تعداد بازدید: 1882

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 9 مهر 1392-21:50

جایی برای نیامدن!

 از 13 مدیرکل دعوت شده به این نشست، تنها مدیرکل حراست استانداری حضور یافته بود/از 12 انجمن دعوت شده هم تعداد اندکی حضور یافته بودند. گویا خود سازمان‌های مردم‌‌نهاد هم اهمیتی برای خود قائل نیستند.


مازندنومه، کلثوم فلاحی: جلسه تشکل‌های مردم نهاد در مدیریت بحران، قرار بود ساعت 11 امروز برگزار شود که معاون وزیر و مسئولان برگزاری این نشست با تاخیر 30 دقیقه‌ای وارد سالن شماره 2 استانداری مازندران شدند. علت تاخیر هم شلوغی جاده عنوان شد!

 از 13 مدیرکل دعوت شده به این نشست، تنها مدیرکل حراست استانداری حضور یافته بود.

 این گونه به نظر می‌رسد مدیرانی که به این نشست نیامدند، اعتقاد چندانی به سازمان‌های مردم نهاد ندارند.

البته این بی‌توجهی صرفا از سوی مدیران کل نبود و از 12 انجمن دعوت شده به این نشست، تعداد اندکی حضور یافته بودند. گویا خود سازمان‌های مردم‌‌نهاد هم اهمیتی برای خود قائل نیستند.


  • نایب اللهپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 10 مهر 1392-0:0

    اصلا عادت کردیم بی برنامه باشیم وقتی سیلی حادثه ایی آمد تازه به خود می آییم مصاحبه جلوی دوربین تازه رادیو را قبول نداریم چو لباس رزم و چکمه هایمان بهتر نشان میده بماند که در دنیا زمان سیل و زلزله فقط رادیو هست امید را در دل مردم زنده می کند

    • عضو سازمان مردم نهادپاسخ به این دیدگاه 0 0
      چهارشنبه 10 مهر 1392-0:0

      با سلام. بفرمایید این 12 انجمن دعوت چه کسانی هستند؟ منظور از مدیریت بحران چیست و کدام بحران؟ چرا تشکل ها و مسئولین به یکدیگر اعتماد ندارند؟ چرا مسئولین نمی توانند مدیران کل خود را وادار به حضور در جلسه نمایند؟ در دو همایش سازمان های مردم نهاد در عصر استانداری جناب طاهائی علیرغم چاپ بنر و خوش آمدگویی به استاندار و مدیران کل تنها مدیرکل امور اجتماعی استاندار حضور داشت و از دیگران خبری نبود.


      ©2013 APG.ir