تعداد بازدید: 4906

توصیه به دیگران 3

سه شنبه 16 مهر 1392-16:53

جان بابایی: خیران کمک ها را به سرطانی ها معطوف کنند

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران گفت: از خیران خواهش می‌کنیم در بحث ثلث و ... کمک‌ها را به بخش سرطان معطوف کنند/کمک به بخش سرطانی از جاهایی است که باقیات صالحات به همراه دارد و دعای خانواده بیماران هم پشت سر خیران این بخش خواهد بود.


مازندنومه، کلثوم فلاحی: صبح امروز همزمان با هفته ملی کودک، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران به همراه برخی معاونان و مسئول دفتر خود و همچنین اعضای هیئت مدیره مجمع خیران ماهک، از پروژه بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک، کودکان بستری در بخش آنکلوژی و بخش کودکان بیمارستان بوعلی‌سینا ساری، بازدید کردند.

دکتر جمال باقری -عضو مجمع خیران ماهک و رئیس شورای شهر ساری- در این بازدید اظهار داشت: یک سوم از پروژه بیمارستان ماهک، پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: خوش‌بین هستیم ظرف 12 تا 18 ماه آینده، سفت‌کاری ساختمان بیمارستان انجام شود.

 باقری با اشاره به اینکه نیاز داریم خیران بیشتری برای احداث این پروژه ورود پیدا کنند، خاطرنشان کرد: مجمع خیران ماهک اکنون نزدیک به سه هزار عضو قطره‌ای دارد.

وی با بیان اینکه روند پیشرفت پروژه ماهک، از پروژه‌های دولتی هم جلوتر است، گفت: کلنگ بیمارستان 200 تخت‌خوابی که مصوبه دولت قبلی است هنوز به زمین نخورده است.

دکتر قاسم جان‌بابایی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی مازندران هم اظهار داشت: در همه جای دنیا خیران در یکی از جاهایی که بسیاری قوی وارد می‌شوند، بخش‌ سرطان است.

 وی با بیان اینکه خیران در اینجا هم ورود خوبی در بخش سرطان داشتند، تصریح کرد: از خیران خواهش می‌کنیم در بحث ثلث و ... کمک‌ها را به بخش سرطان معطوف کنند.

 این مسئول، متذکر شد: کمک به بخش سرطانی از جاهایی است که باقیات صالحات به همراه دارد و دعای خانواده بیماران هم پشت سر خیران این بخش خواهد بود.

دکتر کرمی مسئول بخش آنکلوژی بیمارستان بوعلی‌سینا ساری در سخنانی گفت: سرطان خون، شایع‌ترین سرطان کودکان در مازندران است.

 وی ادامه داد: شیوع سرطان در مازندران نسبت به سایر استان‌ها در رده بالاتری قرار دارد.



    ©2013 APG.ir