تعداد بازدید: 1660

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 14 مهر 1392-15:49

پیشنهادی به استاندار؛تشکیل کار گروه های تخصصی برای تعیین مدیران

هیچ گاه انتصابات در استان(و کشور) کارشناسی و علمی نبود و تحت الشعاع برخی افراد و گروه ها قرار داشت؛ از این رو استاندار محترم باید در اولین فرصت به صورت علمی و کارشناسی به شناسایی روش های تعیین مدیران اقدام کند تا از این رهگذر افراد مهیای پذیرش مسؤلیت و توانمند در عرصه مدیریت اجرایی شناسایی و کشف شوند.


مازندنومه، حسین برزگر ولیکچالی: جستجو، بررسی، تحقیق و تشخیص برای آگاهی از اصل ترین نیازهای مدیریت استان مازندران و تلاش برای نزدیک تر شدن به شاخص ها و مکانیزم های دقیق وسنجیده می تواند به عنوان رهیافت و روش مناسب پیش روی استاندار جدید باشد.

گمانه زنی ها در استان برای تعیین مدیران جدید از سطوح عالی تا میانی  از طریق رسانه ها شروع شد. چه بسا طرح برخی از نامه ها و متعاقب آن عملیاتی نشدن، به اعتبار منزلت و یا شأن افراد آسیب برساند.

هیچ گاه انتصابات در استان(و کشور) کارشناسی و علمی نبود و تحت الشعاع برخی افراد و گروه ها قرار داشت؛ از این رو استاندار محترم باید در اولین فرصت به صورت علمی و کارشناسی به شناسایی روش های تعیین مدیران اقدام کند تا از این رهگذر افراد مهیای پذیرش مسؤلیت و توانمند در عرصه مدیریت اجرایی شناسایی و کشف شوند.

به نظر می رسد تشکیل دبیر خانه کارگروه های زیر در حوزه استاندار یا مشاوران استاندار می تواند به ساماندهی این انتصابات کمک شایانی کند.

 کار گروه های تخصصی زیر برای تعیین مصادیق مدیریت دستگاه های اجرایی پیشنهاد می شود:

 1-کشاورزی.منابع طبیعی و محیط زیست

2-صنعت، معدن وتجارت

3-آب،برق گاز ونفت(انرژی)

4-راه حمل ونقل.(دریایی.ریلی جاده ای.هوایی)وارتباطات

5-اقتصاد و رفاه

6-آموزش(عمومی وعالی)

7-فرهنگ، ورزش و گردشگری

8-بهداشت ودرمان 

ایمیل نویسنده: (h.barzegar52@gmail.com)


  • چهارشنبه 17 مهر 1392-0:0

    حتما رييس كارگروه هم حسين برزگر بشه. پست چقدر با مزه است

    • دودانگه ساریپاسخ به این دیدگاه 3 0
      سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

      دکتر برزگر نگاهتان زیبا بود وبیانتان شیوا.امیداست گوش شنوایی هم وجودداشته باشد.دودانگه ساری

      • يکشنبه 14 مهر 1392-0:0

        نویسنده به نظرم ادم فاضلی هستند اما اگر جسارت نباشد این چیزهایی که مطرح کردید برای کشور های متمدن هست که برایشان مهم نیست که شما اهل کدوم کشوری و چه دینی داری ،سیاهی یا سفیدی شایستگی و کار بلد بودن برایشان اهمیت اساسی دارد مدیران واقعی در حاشیه هستند همه مردم و اهل فکر می دانند

        • يکشنبه 14 مهر 1392-0:0

          حسین جان ته چش دور شه سره درد نیار اصول گراها شه لینگه بلند هاکردنه وشون بیشتنه


          ©2013 APG.ir