تعداد بازدید: 1775

توصیه به دیگران 3

يکشنبه 14 مهر 1392-16:56

معاون استاندار: دیگر نمی‌توانیم پاسخگوی مردم باشیم

گزارش+عکس از جلسه شورای مسکن استان /چند تعاونی مسکن مهر متخلف را به دستگاه قضا معرفی کرده‌ایم اما دستگاه قضا با آنها به صورت ارشادی برخورد می‌کند/شش تعاونی با مشکل حقوقی مواجه هستند که به مراجع قضایی واگذار شدند.

 


مازندنومه، کلثوم فلاحی: در حالی که گلایه‌های بسیاری از پروژه‌های مسکن مهر در استان وجود دارد، اما عیسی هاشمی -معاون عمرانی استاندار مازندران- در جلسه شورای مسکن استان گفت: وضعیت پروژه‌های مسکن مهر در مازندران مناسب است!

 وی گفت: تا پروژه‌های مسکن مهر که در ساخت ساخت داریم به اتمام نرسد، پروژه مسکن مهر جدیدی در استان تعریف نمی‌کنیم.

 هاشمی به تعاونی‌های مسکن مهر اشاره کرد و افزود: شش تعاونی با مشکل حقوقی مواجه هستند که به مراجع قضایی واگذار شدند.

 وی با بیان اینکه از عملکرد آب منطقه‌ای در 2 سال اخیر درباره مسکن مهر راضی نیستیم، تصریح کرد: هربار به ما وعده دادند ظرف دو سه ماه مشکل شهرک عباسپور نکا را برطرف کنند، دادگاه هم رفتند و محکوم شدند و نتوانستند دفاع کنند، صورتجلسه امضا، اما در جلسه بعد، موضوع را به گونه دیگری مطرح می‌کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه دیگر نمی‌توانیم پاسخگوی مردم باشیم، ادامه داد: حدود 1700 خانوار می‌خواهند در شهرک ساکن شوند و مشکل هنوز حل نشده است.

 علی بابایی کارنامی هم در این نشست، اظهار داشت: چند تعاونی مسکن مهر متخلف را به دستگاه قضا معرفی کرده‌ایم اما دستگاه قضا با آنها به صورت ارشادی برخورد می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه کار بعضی از تعاونی‌ها به شورای تامین کشیده است، تصریح کرد: دستگاه قضا در آمل ورود خوبی داشته و نیاز است با بقیه تعاونی‌های مسکن مهر متخلف هم این گونه برخورد کند.

 بابایی یادآور شد: در آینده با این تعاونی‌ها با چالش مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون تعاونی‌ها ماهیت مستقل دارند، خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم ورود پیدا کنیم.


  • دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

    آقای هاشمی 4 سال پیش سر پروژه میارکلا در حضور بازرس ریاست جمهوری مگر به شما نگفتند اکثر هیأت مدیره تعاونی ها برای پر کردن جیبشان آمده اند . مگر نگفتند یک نمونه اش مشاور پروژه که با هیأت مدیره اتحادیه و برخی معاونین و کارکنان مسکن قرارداد 600 میلیونی را 1150 میلیون بستند . شما مگر نگفتید 600میلیون زیاد است با 200 میلیون قرارداد بسته می شود . اما بعد از گذشت سه ماه نه تنها مبلغ قرارداد کم نشد بلکه به 1400 میلیون رسید . بگم چرا ؟ چون شرکت مشاوره ... بگذارید خاموش بمانم . گناه خود را گردن دیگران نیندازید . مسؤلین سایت هم اگر این نظر را ثبت نکنند . همانند شما هستند .

    • دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

      با سلام- مشکل مسکن مهر در مازندران عدم برنامه ریزی و مدیران ارشد استان هست نه درخواست های مردم


      ©2013 APG.ir