تعداد بازدید: 5021

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 17 مهر 1392-14:36

عشوری در راه استانداری

تکلیف معاونت عمرانی استانداری در حال نهایی شدن/اسفندیار عشوری به استانداری می رود؟+ یادداشت بهزاد پورمحمد


مازندنومه: صبح دیروز از طریق یک منبع موثق در استانداری مازندران باخبر شدیم که با رفع مسایل ایجاد شده، نیز حمایت برخی نمایندگان و بزرگان اصلاح طلب استان و کشور، کار اسفندیار عشوری برای تصدی سمت معاونت عمرانی استانداری در حال اتمام است. امروز نیز از کانال های خبری دیگری شنیدیم که به زودی حکم معاونت عمرانی، به یک ساروی و اسفندیار عشوری خواهد رسید.

این در حالی است که بهزاد پورمحمد -جدی ترین رقیب عشوری- برای کسب این معاونت است که او نیز شایستگی های فراوانی برای خدمت در این پست با ارزش دارد.

اسفندیار عشوری اهل روستای سنگده دودانگه است که در رزومه او سمت هایی چون عضویت در شورای شهر مرکز استان، مدیرکلی راه و ترابری استان و اجرای چند پروژه مهم راه سازی در داخل و خارج از کشور دیده می شود.

اما در پی انتشار نامه جمعی متخصصان و دانشگاهیان استان در اعلام حمایت از بهزاد پورمحمد(http://www.mazandnume.com/?PNID=V16265)، او یادداشتی برای ما ارسال کرد که در پی می آید:

 
با سلام و احترام خالصانه به همه خوانندگان عزیز و ضمن تشکر ویژه از نگارندگان نامه و کلیه عزیزانی که به نقد نامه پرداخته و خصوصیات کاری و شخصی اینجانب را مورد عنایت خود قرار داده اند. جا دارد بدینوسیله موارد زیر را جهت استحضار همه عزیزان اعلام دارم:

1- عزیزان موارد مثبتی که به بنده نسبت داده اید شایسته همه مردم خوب، فهیم و سخت کوش مازندران است. در استان مازندران افراد توانمند و دلسوز نظام بسیار زیاد است اما حیف که از این توان ارزشمند که نه تنها یه سرمایه استانی بلکه یک سرمایه ملی هست، هرگز استفاده مفیدی نشده است.

2- از همه عزیزانی که بنده را لایق دانسته تا به عنوان یکی از گزینه های پیشنهادی یکی از مدیریت های ارشد استان به صورت خودجوش مطرح گردم، بسیار بسیار متشکرم. افتخار بنده ، خواهد بود در دولت تدبیر و امید خادم مردم زحمتکش و فهیم مازندران باشم.

3- عزیزان مازندران نیاز به همدلی و وحدت داشته و دارد و به نظر بنده جای جای استان مازندران یه سرمایه بزرگ ملی بوده و همه جای آن بسیار ارزشمند و مردم همه مناطق آن نیز طلای ناب.

4- ضرورت دارد پتانسیل های انسانی مازندران در تمامی سطوح شناسائی شده و از توان همه مردم استان برای توسعه و ارتقای استان استفاده شود. مازندران دارای ریشه دینی مذهبی با علمای فراوان است. مازندران یادگاران فراوانی از جبهه و جنگ دارد. مازندران مهد علم و دانش است. مازندران مردان بزرگ زیاد دارد. مازندران نگین ایران است. هیچ کس مازندران را نخواهد ساخت مگر و مگر خود مازندرانی ها. لذا نباید با دیدگاههای کوچک و قومی- قبیله ای نمودن و منطقه ای نمودن مدیریت های استان امکان خدمت به مردم را از نیروهای توانمند مناطق دیگر استان گرفت.

5- توصیه ای به مدیران ارشد استان به عنوان یه برادر و یار تک تک آنها دارم. سالها هست به علت کم لطفی های فراوانی که به مردم بعضی مناطق (شرق- غرب- جنوب) استان شده است، زمزمه هایی از جدایی از استان، اتصال به استان دیگر و یا ایجاد استان مستقل و جدید در بین مردم این مناطق وجود داشته و دارد. حیف است از پتانسیل های فراوانی که در این مناطق هم از لحاظ نیروی انسانی و همه بسترهای فراوان توسعه ای آن وجود دارد استفاده نشود. بیم آن دارم عدم توجه به این مناطق همچون گذشته باعث تقویت این تفکر جدایی در سالهای آتی گردد. خدا نکند دولتی که برای مردم امید را به ارمغان آورده تا با تدبیر مسئولان آن رفاه اجتماعی و توسعه این مناطق را به ارمغان داشته باشد یه روز باعث جدایی مناطقی همچون غرب مازندران که دارای پتانسیل های فراوان است از استان ولایتمدار گردد، زیرا غرب مازندران انصافا نگین استان است.

6- به مدیران ارشد استان و همه عزیزانی که در دولت تدبیر و امید سکاندار خدمت به مردم استان در تمامی سطوح و در تمامی دستگاههای اجرایی خواهند بود برادرانه توصیه می نمایم با شناسایی نقاط ضعف و قوت در کارهای متعدد حتما با برنامه حرکت کنند و برای هر کاری برنامه ای با قابلیت اجرایی داشته باشند نه برنامه ای که تنها بر روی کاغذ بیاید. همچنین از اتلاف وقت برای توسعه استان و خدمت به مردم خودداری کنند. چون زمان به سرعت سپری می شود و مشکلات مازندران زیاد و نیازهای توسعه ای آن فراوان است.

7- اینجانب ضمن حمایت از تفکر دولت خود را یار دولت تدبیر و امید می دانم و اگر خدا بخواهد همچون گذشته خود را خادم مردم ایران علی الخصوص مردم فهیم و نجیب مازندران دانسته و دست تک تک آنها را میبوسم چون افتخار من این است که سالها خادم این مردم بودم.


  • شنبه 20 مهر 1392-0:0

    جناب اقای مهندس تبریک مدیریت وتوانمندی شمادرطول دوران کاری چه درشوراچه درراه وترابری هیچوقت فراموش نمیشود شایستگی شمابالاترازاینهاست

    • کیاکجوریپاسخ به این دیدگاه 4 2
      چهارشنبه 17 مهر 1392-0:0

      رزومه نسبتاً خوبی دارد.آیا در سلامت مالی هم نمره خوبی دارد؟

      • چهارشنبه 17 مهر 1392-0:0

        ضمن تبریک امیدواریم موفق و پیروز باشد جایگاه مهندس عشوری خیلی بالاتر از این است

        • چهارشنبه 17 مهر 1392-0:0

          هم حق عشوری و هم حق اصلاح طلبان و هم حق ساری بود......

          تبریک به ایشان

          • چهارشنبه 17 مهر 1392-0:0

            انتخاب شایسته جناب اقای مهندس عشوری
            عملگرا,تحصیلکرده,باتجربه ,جسور و بی باک
            را به معاونت عمرانی استانداری تبریک و این انتصاب را شایسته تقدیر از استاندار می دانیم.......
            سپاس از بیطرفی شما.......

            • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 3 0
              چهارشنبه 17 مهر 1392-0:0

              عشوری جان همچنان در راه باش تا فراخنای استانداری. پورمحمد جان مبادا نا امیدی بر شما غلبه کند که دولت ما دولت تدبیر و امید است ولی نمی دانم چرا حجم افراد با تدبیری که به حاشیه می روند و به کنج خانه خزیده و ساکت می شوند در دولت تدبیر و امید روز به روز زیادتر می شود.
              تدبیر ادعایی که نمی شود باید در عمل تدبیر کرد و به امید حل مشکلات امیدوار بود. پورمحمد جان از غلط انداز نرنج و بدان غلط انداز همچنانکه رک و پوست کنده نقد می کند و مفاهیم را عریان می نویسد و سر شوخی را باز می کند به جایش امید هم می دهد و استوارگامی شما را در مبارزه و مقابله با امیدهای واهی و نومیدگرایی ها و وا دادگی ها می ستاید و پیام شما به مردم را از سر درد و دلسوزی تعبیر می کند. عشوری هم شاید بچه خوبی باشه ولی کمی باید از اون عصبانیت هایش کم بکنه و دیگر ضبط صوت و قندان برای مخالفانش پرت نکند و سر نشکند دیوارش. من غلط انداز حاضرم وساطت بکنم که آقای عشوری در صورت معاون شدن از شما در یکی از بهترین جایگاهها استفاده کند و بدین ترتیب بزرگترین خدمات را از غلط انداز دریافت فرمائید. بالعکس غلط انداز کارش نشستن سر نبش است و کار ها را دو طرفه انجام می دهد. یعنی اگر دری به تخته خورد و گره از کار صدور حکم برای عشوری باز نشد و حکم معاونت همینجور الله بختکی به نام شما خورد شما هم نامردی نکن و از عشوری در بالاترین سطح ممکن استفاده کن. شما هر دو انشاء الله جزء خوبان خواهید بود و در آن دیار انشاء الله با اوصیاء و اولیاء محشور و محظوظ خواهید بود.

              • کریمی- ساریپاسخ به این دیدگاه 2 0
                چهارشنبه 17 مهر 1392-0:0

                احسنت به بزرگی، مردانگی و نیت پاک مهندس پورمحمد- من ایشان را کاملا نمیشناسم ولی انصافا با خواندن یادداشت ایشان فهمیدم مازندران چه سرمایه های بزرگی همچون پورمحمد دارد که قدرش را نمیداند.


                ©2013 APG.ir