تعداد بازدید: 2225

توصیه به دیگران 4

سه شنبه 16 مهر 1392-16:52

همایش ارتباطات غیر کلامی در ساری برگزار می شود

همایش" ارتباطات غیر کلامی" با سخنرانی استاد علی محمد بیدار مغز -مدرس تشریفات کاربردی، مربی فن بیان، مفسر زبان بدن و وجهه ساز و مدیر کل اسبق تشریفات نمایندگی ایران در سازمان ملل- در ساری برگزار می شود.


مازندنومه: این همایش با هدف "توانمند سازی افراد در به کار گیری استراتژی های ارتباطی نفوذ و اثرگذاری بر مخاطب، آموزش مهارت های تکنیکی ارتباطات غیر کلامی اثر بخش و مهندسی روابط انسانی، 11 آبان ماه سال جاری در برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، در دنیای امروز مردم بیش از 75 درصد وقت خود را صرف ارتباط با دیگران می کنند و مهارت برقراری ارتباطات اثر بخش پیش برنده و تعیین کننده ی سطح زندگی ماست.

به گفته کارشناسان ارتباطات انسانی به دو صورت شفاهی و با بیان کلمات و دیگری به شکل غیر کلام انجام می شود. اما ارتباطات شفاهی فقط 7%، کل پیام را تشکیل می دهد و این میزان، طبعا نمی تواند همه نیات ما را برآورده سازد، بنابراین برای ارتباط مؤثر باید همه ابزارهای ارتباط را به کار گرفت.

متخصصان می گویند: آشنایی با انواع ارتباطات غیر کلامی، یک ضرورت تردید ناپذیر است و سلطه بر تفسیر و تعبیر آنها، به صاحبان این مهارت کمک خواهد کرد تا در ارتباطات خود با دیگران، از یکسو هنرمندانه ‎تر رفتار کنند و از سوی دیگر، مقاصد آشکار و پنهان دیگران را بهتر دریابند و با بهره ‎برداری از این مهارت، بهتر پاسخ دهند و عکس العمل نشان دهند.

خاطرنشان می کنیم همایش" ارتباطات غیر کلامی" با همكاري اداره كل روابط عمومي استانداري مازندران برگزار می شود و به شركت كنندگان گواهينامه شركت در دوره توسط اداره كل آموزش و پژوهش استانداري مازندران اعطا مي شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی همایش به نشانی:www.toseeandishan.com  مراجعه کرده و از طریق پست الکترونیک به نشانی: tosee@kach.ir، یا با شماره 3109090-0151 با دبیرخانه ی این همایش ارتباط برقرار کنند.



©2013 APG.ir