تعداد بازدید: 2651

توصیه به دیگران 2

شنبه 13 مهر 1392-17:13

سرهنگ رستمی:فتا، همایش تخصصی برگزار می کند

فرمانده پلیس فتای مازندران گفت: در این همایش بسیاری از فعالان حوزه آی تی و انفورماتیک مازندران به همراه مدیران و فعالان رسانه های مجازی(وب سایت ها و وبلاگ های استان)حضور دارند/مدیران نت سراهای استان، مدیران آی تی و انفورماتیک سازمان ها و ادارات و بانک های مازندران، دانشجوها و دانش آموزان فعال بخش آی تی و برخی مسئولان و مرتبط با این حوزه هم به این همایش دعوت شده اند.


مازندنومه: به مناسبت هفته نیروی انتظامی، پلیس فتای مازندران با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، همایش تخصصی پلیس فتا را با فعالان فضای مجازی برگزار می کند.

سرهنگ احمدرضا رستمی امروز به مازندنومه گفت: در این همایش بسیاری از فعالان حوزه آی تی و انفورماتیک مازندران به همراه مدیران و فعالان رسانه های مجازی(وب سایت ها و وبلاگ های استان)حضور دارند.

فرمانده پلیس فتای مازندران با بیان این که علاوه بر مدیران و خبرنگاران سایت های خبری و نیز گردانندگان وبلاگ ها، سایر فعالان این حوزه نیز دعوت هستند، افزود:مدیران نت سراهای استان، مدیران آی تی و انفورماتیک سازمان ها و ادارات و بانک های مازندران، دانشجوها و دانش آموزان فعال بخش آی تی  و برخی مسئولان و مرتبط با این حوزه حضور دارند.

وی زمان برگزاری این همایش را صبح چهارشنبه هفدهم مهرماه و ساعت شروع برنامه را 8:30 اعلام کرد.

خاطرنشان می کنیم این همایش در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، واقع در میدان امام ساری برگزار می شود و حضور همه فعالان مجازی استان در آن آزاد است.



    ©2013 APG.ir