تعداد بازدید: 2684

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 14 مهر 1392-15:48

باباکوهی: دومین جشنواره انار اشرف برگزار می شود

26 مهرماه، دومین جشنواره انار اشرف برگزار می شود/در این جشنواره علاوه بر برنامه های فرهنگی و شاد بومی، انواع انار ومحصولات غذایی تهیه شده از انار نیز به مردم عرضه می شود.


مازندنومه: دومين جشنواره بزرگ انار اشرف 26 مهر ماه در کنار غار هوتوی بهشهر برگزار مي شود. این جشنواره سال گذشته در بهشهر پایه گذاری شده بود و نخستین جشن، روز 21 مهرماه، درست یک روز قبل از سیل مهیب بهشهر در مکان گردشگری غار هوتو برگزار شد.

علی اصغر باباکوهی -رییس اداره ارشاد بهشهر- ضمن بیان وجود باغ های 10 هزار هکتاری در میانکاله و تولید سالانه هزاران تن انار در این منطقه، به مازندنومه گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی انار اشرف را امسال با حضور هنرمندان برجسته استانی، بزرگ تر و پرشورتر از سال گذشته برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر فراهم کردن فضایی شاد و خوش برای مردم، تلاش داریم انار و فوايد آن را هم به شرکت کنندگان بشناسانیم. 

گفتنی است در این جشنواره علاوه بر برنامه های فرهنگی و شاد بومی، انواع انار ومحصولات غذایی تهیه شده از انار نیز به مردم عرضه می شود.

دو عکس از جشنواره سال گذشته:


  • جمعه 26 مهر 1392-0:0

    برگزاری اینگونه جشنواره بسیار خوب است ولی ای کاش این مراسم در یکی از باغ های انار برگزار می شد و یا فضای دیگر و برای مردم تکراری نمی شد .مگر انار در همین محل به عمل میاد که هر ساله اینجا باید برگزار بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    بعضی مسئولین بدنبال چیز دیگه هستندو شک نکنید..........سال هاست ما از همین افراد بی مسئولیت داریم از لحاظ میراث فرهنگی ضربه می خوریم.ای کاش باشد گوش شنوایی که پیگیر این مسائل باشد.

    • دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

      این اقای باباکوهی نمی داند که اولا مکان مراسم ربطی به غار هوتو ندارد و در قسمت شرقی غار قرار دارد! همین آقایانی که مکان کنار غار هوتو را با هزار ترفند و رابطه بازی گرفته اند خودشان صدها اصله درخت انار قدیمی این محوطه را بدون اجازه و نظارت سازمان منابع طبیعی قطع کردند و صدای کسی درنیامد. می گویند این مکان جزو حریم غار هوتو هست و بدون کاوش و باستان شناسی به این اقایان داده شد و میراث فرهنگی هم با این اقایان رابطه حسنه دارد. ارشاد بجای این نمایش ها بره از گروه های هنری شهر حمایت کنه که جایی برای تمرین تئاتر ندارند. اگه بخوان برای اجرا تئاتر اقدام کنند باید پول اجاره سالن بدن. راستی یک سالن رو از بی کفایتی یک رئیس از دست دادیم این سالن کلنگی رو برا کی ساختن؟ ما رئیس بافرهنگ می خواهیم.

      • يکشنبه 14 مهر 1392-0:0

        سال قبل که برنامه اش جالب بود امیدوارم امسال بهتر از شود ضمنا سعی شود محصولاتی که برای فروش عرضه می شود با قیمتهایی مناسبتر از بازار یا قیمت کنارجاده ها عرضه شود


        ©2013 APG.ir