تعداد بازدید: 3297

توصیه به دیگران 21

پنجشنبه 18 مهر 1392-0:56

در انتظار هوایی سالم

نامه ای در حمایت از مدیرکلی لطف الله اجدانی برای تصدی اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران/ از جنابعالی انتظار و امید می رود برای برون رفت از تنگناهای موجود و ارتقا و تعالی جایگاه فرهنگ و هنر از لطف الله آجدانی در مدیریت عالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بهره گیری نمایید.


مازندنومه: در پی گمانه زنی های اخیر و ارایه برخی پیشنهادها برای قرار گرفتن لطف الله آجدانی -روزنامه نگار و مورخ برجسته آملی- بر ریاست فائقه اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران، امروز نامه ای نیز از سوی برخی تشکل ها و افرد حقیقی و حقوقی در حمایت از آجدانی به دست ما رسید که متن کامل آن به این شرح است:

جناب آقای دکتر علی جنتی، مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت تدبیر و امید
جناب آقای دکتر ربیع فلاح استاندار محترم دولت تدبیر و امید در مازندران
با سلام و عرض ادب

احتراما همان گونه که استحضار دارید سالهاست که عرصه فرهنگ و هنر مازندران علی رغم وجود هنرمندان پیشکسوت، جوانان خوش ذوق و استعدادهای شگرف مظلومانه و غریبانه در انتظار هوایی سالم برای تنفس در فضای عقلانیت ، اعتدال و تدبیر است.

در چنین شرایطی که بارقه های امید در دولت تدبیر و امید درخشیدن گرفته است، انتظار و امید می رود سکانداری اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی این دیار کهن را به مدیری آگاه به شناخت مسایل، مشکلات، مطالبات اصحاب فرهنگ و هنر مازندران ، توانا به کاهش مشکلات و نابسامانی ها، ضرورت تحقق مطالبات حقه در راستای سیاست ها و گفتمان دولت تدبیر و امید بسپارید.

از این رو با حمایت کامل از آقای لطف الله آجودانی، مدرس دانشگاه و روزنامه نگار نام آشنای کشور که از سوابق درخشان در عرصه فرهنگ، قلم،کتاب و مطبوعات برخوردارند و از چهره های افتخار آفرین مازندرانی در سطح ملی و بین المللی و دارای تفکر و برنامه های اعتدالی همسو با دولت تدبیر و امید می باشند، از جنابعالی انتظار و امید می رود برای برون رفت از تنگناهای موجود و ارتقا و تعالی جایگاه فرهنگ و هنر از ایشان در مدیریت عالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بهره گیری کرده و با تدبیر این انتصاب شایسته ، امید دوباره را در میان اصحاب فرهنگ و هنر مازندران برانگیزانید.

               با سپاس بیکران                 
جمعی از اصحاب قلم، رسانه، مطبوعات و فرهنگ و هنر استان مازندران
دکتر محرمعلی خداوردی،عضو هیئت رئیسه و دبیر کمیته اجرایی ستاد کل کشور
کانون تدبیر و امید مازندران(مسئولین و فعالان ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در شهرها و شهرستان های استان مازندران)
علی قمی،عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری کشور و دبیر حزب مردم سالاری استان مازندران،مسئول ستاد فرهیختگان و نخبگان کانون تدبیر و امید مازندران
کانون جوانان اعتدال گرای استان مازندران


  • حمایت نمیکنمپاسخ به این دیدگاه 1 3
    شنبه 20 مهر 1392-0:0

    ...خواهشمند است توجه داشته باشید که دیگر اشتباهات گذشته تکرار نشود بعد ننشینید بگویید مانند مقصود نژاد همه فعالیت ها به آمل رفته است !!

    • علیمراد نائیجپاسخ به این دیدگاه 1 5
      شنبه 20 مهر 1392-0:0

      مازند نومه با طناب اجودانی ته چاه نرید ...

      • پنجشنبه 18 مهر 1392-0:0

        امیدوارم اعتدال در عرصه رهاورد ایشان باشد

        • رضا تهرانیپاسخ به این دیدگاه 6 1
          پنجشنبه 18 مهر 1392-0:0

          ... از تموم اساتید حوزۀ فرهنگ و هنر عذر خواهی میکنم و میدونم همۀ این بزرگوارا،با نیت خیرخواهی،بدون حب و بغض شخصی و فقط برای موفقیت تنهااستان علوی کشور،دست در دست هم بهترین و محقترین فرد رو بر این اریکه می نشونن.به این امید که مدیر منتخب،تموم سعی خودشو برای رفع دغدغه های فرهنگی هنرمندان استان به کار بگیرد.فرهنگ و هنر استان میتونه با کمی تدبیر و نگاه حرفه ای تر به این حوزه،پیشتاز و نامبر وان کشور باشه.به امید اون روز.

          • پنجشنبه 18 مهر 1392-0:0

            عرصه فرهنگ و هنر به مردانی نیاز دارد که اهل خرد و تدبیر و اهل قلم و کتاب باشند . بی تردید آجدانی مرد مردستان فرهنگ و هنر است و حضور او بر مسند مدیریت کلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند منشا خدمات شایسته فرهنگی شود.

            • منا مرادیپاسخ به این دیدگاه 6 4
              پنجشنبه 18 مهر 1392-0:0

              از اینکه آقای لطف الله آجدانی فردی پویا و فعال در عرصه های مختلف هستند شکی نیست .



              در اداره کل فرهنک و ارشاد نیز قطعا" با حضور ایشان پویایی خواهیم دید.



              در هر صورت ایشان از چهره های ملی و برجسته هستند و هر کجا هستند موفق و پایدار وسلامت باشند اٰٰٰ؛لبته اگر بعضی از آملی ها قدرشان را بدانند..

              • یک فرهنگ و ارشادی دلسوختهپاسخ به این دیدگاه 7 0
                پنجشنبه 18 مهر 1392-0:0

                با سلام
                دیرگاهی ست در این تاریک ، رنگ خاموشی در طرح لب است ، بانگی از دور مرا می خواند ، دست ها پاها در قیر شب است ...
                کارکنان فرهنگ و ارشاد مازندران مدت هاست در تار و پود افرادی از جنس... تفتیش و تهدید قرار گرفته ایم ... در انتظار هوای سالم سالهاست فسرده ایم و سکوت ، فریاد فریاد در حنجره داریم لیک ماهی مرده ایم در جریان رودخانه اختیار دیگران ...
                آقای روحانی ،سردار تدبیر و امید و
                آقای جنتی و آقای ربیع فلاح جلودار
                فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران را دریابید .

                • مرتضوی - نویسندهپاسخ به این دیدگاه 6 3
                  پنجشنبه 18 مهر 1392-0:0

                  استاد آجدانی بهترین گزینه هستند. حضور ایشان باعث خوشحالی اهالی فرهنگ و هنر خواهد بود.

                  • علی ذبیحیپاسخ به این دیدگاه 6 2
                    پنجشنبه 18 مهر 1392-0:0

                    حمایت خود را از این انتخاب ابراز داشته و در انتظار این هوای سالم که انشااله سالم نیز بماند می مانیم.

                    • پنجشنبه 18 مهر 1392-0:0

                      انشاءالله . مطالب مازندنومه را هر روز پيگيري ميكنم و در يك خبر مشابه هم نظرگذاشتم كه لازم است اينجا هم تكرارش كنم: جناب آقاي آجداني ،بزرگترین ثروت هر دستگاهی نیروی انسانی آن است. اول از همه باید انگیزه های نابود شده کارشناسان ارشاد دوباره زنده شود . باید سرمایه های انسانی به هرز رفته در ارشاد دوباره به کار گرفته شود .بررسی کنید تا به شماثابت شود زبده ترین کارشناسان ارشاد يا تبعيد شدند يا تبدیل شدند به چند کارپرداز ساده!!!! بررسي كنيد .

                      • پنجشنبه 18 مهر 1392-0:0

                        همین دو سه نفر شدند جمعی از فرهیختگان؟؟؟ آره؟ حناتون دیگه رنگ نداره،،،، آقای صادقی برای شما متاسفم که برای منافع شخصی وگروهی خودتون این کارهارو انجام میدین واین مطالبو تو سایت میزنین


                        ©2013 APG.ir