تعداد بازدید: 3598

توصیه به دیگران 10

يکشنبه 14 مهر 1392-16:59

جمعی از دانشگاهیان: پورمحمد پیشنهاد ماست

بهزاد پورمحمد، پیشنهاد جمعی از متخصصان و دانشگاهیان استان برای معاونت عمرانی استانداری/ پورمحمد اهل رامسر و غرب استانی است و حضور او در سمت معاونت عمرانی، بسیاری از مطالبات کنونی غرب مازندرانی ها را(می دانیم که بیشتر این مطالبات اقتصادی و عمرانی است) پاسخ خواهد داد/ او رابطه نزدیکی با برخی وزیران اقتصادی دولت تدبیر و امید دارد.


مازندنومه: در حالی که حدود ده روز از انتصاب معاونت های سیاسی و برنامه ریزی استاندار گذشته است، هنوز تکلیف معاونت های عمرانی و اداری مشخص نیست و گمانه زنی ها بر سر گزینه های مطرح هم چنان ادامه دارد.

شنیده های ما حاکیست گزینه مورد نظر استانداری مازندران برای پست معاونت عمرانی، بهزاد پورمحمد است، هر چند اسفندیار عشوری نیز هم چنان در تلاش برای کسب این سمت مهم است.

در همین زمینه مطلبی با امضای «جمعی از متخصصان و دانشگاهیان استان مازندران» به دست ما رسیده که در آن از استاندار مازندران درخواست شده با توجه به ويژگی های بهزاد پورمحمد، او را به عنوان معاون عمرانی خود، نهایی و معرفی کند. متن کامل یادداشت را بخوانید:

***

مطابق چارت سازمانی وزارت کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی به عنوان مرجع هماهنگی امور زیر بنایی در هر استانی دارای جایگاه ویژه و پر اهمیتی است که وظیفه هدایت و نظارت بر ارگان های اجرایی در تهیه و تنظیم طرح های زیر بنایی اقتصادی و عمرانی، همچنین نظارت و ارزیابی مستمر بر اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای، نیز پیشرفت برنامه و طرح های دستگاه های اجرایی تابع نظام بودجه ای استانی در شهرها و روستاهای مازندران را بر عهده دارد.

استان مازندران با مساحتی حدود 24 هزار کیلومتر مربع، از نظر جغرافیایی از گلوگاه در شرق استان تا رامسر در غرب استان را شامل می شود.

با توجه به شرایط اقلیمی و مساعد آب و هوایی و نیز فاکتورهای جمعیتی و جغرافیایی، برای اجرای امور عمرانی، می توان این امکان را فراهم کرد که موتور محرک توسعه استان در تمام فصول سال پر قدرت به جلو حرکت کند.

برای حصول به این رویکرد می طلبد که فردی کاردان، با تجربه، متخصص، مدبر و البته معتدل و همسو با استاندار در این جایگاه بنشیند و امور مربوط به عمران و آبادانی و توسعه ای استان را زیر نظر داشته باشد.

این فرد باید ضمن هماهنگی با وزارت کشور و دستگاه های متولی این امور در استان، کارها رابر مبنای استراتژی های تعریف شده و مطابق با هدف و برنامه تعیین شده به پیش ببرد.

بنابراین از استاندار محترم انتظار می رود فردی را به معاونت عمرانی برگزیند که لایق و کاربلد و امتحان پس داده باشد و بتواند مسایل توسعه ای استان را بر اساس استراتژی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به پیش ببرد.

ما جمعی از متخصصان و دانشگاهیان استان، به عنوان افرادی که در متن جامعه زندگی کرده، دارای دانش آکادمیک و تخصص هستیم و مشکلات را از نزدیک لمس کرده ایم، مواردی را جهت استحضار استاندار محترم بیان می کنیم:

1- مهندس بهزاد پورمحمد فردی است آگاه که استان را به خوبی می شناسد و از نقاط ضعف و قوت آن اطلاع کافی دارد. او واجد ويژگی هایی است که در بالا بیان شد.

ما ضمن احترام به همه عزیزانی که خود را برای پذیرش پست معاونت عمرانی استانداری مازندران مطرح کرده اند، ضمن خودداری از قیاس این چهره ها و فارغ از هرگونه نگاه جناحی، بر این باوریم که مهندس پورمحمد با توجه به سوابق روشن و خوبی که در حوزه مدیریت بحران (ستاد حوادث غیر مترقبه ) در دوران تصدی خود در استانداری مازندران و معاونت برنامه ریزی هلال احمر کشور داشته، در صورت انتصاب به این سمت، منشا خدمات ارزشمندی خواهد بود.

2- او در دوران مدیریت خود در استان حوادثی از قبیل زلزله سال 83 غرب استان، سیل سال 82 مازندران، پیشگیری از آنفولانزای مرغی در سال 85 و...  را گذراند و به خوبی توانست با همکاری مجموعه تحت مدیریتش، نیز تعامل و هماهنگی با دیگر دستگاه ها، کارنامه مطلوب و قابل قبولی از خود بر جای گذارد که البته توسط استاندار و وزیر وقت کشور مورد قدردانی قرار گرفت.

همچنین در حادثه زلزله بم و برف سنگین سال 83 گیلان هم با هدایت و مدیریت وی، کمک های برنامه ریزی شده و شایان توجهی به این استان ها شده بود.

3- مهندس پور محمد فردی است اخلاق گرا و رسانه ای که با اصحاب رسانه ارتباط و تعامل خوبی داشته است و هم اکنون نیز دوستان خوبی بین رسانه های استان دارد. خوش خلقی، رفتار نیکو و از همه مهمتر پاکدستی او نیز زبانزد است و تلاش می کند بدون حاشیه باشد.

4- او هم اکنون در دانشگاه تهران در سمت معاون برنامه ریزی اداره کل بودجه انجام وظیفه می کند و به دلیل این جایگاه، تعامل و ارتباط خوبی با برخی از وزرای کنونی وزارتخانه های مهم اقتصادی و عمرانی -که برخاسته از همین دانشگاه هستند- دارد.

داشتن همین ارتباطات حسنه و نزدیک با چند وزیر اقتصادی کنونی، مزیتی بزرگ برای او و استان محسوب می شود و در صورت انتصاب پورمحمد، قطعا افزایش سهم بری استان را به همراه خواهد داشت.

5- بهزاد پورمحمد اهل رامسر و غرب استانی است و حضور او در سمت معاونت عمرانی، بسیاری از مطالبات کنونی غرب مازندرانی ها را(می دانیم که بیشتر این مطالبات اقتصادی و عمرانی است) پاسخ خواهد داد.

 با شناختی که از پورمحمد به عنوان یک فرد معتدل و منعطف سراغ داریم، قطعا او تیم مدیریتی مجموعه معاونت عمرانی را ترکیبی از مناطق مختلف استان انتخاب خواهد کرد تا حق هیچ منطقه ای از استان در حوزه عمرانی تضییع نشود.

6- نکته پایان این که مهندس پور محمد از جمله مدیران ستادی پشت میز نخواهد بود و می تواند با تجربه و انرژی که در وی سراغ داریم، به خوبی و از نزدیک پروژه های عمرانی را در سطح استان مدیریت کند.

او به قول آیت الله جوادی آملی، مدیری است که همانند نوک پرگار است و دو راس دارد، یک راس آن در دفتر کار و راس دیگر آن در فضای استان؛ تا مشکلات را ببیند و برای رفع آن تلاش نماید تا دایره ای زیبا ترسیم شود.


  • سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

    ایشان فرد شایسته ومدیر لایقی است که سالهادرمدارج مختلف مدیریتی وعلمی فعالیت داشته اند.

    • دارابکلاییپاسخ به این دیدگاه 1 0
      سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

      سلام- شنیدیم حسین زادگان فرماندار اسبق ساری از جناح اصلاح طلبان گزینه اصلی معاونت پشتیبانی استانداری هست درسته؟ با توجه به اینکه ایشان ساروی هست بزودی با انتصاب ایشان در این پست دغدغه ساروی های عزیز نیز برطرف میشه و دیگه نباید نگران سهم خودشان باشن- لطفا در سایت درج کنید و اگه کسی از این موضوع خبر داره ما رو هم در جریان بزاره

      • شهروند سارویپاسخ به این دیدگاه 2 0
        سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

        آقای غلط انداز

        به نظر جنابعالی که اینقدر عارفانه سخن بر قلم جاری می سازی با توماری که نوشتی در یک جمله هم می توانستی بگویی.مازندران فقط ساری نیست و افراد توانا فقط در ساری زندگی نمی کنند. مازندران از گلوگاه تا رامسر است و دارای نیروهای زبده و کاردان گو اینکه در ساری هم کم نیستند جامعه را از گوشه عینک تنگ نظری نبینید.تا این تفکرات مسموم حاکم است خیال پیشرفت مازندران را باید از سر بیرون کرد مگر اینکه استادار با عزم و اراده ای که تاکنون بروز داده به دور از حاشیه تصمیم درست بگیرد.و مازندران را مازندران ببیند.

        • فعال سیاسی از ساریپاسخ به این دیدگاه 2 0
          سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

          در انتخاب و انتصاب افراد باید تفکر فرا منطقه ای داشت به گفته استاندار از افرادی استفاده خواهد شد که گذشته خاصی نداشته ، بی حاشیه بوده و به گفتمان اعتدال اعتقاد داشته باشند مدتی است که در حوزه استانداری و برخی محافل صحبت از مهندس پور محمد در مسند معاونت عمرانی استانداری است.آنچه که در یادداشت بالا ذکر شد شمای کلی از خصوصیات و ویژگیهای آقای پور محمد بود ای کاش به جزء جزء آن اشاره می شد تا توانمندی وی بیشتر آشکار شود.از آنجا که در انتصابات با دقت بایستی گام برداشت تا فرد شایسته ای انتخاب شود اما تاخیر و تعلل در این امر ممکن است در روند انتخاب تاثیر داشته باشد چرا که با لابی هایی که انجام می شود افرادی دیگر گزینه شوند که مورد پسند استاندار نباشند. با ویژگیهای منحصر به فردی که استاندار دارد و تاکنون نیز از خود نشان داده با انتخاب دو معاون خود از شرق و تقریبا مرکز استان مشخص است تسلیم فشارهای بیرونی نخواهد شد چرا که به دنیال افراد کاردان و شایسته در پستهای معاونت است. پر واضح است رییسی توانمند است که از مدیران توانمند برخوردار باشد.پور محمد از جمله افرادی است که اخلاق مدار، بی تنش ،کاردان و اعتدال گراست که مورد تایید بیشتر احزاب و گروههاست.از این منظر استاندار با انتخاب وی به عنوان معاون عمرانی به همهمه های بی اساس خاتمه میدهد که نشان از زیرکی،اقتدار و عزت نفس اوست چرا که نشان میدهد خود به دور از حاشیه است. استان مازندران از شرق تا غرب را شامل می شود.باید دست به دست هم دهیم تا استانی آباد داشته باشیم.

          • رضائي-دانشگاه تهرانپاسخ به این دیدگاه 3 0
            سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

            با سلام؛

            مديريت، مهم ترين عامل در حيات، رشد و بالندگي يا مرگ سازمان هاست. مدير روند حرکت از وضع موجود به سوي وضع مطلوب را هدايت مي کند. بنابراين ما بايد سهم فرزندان اين سرزمين را از آينده جهان معلوم کنيم و براي اين منظور، به عزمي ملي نياز داريم. عزم جامعه را مجموعه مديريت کشور هدايت مي کند، لذا امر مديريت مهم ترين مقوله اي است که بايد براي رشد و تعالي فرهنگي، اقتصادي، صنعتي و سياسي جامعه مورد توجه قرار گيرد و تحقق اين امر در گرو انتخاب مديران شايسته اي مانند جناب آقاي مهندس پورمحمد از برادران بزرگوار، زحمت کش و متعهد اين مرز و بوم مي باشد.با سپاس

            • بابك- تهرانپاسخ به این دیدگاه 3 0
              سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

              من بعنوان شخصي كه در حوزه مديريت بحران (سطح ملي) فعاليت دارم و با شناختي كه از آقاي پورمحمد در طي 10 سال آشنايي ايشان داشته ام، وي را فردي با خصوصيات ذيل مي شناسم. اميدوارم استاندار محترم نيز شخص متخصص و فعالي را براي اين معاونت مهم و حساس تعيين كند.

              1- ايشان فردي دانشگاهي و آشنا به حوزه هاي علمي و پژوهشي مي باشد.

              2- فردي متخصص در بخش توسعه شهري و روستايي مي باشد.

              3- با توجه به سوابق كاري در سطوح مختلف ارتباط و تعامل مناسبي را با دهياران، شهرداران، فرماندران، استانداران و حتي وزرا و نمايندگان مجلس دارند.

              4- سوابق ايشان در حوزه مديرت بحران وي را شخصي سخت كوش و فعال ساخته است (دوستاني كه در حوزه حوادث و مديريت بحران تخصص دارند حتماً اين موضوع را تاييد خواهند نمود).

              5- تعهد و پايبندي وي با نظام و عشق و علاقه ايشان با سرزمين اجداد خود (مازندران) به گونه اي كه ايشان چندين سال هست در پايتخت (تهران) مسئوليت دارند ولي محل زندگي خانواده خود را همان شهري كه متولد شده است انتخاب كرده و هر هفته با طي مسافت زياد در اين مسير رفت و آمد مي كند.

              خلاصه كلام وي فردي مختصص، توانمند، باهوش، با تدبير، مثبت انديش، مدير، مدبر و با ايمان مي باشد.

              براي تاييد موارد ذكر شده مي توانيد به رزومه فعاليت هاي علمي، پژوهشي، اجرايي و تحصيلي ايشان مراجعه كنيد.

              • علي از ساريپاسخ به این دیدگاه 8 0
                سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                من ايشان را مي شناسم. بهترين گزينه براي استان ايشان مي باشد

                • پلوئی - دانشگاه تهرانپاسخ به این دیدگاه 8 0
                  سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                  باشناختی که از ایشان دارم، توانائی انجام درست این مسئولیت را دارد او یک مدیر اجرائی است نه مدیر دفتری

                  • سه شنبه 16 مهر 1392-0:0

                    ییزدانی

                    دوستان در بحث مسایل ژیوفیزیک که مهندس پورمحمد دستی در اتش دارند فراموش نشود

                    • دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                      با سلام ؛ به عنوان فردی بی طرف و کسی که چندین سال است که در محیط دانشگاهی با ایشان همکاری داشته ام باید عرض کنم ایشان فردی متدین، متخصص، دارای دانش مدیریتی بوده و در طی این سال ها به وضوح مشاهده کردم ایشان از هر گونه حاشیه به دور بوده و تمام تلاش خود را در انجام احسن مسئو لیت ها به کار گرفته اند، همچنانکه در طی این سالها شاهد واگذاری مسئولیت های مهمی به ایشان بوده ایم و برای مردم شریف مازندران هم آرزوی توفیقات روز افزون را در سایه تجربیات درخشان ایشان را دارم، امید است که در جای جای این مرز و بوم مدیرانی لایق و با کفایت به خدمت گذاری مردم همت گمارند.

                      والسلام

                      • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 6 3
                        دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                        بابا مازندنومه مرام بذار و کمی از غلط انداز شجاع تر باش. این چه کاریه که کردی و جان کلام غلط انداز را بریدی و قطع کردی و سانسور فرمودی. آدم به این بزدلی چه جوری می خواد یک سایت در شان کروههای دگراندیش و اپوزسیون سابق را اداره کنه. شاید همین مصلحت اندیش و برخی از ویژه خواری های مازندنومه عزیز هستش که باعث ماندگاریش شده.

                        حالا قصه ما هم همینه. یادمه روزی و روزگاری از جناب مستتاب خلذآشیان و جنت مکان آقای راهب عزیز که نور به قد و بالایش بباره پرسیدم که قضیه شعری که توی انتخابات برایت درست کرده بودند چی بود؟ فرمود یک آدم خوش ذوقی این را درست کرد و خیلی به کارم آمد. گفتند: امه سره غاز و بلی/همه گویه جعفرقلی. بلی در زبان رامسری به مرغابی گفته می شود. یعنی غاز و اردک خونه ما همه می گویند جعفرقلی که منظور جعفرقلی راهب بود. اتفاقاً آن دوره هم با رای بالایی به مجلس راه یافته بود. حالا مازندنومه که اینقدر از جناب مستطاب والامقام و توانمند بالذات و مدیر با تمام قد و قامت لایق و شایسته و بی نظیر و بی نقص و عیب و قد بلند و چهارشونه و زیبازلف و گندمی و نمکین و متین و شریف و نظیف و نامی و رویایی و همانی که چشمانش چون آهوان و صوت دلنشینش چون طوطیان شکرخای و همان که تمام استان ها به دنبالش هستند تا او را نه برای معاونت که برای استانداری بر بام عمارت استانداری بنشانند. همانکو که در تهران این شهر بزرگ مرکز کشور که بی نظیر است و بسیار عظیم و پر رونق او را بسیار می خواهند و خاطرش به غایت عزیز می دارند و همانکو که در تخصص لنگه ندارد و فیت رشته عمران و معماری و شهرسازی و آبیاری و آتش نشانی و طلاکاری و آهنگری و ماشین سازی و مکانیکی و کامپیوتر و سایر ملزومات و ماشینهای اداری و لوازم سنگین و سبک و تزئینات و فلان و بهمان است را پائین آورده و سبک کرده و پیشنهاد یک معاونت ناقابل برای استانداری را داده است. آقای فلاح زود بشتابید تا آملی ها از شانیت آمل توسط آقای آجودانی طناب نیلوفرین درست نکردند و دست و پای معاونت های استانداری را نبستند و از در سهم خواهی و رفاقت حق خویش را مطالبه نکردند که آمل به این بزرگی و یک محمدپور را کم می دانند و باقیمانده پست ها همه را هم که به آنها بدهید شانیت آمل را رعایت نکردید لااقل این حک را به جای محمد پور به نام پورمحمد بزنید تا خیال غرب استانی ها راحت و راحت بشود که به شهم خود دست یافته اند. برای ساروی ها بعداً در دولت آینده فکری خواهد شد تا آرزوی معاونت و مدیرکلی و ... را به گور ببرند و چشمشان کور با هم متحد باشند و یک کمی سیاست را از بابلی ها یاد بگیرند و شانیت خود را همانند آملی ها حفظ کنند و نیروهایی همانند پورمحمد عزیز را تربیت کنند که اسمش آب توی دهانها راه می اندازد.

                        غلط انداز بیچاره این تعریف و تمجید ها چیزی را به تو نمی ماساند و باید راه دیگری را برای رسیدن به پست و مقام پیدا بکنی.

                        • دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                          مازندنومه هم گزینشی عمل می کند و نقد مرا منتشر نکرده است. بی انصافی است که اینجوری ما دو ساعت زور بزنیم تا نقدی بنویسیم و کلی آبرو پایش خرج بکنیم که بی سوادی ما رو بشود ولی شما به جرم نقد آن را معدوم یا مسلوب و یا ناقص کنید...

                          • دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                            از طرف رسانه ها کامنت نزن

                            متوجه نمی شم چطور .......!!!!

                            جای تعجب برام هست!!

                            در صورتی که کامنتهای انتقادی رو نزدی؟!

                            این کارتون رسانه ایی نیست

                            نوعی رانت محسوب می شود

                            انشا الله گزینه شما جناب اقای صادقی معاون بشود و شما هم به مقصودت برسی

                            حرفات با عملت یکی نیست

                            نظر شخصی خودت رو در قالب یک سایت مطرح می کنی و دوست داری تحمیل هم بکنی که شک برانگیز است حالامردانه ازاد مرد باش و تاییدش کن

                            • رضاشعبانیپاسخ به این دیدگاه 9 1
                              دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                              باسلام

                              بنده افتخار داشتم تا به مدت هشت سال به عنوان شهردار خدمتگزار مردم مازندران باشم لذا بدون در نظر گرفتن هر تفکر سیاسی نظراتم را عرض میکنم:

                              جناب استاندارهر مدیر ارشدی تمایل دارد تا مدیران زیر مجموعه، افرادی توانمند و کاربلد ودر عین حال دلسوز و وفادار باشند.در طول خدمت گذاری خود این خصلتها را از اقای پور محمد دیده ام و وظیفه دارم تا به استحضار شما وهمه دلسوزان هم استانیم برسانم.

                              1-در زمان بروز حوادث طبیعی منتظر دستور مافوق و یا گزارش زیر دست نمیماندو شخصا در محل حادثه حضور یافته از نزدیک کارها را مدیریت میکرد وگاها اسیب نیز میدید اما از منطقه دور نمیشد

                              2-بطور مرتب از شهرها وروستاها بازدید کرده نقاط اسیب پذیر را شناسایی نموده ،درخصوص رفع مشکل و جلوگیری از اسیبهای احتمالی برنامه ریزی میکرد.

                              3- در همه مواردی که درخواستهایی از طرف شهرداران یا فرمانداران برای نقاط حادثه خیز مثل احداث دیواره یا سد برای جلوگیری از سیل و خیلی موارد دیگر به دفتر ایشان ارسال میشد شخصا در محل حضور یافته واز چند وچون ان مطلع میشد.

                              4- به شدت و حساسیت فراوان پیگیر رفع مشکلات مردم بود.

                              و صدها خصیصه نیک دیگر که بنده تنها مشتی از خروار انرا بیان داشتم. امید است جناب استاندار از وجود این مدیر دلسوز برای رفع مشکل مردم زحمتکش استان بهره گیری نماید. و من الله التوفیق

                              • مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 9 1
                                دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                                باسلام ،مرد بزرگی چون آیت الله جوادی بی جهت در مورد افراد اظهار نظر نمی کنند لذا آقای استاندار دیگر همه چیز دست شماست یا تسلیم فشارهای افراد میشوید یا معاونی توانمند وشایسته ی اعتماد چون پور محمد در کنار خود خواهید داشت.

                                • حبيبي وزارت صنعتپاسخ به این دیدگاه 8 1
                                  دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                                  باسلام و احترام

                                  جناب پورمحمد از نظر شخصيت فردي صبورواز نظرتوانمندي مديريت اجرايي داراي تدبير و برنامه كاري منظم مي باشند،اميداست پشتيباني امين براي كليه اقشار جامعه در حوزه مديريتي باشند

                                  • دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                                    آقاي پورمحمد مديري امتحان پس داده و توانمند بويژه در حوادث و بحران هاي غيرمنتظره هستند و با حفظ آرامش و صبر مثال زدني بخوبي اين بحران ها رو پشت سر گذاشتند انشاءا.. كه با انتخاب ايشون استان ما يك حركت روبه جلو بويژه در خصوص مسائل و مشكلات عمراني داشته باشه به اميد خدا

                                    • میاندرودیپاسخ به این دیدگاه 9 1
                                      دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                                      بهزاد مورد حمایت همه مردم مازندران است ما مردم شهرستان میاندرود از آمدن وی به مازندران استقبال می نمائیم و دوست داریم دکتر عزیز تمام توان خود را برای ساختن مازندران بکار بگیرد

                                      • دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                                        دانشگاهیان مازندران بی صبرانه در انتظار عزل روسای دانشگاه های استان هستند بهتر است مازندنومه در این خصوص ورود پیدا کند.

                                        • پورموسویپاسخ به این دیدگاه 2 6
                                          دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                                          چه میکنه جناب ناطق
                                          تمام نیروهای خودشو داره میکاره
                                          ... رئیس ستادش در سال 76
                                          ... عضو ارشد ستادش در سال 76
                                          ...
                                          ...
                                          مازند نومه می دونم که نمی زنی !!!!

                                          • دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                                            مهندس پورمحمد بهترين گزينه است.چون پيمانكار نيست و نگاهش به معاونت عمراني نگاه دفتر پيمانكاري نيست!ويژگي بسيار مهمي كه گزينه هاي ديگر از آن برخوردار نيستند

                                            • اقتصادیان- از اهالی روستای جام خانهپاسخ به این دیدگاه 8 1
                                              دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                                              انصافا با شناختی که از ایشان دارم، فردی متعهد، داری سوابق علمی و اجرایی و دارای روحیه بالای خدمت می باشند.

                                              • جمعی از رسانه های مرکز استانپاسخ به این دیدگاه 11 2
                                                دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                                                انصافا ایشان اهل تعامل - نقد پذیر و مشکل گشای درد مردم است-ما نیز بشدت از ایشان حمایت میکنیم

                                                • جمعی از مهندسین نظام مهندسی ساختمانپاسخ به این دیدگاه 5 1
                                                  دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                                                  انصافا نگارنده این مطلب درد آشنا و خلوص نیت داشته و بنظر ما تنها بخش اندکی از توانمندی و خصوصیات بارز آقای پورمحمد را بیان نموده- واقعا ایشان مدیری لایق و توانمند برای این مسند است- ما قاطعانه از مدیری توانمند- پاکدست و مدبر همچون پورمحمد حمایت میکنیم. بنظر ما در فضای کنونی کشور مدیرانی همچون پورمحمد انگشت شمار هستند

                                                  • دوشنبه 15 مهر 1392-0:0

                                                    بنده به نوبه خود از اين مطالب حمايت ميكنم چون واقعا آقاي مهندس پورمحمد داراي اين خصوصيات و توانمندي ميباشد و اميدوارم كه استاندار محترم بدون فشار سياسي و با عنايت به تجارب و توانمندي نامبرده ايشان را به اين سمت منصوب نمايد با تشكر از مدير سايت

                                                    • يکشنبه 14 مهر 1392-0:0

                                                      آقای فلاح؛ محمد پور را کردید مدیرکل صنایع ، پورمحمد را هم بکنید معاون عمرانی. محمدپور و پورمحمد شبیه همند!

                                                      • رسانه غرب استانیپاسخ به این دیدگاه 11 2
                                                        يکشنبه 14 مهر 1392-0:0

                                                        ما جمعی از خبرنگراهای غرب استان از آقای پورمحمد و این نوشته حمایت می کنیم. آقای استاندار نشان بدهید غرب استان برایتان مهم است

                                                        • مهین بانوپاسخ به این دیدگاه 10 3
                                                          يکشنبه 14 مهر 1392-0:0

                                                          ضمن احترام به مهندس عشوری ما غرب استانیها برای رسیدن به مطالبات مون به یک معاون عمرانی غرب استانی نیاز داریم. آقای فلاح دست دست نکن، بزن حکم پورمحمد رو. ما کلی کار عقب افتاده داریم

                                                          • م.ب از رامسرپاسخ به این دیدگاه 10 2
                                                            يکشنبه 14 مهر 1392-0:0

                                                            جلودار ،جلودار پورمحمد را معاون بذار

                                                            • يکشنبه 14 مهر 1392-0:0

                                                              برو بابا، مازندنومه بی خاصیت

                                                              • شیخ صفر قاسمی-رامسرپاسخ به این دیدگاه 12 0
                                                                يکشنبه 14 مهر 1392-0:0

                                                                آقای مهندس بهزاد پورمحمد مورد حمایت و پیشنهاد اصلی و جدی ستادهای انتخاباتی غرب مازندران برای سمت معاونت عمرانی استانداری میباشد.

                                                                • يکشنبه 14 مهر 1392-0:0

                                                                  چه تمجیدی ازش کردی اقای صادقی
                                                                  ...
                                                                  به دوستان سفارش می کنم ترورت کنند
                                                                  ...

                                                                  • يکشنبه 14 مهر 1392-0:0

                                                                    اقای صادقی
                                                                    عزیزم کار اسفندیارعشوری تموم شده است......
                                                                    حق این اقاست
                                                                    ...

                                                                    • دکتر ملاحسینیپاسخ به این دیدگاه 11 2
                                                                      يکشنبه 14 مهر 1392-0:0

                                                                      با سلام - انصافا ایشان شایسته هر مسندی در کشور و استان هست- توانمندی، تدبیر، داشتن برنامه، پاکدستی،منش نیک و مردانگی ایشان زبانزد عام و خاص هست

                                                                      • رویان- از اساتید دانشگاهای مازندراپاسخ به این دیدگاه 14 2
                                                                        يکشنبه 14 مهر 1392-0:0

                                                                        گرچه ایشان همشهری ما نیست ولی با توجه به شناختی که از مهندس پورمحمد داریم انتظار ما نیز این است استاندار محترم مازندران به خواسته به حق ما متخصصین اجرایی و علمی استان نیز توجه ای داشته باشد و با انتصاب ایشان در این پست باعث تحولی در عرصه عمرانی استان که در سال های اخیر خلا علمی و اجرایی فراوانی داشته است، شود

                                                                        • يکشنبه 14 مهر 1392-0:0

                                                                          الحق والانصاف مدیری اخلاق گرا و توانمند است.پوئن مثبتی برای استانداری است که از او در این سمت استفاده شود.

                                                                          • شمسی جامخانه - دانشگاه تهرانپاسخ به این دیدگاه 15 2
                                                                            يکشنبه 14 مهر 1392-0:0

                                                                            با سلام

                                                                            توصیفی که از ایشان در متن خبر داده شده است تنها بخشی از خصوصیات اخلاقی و کاری ایشان بوده و ایکاش جا داشت مطالب بیشتر از توانمندیهای ایشان در حوزه بودجه،برنامه ریزی و عمرانی به قلم آورد.


                                                                            ©2013 APG.ir