی، شیخ استانداران بود.

 ولی‌الله فرزانه خاطرنشان کرد: آقای ابراهیمی هشت، ده روزی با این موضوع دست و پنجه نرم کرد و یادداشت‌هایش را آماده کرد اما فرصت من کم بود.

 وی با بیان اینکه ابراهیمی هنوز وقت دارد، گفت: ما در اواخر زندگی اداری قرار داریم.

فرزانه با اشاره به اینکه هیچ‌وقت به بیت‌المال طمع نکردم و پاکدست ماندم، ادامه داد: در طول زندگی اداری، همواره به خودم یادآوری می‌کردم که چه کسی هستم.

وی با بیان اینکه فرزندان آقازاده تربیت نکردم و خانواده ام حافظ خون شهدا هستند و در هیچ زد و بند اقتصادی، دخالت ندارند، افزود: بی نام ناطق مسئولیتی گرفتم و با نام ناطق معزول شدم.

فرزانه ادامه داد: در استانداری زمانی مدیر بودم و با امثال حسین زادگان و خنجری و شادمان همکار بودم.

معاون سابق برنامه‌ریزی استاندار مازندران ابراز داشت:به ما قبل از سند چشم انداز موضوع انشایی دادند که کشاورزی بهتر است یا صنعت و با اینکار دو دهه ما را عقب انداختند.

وی با اشاره به مشکلات و اینکه کشاورزی در مازندران توجیه اقتصادی ندارد، افزود: اما با این حال رتبه اول ارزش افزوده اقتصادی را در بخش کشاورزی داریم.

معاون سابق برنامه‌ریزی استاندار مازندران با اشاره به اینکه مثل اینکه من خیلی بدشانس هستم، تصریح کرد: در سال 76 روزی که برادر شهیدم را بعد از 11 سال آوردند، همان روز تودیع شدم.

 وی با بیان اینکه از وضعیت امروز هم گلایه دارم، افزود: چرا از پچ پچ همکارانم باید بفهمم که برادری به جای من معرفی شده است؟

 فرزانه با اشاره به اینکه استاندار امروز به من گفت که تودیع می‌شوم، اظهار داشت: مسئله را پنج شنبه به من می‌گفتند تا لااقل وسایل شخصی‌ام را جمع کنم.

 وی با بیان اینکه اینها به اعتدال‌گرایی و شایسته‌سالاری خدشه وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: من فرد اخلاقی هستم و در دوران مسئولیتم به کسی بی‌احترامی نکردم، به ویژه به مدیران سابق.

 فرزانه گفت: معمولا در مراسم تودیع و معارفه وزیر و یا فردی از وزارتخانه حضور می‌یابد.

*چهره مازندران را ظرف یکی 2 سال آینده تغییر می دهم

استاندار مازندران در ادامه این مراسم اظهار داشت: در تبلیغات انتخابات جزء افراد بی‌بضاعت بودیم و از نظر عده هم افراد بسیار محدودی داشتیم.

 ربیع فلاح جلودار با اشاره به اینکه نیروهایی را به کار می‌گیریم که شناسنامه مازندران باشند، افزود: قول می‌دهم که چهره مازندران را ظرف یکی 2 سال آینده تغییر دهم.

 استاندار مازندران با بیان اینکه تا امروز فقط پنج درصد بودجه استان جذب شده است افزود: من را جناب فرزانه ببخشند اما اگر می خواستم صبر کنم برای این تودیع و معارفه وزیر بیاید، باید چند ماه منتظر می‌ماندم.

 فلاح با بیان اینکه باید هشت سالی که از دست رفت را جبران کنیم، یادآور شد: آقای فرزانه، چرا استانی که این همه فرصت اشتغال دارد اما این اندازه فارغ‌التحصیل بیکار به ویژه در رشته کشاورزی داریم؟

وی افزود:خدمت وزیر کشاورزی رسیدم و برنامه های مدیرکل جهادکشاورزی استان را تایید کردند و قول دادند که اگر وی به نتیجه مد نظر نرسد، مطمئن باشید که بلافاصله فرد نظرتان را خواهیم آورد.

استاندار مازندران گفت:هم اکنون در شیلات و تولیدات خاویار و گوشت با فاجعه مواجه ایم.

فلاح جلودار ابراز داشت:بیش از 56 نقطه حادثه خیز از نظر اجتماعی در استان داریم که برای ما ننگ است مازندران با این همه امکانات، مشکلات اجتماعی دارد.

*پست‌ها یک لحظه است

 علیرضا یونسی -سرپرست جدید معاونت سیاسی استانداری مازندران- در سخنان کوتاهی، گفت: عزم مسئولان جدی است که نوکر مردم و سرباز ولایت باشند.

 وی یادآور شد:‌ پست‌ها یک لحظه است و دیگر نیست و جوانمردی باقی می‌ماند.

یونسی گفت:با تمام وجودم از برادر صالح و عزیزم آقای ابراهیمی سپاسگزارم و از زحمات صادقانه ایشان تشکر می کنم.

*در سند چشم انداز تجدیدنظر شود

علی احسانی سرپرست معاونت برنامه‌ریزی هم محور توسعه استان را کشاورزی، صنعت و خدمات عنوان کرد.

وی با بیان این که قطعا اسناد بالادستی در همه دستگاه ها هست اما در چشم انداز مربوط به مازندران باید تجدید نظر شود، ادامه داد: باید صفر تا صد مسایل دیده شود و نگاه افراد فرادستگاهی شود.

احسانی ادامه داد: باید زنجیره ارزش شبکه کشاورزی را ایجاد کنیم چرا که بیش از 70 درصد سود، برای کشاورز نیست.

این مسئول تاکید کرد: ظرفیت سرمایه گذاری در استان باید تکان بخورد و باید مزیت نسبی تغییر کند.


  • دوشنبه 8 مهر 1392-0:0

    ... افتخار این دولت باید باشد که نیروهای معتدل ارزشی مانند ...مدیر این استان باشند آنهایی این کامنت ها را می زنند کسانی هستند که در دولت باصطلاح اصلاحات مانع رشد هر جوان توانمندی می شدند

    • يکشنبه 7 مهر 1392-0:0

      آقای شریعت نژاد مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای از جوانان انقلابی و ارزشی می باشد شما باید التماس این افراد را بنماید تا حاضر شوند در این دولت خدمت نمایند شما لیاقت مدیران لیبرال را دارید.سایت دوم خردادی مازندنومه جز کوبیدن بچه های ارزشی ظاهرا رسالتی ندارد مگر عضویت در جبهه پایداری جرم می باشد

      • يکشنبه 7 مهر 1392-0:0

        جالبه استاندار در تعویض معاون عمرانی عجله ای نداره.البته فعلا که با انتخاب معاون سیاسی از شهر رستمکلا تونسته نماینده شاکی شرق استان ساکت کنه.احتمالا اگه معاون عمرانی عوضم نشه اب از اب تکون نمی خوره.

        • كيجا سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 3 2
          يکشنبه 7 مهر 1392-0:0

          صحبتهاي خوبي شد اقاي ابراهيمي خيلي متشخصانه وداع كردن بايد ياد بگيريم!!! صحبتهاي اقاي استاندار هم دلگرم كننده بود چون احساس كردم كسي بعد از مدتها با ما هم صدا شده ، سپاس فراوان و اميد به تحقق اهداف.در ضمن چرا به اتاق شوراي به اين بزرگي نميرسيد!!! من جاي شما بودم پرده ها رو لوردراپه مي ذاشتم با دو طرح طوريكه از يه جهت ارم استانداري روش حك شه (جهت معرفي به غير استاني ها) و از جهت ديگه بشه مثلا يه منظره سبز... ميزها بايد بلندتر طراحي شه و رنگ چوب كار شه... ببينيد افراد چطور روي ميز خم شدن و غوز شدن... صندليا كه بايد چرخ دار و چرمي باشه... الان دكور اتاقتون به سالن پذيرايي شباهت داره نه اتاق شورا.باور كنيد پيرامون در فكر و حتي شخصيت افراد اثر ميذاره... سپاس

          • يکشنبه 7 مهر 1392-0:0

            درود بر شما استاندار محترم. انشاء الله بعد از تغییرات در سطح معاونت ها در استانداری تغییرات مدیران کل را در دستور کار خود قرار دهید . به ویژه ادارت و نهاد های فرهنگی مثل فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی و گردشگری . نمی دانم چرا تغییر ات کند انجام میشود. اگر فکر میکنیم با استقرار دولت جناب روحانی همه چیز تمام شد و ما به خط پایان و پیروز میدان شدیم سخت در اشتباهیم و این یک اشتباه استراتژیک را در همه سطوح فرهنگی ،سیاسی ،اقتصادی و......در پی خواهد داشت! و سیاستهای دولت در استان در چشم به زدنی به باد فنا خواهد شد و باز و باز و باز استان مازندران سرش مثل تمامی دوران بی کلاه خواهد ماند از این خوان گسترده و نعمت داده شده در انتخابات !!خیلی هم نمی خواهم وارد مسائل کوچک و ریز که در درون بزرگ هستند وارد شوم. لطفا" مردم اعم از کارمندان. کارگران. کشاورزان .پیشه وران و.....را از خود نرنجانید و نا امید نکنید. این دولت دولت تدبیر و امید است و اعتدال و عقلانیت! کاری نکنید تا خدای نکرده این تصور پیش آید که شما مقهور لابی های ذی نفوذ اصولگرا شدید!

            • يکشنبه 7 مهر 1392-0:0

              درود بر دکتر فلاح .امید است به فکر مجموعه ما هم باشید بچه های فنی و حرفه ای این هشت سال بخصوص در این دو سال اخیر بسیار زجر ...

              • جواب میرزاپاسخ به این دیدگاه 9 0
                يکشنبه 7 مهر 1392-0:0

                آقای سیف الله فرزانه در میراث فرهنگی برادر ایشان هستند و تنها شعار دادند. از عمل خبری نبود و وضع میراث بدتر شد. امید که دکتر بزرگ نیا با حضور فرهنگی خود این ویرانه را دوباره بسازد.

                • شنبه 6 مهر 1392-0:0

                  خدا را شکر آقای فرزانه آقازاده تربیت نکردند..

                  مسئولین ازش

                  یاد بگیرند.



                  البته نمی دانم آقایان فرزانه در گردشکری برادر یا برادرزاده ایشان هستند یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟







                  • شنبه 6 مهر 1392-0:0

                    آرزوی موافقیت دارم برای این دو بزرگوار حواسشان جمع باشد وزارت کشور خوش استقبال و بد بدرقه است همیشه منتظر باشید بلایی که سر فرزانه آمد سر این بندگان خدا نازل نشه چون سابقه این کار را ندارید انوقت......................

                    • مازندرانپاسخ به این دیدگاه 3 5
                      شنبه 6 مهر 1392-0:0

                      آقای استاندار عزیز

                      ببخشید از اینکه الفبای مدیریتی را خدمت شما عرض می کنم

                      1- وقتی ابلاغ معاون استاندار توسط وزیر امضا می شود وزارت کشور یکی از معاونین مربوطه برای معارفه به استان ارسال می کند

                      2- وقتی شما با حکم داخلی سمت سرپرستی میزنید وزارتخانه هنوز این اقا را بعنوان معاون استاندار به رسمیت نمی شناسد که جهت معارفه به استان بیاد

                      3- بهتر بود در اولین انتصابات شما در مازندران معاون انتخاب کنید نه با مخالفت وزارت کشور سرپرست معاونت انتصاب کنید


                      ©2013 APG.ir