تعداد بازدید: 3758

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 18 مهر 1392-0:57

اولویت های معاون جدید

معاون عمرانی جدید استاندار مازندران در یک نگاه/ اطلاعات دریافتی مازندنومه حکایت از آن دارد که در صورت تصدی این پست توسط اسنفدیار عشوری، وی عزم جدی برای به ثمر رساندن پروژه آزاد راه قزوین- الموت- تنکابن و پیگیری آزاد راه تهران – شمال دارد/عشوری تکمیل پروژه آزاد راه گدوک به قائم شهر، محورهای هراز، بابلسر- بندر امیرآباد، رستمکلا- بندرامیرآباد، کمربندی های مشترک قائمشهر و ساری که از مصوبات دوران تصدی وی در راه و ترابری سابق استان بود، را در دستور کار دارد.


مازندنومه: همان طور که مازندنومه در خبری دیگر اعلام کرده بود، شنیده ها حکایت از قطعی شدن انتخاب اسفندیار عشوری برای سمت معاونت عمرانی استانداری مازندران دارد.

اسفندیار عشوری دارای مدرک فوق لیسانس سازه از دانشگاه تربیت مدرس تهران و از مدیران با سابقه در حوزه عمرانی استان است که در دوران دانشجویی سابقه فعالیت در وزارت جهاد کشاورزی را نیز دارد.

وی از سال 1366 تا 1371 در جهاد سازندگی استان، مسئول کمیته عمران جهاد ساری بود.

عشوری در طی سال های 1371 تا 1380 عضو هیات مدیره و معاون عمرانی و صدور خدمات فنی شرکت عمران مسکن شمال در مجموعه های شهرآسر، نمک آبرود، خزر شهر ، قطعه چهارم آزاد راه تهران – شمال حدفاصل مرزن آباد تا چالوس،کمربندی ساری و پل تجن ساری بود.

 وی همچنین برگزیده مردم ساری در اولین و دومین دوره شوراهای اسلامی شهر ساری به عنوان منتخب اول است که ریاست اولین دوره شوراهای شهر ساری را نیز در پرونده دارد.

عشوری علاوه بر فعالیت های اجتماعی، از سال 1382تا 1386 به عنوان مدیرکل راه و ترابری استان مازندران مشغول به خدمت بوده است.

 در دوران صدارت او بر مسند مدیرکلی راه و ترابری استان مازندران پروژه آزاد راه قزوین-الموت-تنکابن تصویب و کلید استارت آن نیز زده شد.

 وی از سال 1386 تا 1388 هم به عنوان مدیر پروژه آزاد راه تهران- قائم شهر فعالیت داشته و پس از آن نیز در مرخصی بدون حقوق به سر می برد.

 اطلاعات دریافتی مازندنومه حکایت از آن دارد که در صورت تصدی این پست توسط اسنفدیار عشوری، وی عزم جدی برای به ثمر رساندن پروژه آزاد راه قزوین- الموت- تنکابن و پیگیری آزاد راه تهران – شمال دارد.

همچنین عشوری تکمیل پروژه آزاد راه گدوک به قائم شهر، محورهای هراز، بابلسر- بندر امیرآباد، رستمکلا- بندرامیرآباد، کمربندی های مشترک قائمشهر و ساری که از مصوبات دوران تصدی وی در راه و ترابری سابق استان بود، را در دستور کار دارد.

 از ریز برنامه های این مدیر شناخته شده اطلاعات کاملی در دست نیست اما آنچه به نظر می رسد توجه به این نکته است که با توجه به جنس فعالیت او در کارهای زیر بنایی و عمرانی، توجه به توسعه مناطق گردشگری با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های مناطق مختلف استان ، توسعه زیر ساخت ها و شبکه های داخل استان متناسب با حجم ترافیک ورودی و عبوری از شهرهای مختلف به شهرهای استان مازندران، پیگیری و اتمام پروژه های نیمه کاره عمرانی و توسعه شبکه های مهار آبهای سطحی از اولویت های کاری او باشد.


  • مجتبی افضلیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 22 مهر 1392-0:0

    تلاش های سابق ایشان هنوز بیاد ماندنی است .مبارک باشد.

    • يکشنبه 21 مهر 1392-0:0

      مهندس اسفندیارعشوری مردکاروتلاش است وافتخارمامازندرانیهادرمدیریت ایشان میباشدوشایسته این پست ومقام.امیدروزهای درخشان درمدیریت ایشان بی ریاوپرتلاش.

      • يکشنبه 21 مهر 1392-0:0

        ایشان به نیکی می شناسم

        ایشان کوه ! جنگل ! دریا ! شهر ! می شناسد

        سردی ؟! و گرمی ؟! لمس کرده است

        راه ؟! را بلد است

        • يکشنبه 21 مهر 1392-0:0

          معارفه کی هست

          • شنبه 20 مهر 1392-0:0

            دو انسان بزرگ شایسته این جایگاه بودند مهندس حجازی و مهندس عشوری من به نوبه خودم به مهندس عشوری تبریک عرض میکنم انشاالله از تجارب آن مرد بزرگ نیز استفاده بشه

            • نایب اللهپاسخ به این دیدگاه 6 1
              پنجشنبه 18 مهر 1392-0:0

              علیرغم انتصاب ایشان به دولت اصلاحات در آن زمان ایشان از نیروهای کارآمد بوده اند و راه و ترابری و جاده های استان خوب توسعه یافته بود. مرد کار و تلاش است

              • دودانگه ساریپاسخ به این دیدگاه 9 0
                پنجشنبه 18 مهر 1392-0:0

                منتظرمیمانیم وبه روزهای خوش می اندیشیم.دکتر عشوری افتخار ی برای مازندران است.دودانگه ساری

                • پنجشنبه 18 مهر 1392-0:0

                  ضمن تبریک امیدواریم موفق و پیروز باشد جایگاه مهندس عشوری خیلی بالاتر از این است, و این انتخاب نیروی شابسته را به دکتر فلاح تبریک گفته

                  • پنجشنبه 18 مهر 1392-0:0

                    مهندس عشوری نیروی کاربلد وکارکشته ای هست،،، براش آرزوی موفقیت میکنیم، ان شاالله از تجربیات مهندس حجازی هم درجای خوبی استفاده بشه ،


                    ©2013 APG.ir