تعداد بازدید: 3409

توصیه به دیگران 5

شنبه 27 مهر 1392-23:47

اجاق کلیا دوباره روشن شد/طیبی: افشاگری می کنم!

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قائم شهر گفت:دخالت هایی برای برگزار نشدن جشن کلیاصورت گرفته و من به ملاقات برخی اشخاص رفتم، اما چون الان زمان مناسبی نیست اجازه بدهید تا بعد از برگزاری جشن، افشاگری هایی در این زمینه داشته باشم. حق طبیعی مردم است که بدانند جریان چه بود.


مازندنومه، رضا شریعتی: بهنام طیبی خوش نام تر از این هاست که نیازی به معرفی داشته باشد؛ ورزشکار و کشتی گیر نمونه مازنی، نفر اول انتخابات شورای شهر گذشته و اکنون رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قائم شهر.

طبیعت پهلوانی سرنترس داشتن و شجاعت است و بهنام طیبی این گونه است و می خواهد به همشهریانش ثابت کند که حرف های زیادی در کسوت جدیدش -نمایندگی پارلمان شهری- برای گفتن دارد.

او خودش را مدیون مردم می داند و همواره زینت کلامش، خادم مردم بودن است. دانستن را هم حق طبیعی مردم می داند.

طیبی هنوز ورزش می کند و روحیه جوانمردی و پهلوانی از او دور نشده است. به شدت هم وقت شناس است.

در گزارش دیروز مازندنومه(http://www.mazandnume.com/?PNID=V16334) نامی از بهنام طیبی به میان آمد و تلاش کردیم از او به عنوان رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قائم شهر درباره برهم خوردن جشنواره کلیا پرسش کنیم که در جاده سوادکوه بود؛ امروز اما شنیدیم که بهنام عزمش را جزم کرده تا برخلاف نظر برخی کج سلیقگان، هر طور شده این جشنواره بومی را در زمان مقرر و به شکل درخور برگزار کند.

شنبه شب با طیبی هم کلام شدیم:

*سلام آقای طیبی! بالاخره جشن کلیا برگزار می شود یا نه؟ شنیدیم شما امروز دوباره چراغ این جشنواره را روشن کردید؟

 - سلام، خسته نباشید، شرمنده من دارم پیاده روی می کنم و به خاطر همین نفس نفس می زنم! بله، جشن کلیا اجرا می شود. این حق طبیعی مردم قائم شهر است که از این جشنواره بهره مند شوند. این مصوبه شوراست که نمایندگان مردم هستند و مردم انتخاب شان کردند.

زمان برگزاری جشن هم مناسب ترین زمان بود، چرا که ما تدارکات لازم را دیده بودیم. این جشن به پیشنهاد شهرداری و با نظرکارشناسی شورا تایید شده بود. جشن برای مردم است و برای شهرداری لازم الاجراست و باید آن را اجرا کند. حالا اجازه می دهید که من چند دقیقه دیگر با شما تماس بگیرم؟

طیبی در حال ورزش بود. موقتا" با او خداحافظی کردم و چند دقیقه بعد خودش تلفن کرد.

* دیروز شهردار و رییس شورای شهر به مازندنومه گفتند که چون الان فصل نیشکر نیست، برای همین این جشن با تاخیر برگزار می شود. داستان چیست؟ یعنی سه روز قبل برگزاری مراسم باید بفهمیم زمان پخت نیشکر کی است؟

طیبی دوباره لب به سخن باز می کند. از صدایش پیداست که هنوز نیامده دلش را خون کرده اند .این را از خستگی صدایش می فهمی!

- من به هیچ شخصی بدهکار نیستم،  جز مردم و حضورم در شورا به خاطر  نوکری مردم است و خدمت به مردم؛ به همین دلیل به صراحت اعلام می کنم برای من قابل درک نیست یک سری تحرکات و تصمیمات غیر مسئولانه انجام و گفته شود الان زمان پخت نیشکر نیست!

ما تدارکات لازم را برای برگزاری شایسته این جشنواره دیدیم و این چند روزی که تا آغاز فصل برداشت نیشکر باقی مانده هیچ آسیبی به ماهیت جشن نمی زند.

* شنیدیم برخی تحرکات و دخالت عده ای مانع برگزاری جشن شده و گفته می شود شما امروز با بعضی چهره ها دیدار داشتید. تایید می کنید؟

- بله، من به صراحت این موضوع را تایید می کنم. دخالت هایی صورت گرفته است و من به ملاقات برخی اشخاص رفتم. اما چون الان زمان مناسبی نیست اجازه بدهید تا بعد از برگزاری جشن کلیا حرف هایم را بزنم و  افشا گری هایی در این زمینه خواهم داشت. این حق طبیعی مردم است که بدانند جریان چه بوده است.

* پس ناگفته هایی دارید؟

-بله، ناگفته هایی دارم که بعد از برگزاری جشنواره خواهم گفت. جا دارد که بگویم شورا که نمایندگان مردم آن را تشکیل داده اند درصدد برگزاری جشن هستند، حتی اگه شهرداری از برگزاری جشن سر باز بزند.

من امروز از ساعت 7صبح برای پیگیری این جشن از منزل بیرون آمدم.روز سختی بود. این جا شهری است با هزاران اتفاق در روز؛ هزاران اتفاقی که پس از جشن آماده ام تا مسایل پشت پرده اش را افشا کنم، ولی الان به صلاح نیست.

این جشن سه شنبه و چهارشنبه این هفته برگزار می شود. محور اصلی برنامه کلیا و نیشکر است. مراسم هم در پارک ولی عصر قائم شهر برگزار خواهد شد.

برنامه های متنوعی داریم،از جمله مسابقه نقاشی و مقاله نویسی، تولید فراورده های نیشکر با ابزار قدیمی و اجرای موسیقی محلی و ...

سه شنبه و چهارشنبه این هفته، جشنواره بومی کلیا میزبان مردم قائم شهر است. باید منظر ماند و دید آیا شهردرای مصوبه شورا را تمام و کمال اجرا می کند یا تحت تاثیر برخی جریانات خارج شورا قرار می گیرد.

* مطلب مرتبط:

- عذر بدتر از گناه/جشنواره کلیا به تعویق افتاد  http://www.mazandnume.com/?PNID=V16334


  • مهران مازني پاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 29 مهر 1392-0:0

    باسپاس از شورا و مصوبه برگذاري جشن ، ذكر چند نكته لازم است :

    - جشن ها بايد با حمايت و حضور همه ي فعالان برگذار شود ، حدالمقدور جاذبه ها بيشتر شود .



    - وفاق جمعي و انسجام مديريتي لازمه ي تداوم اين جشن هاست ، تلاش شود نظر همه ي مسئولان براي كمك به برنامه اخذ گردد.



    - اين جشن گام كوچكي براي همدلي و همياري هم دياران است آن را باشكوه و پربار برگذار كنيم تا نشانه اي براي رشد باشد نه آنكه گرفتار حواشي آن گرديم .

    و ...



    ، بار ديگر از بلند نظري همه ي دوستان سپاس دارم .

    • يکشنبه 28 مهر 1392-0:0

      آقا بنام مردم قائمشهر به پهلوانی مثل شما ونماینده ای با غیرت افتخار می کند آقای رییس شورا یاد بگیر

      • يکشنبه 28 مهر 1392-0:0

        بهنام رانشناختي كه هيچ .جامعه كشتي رانمي شناسي.بايدمتذكرشوم به موقع وبه جا حرف زدن درايت وتدبير مي خواهد.نمي داني بدان نايب رييس شهرمان وام دارهيچ شخص وگروهي نيست الا مردم مردم...

        • بهنام پرسته سوادکوهی از کرجپاسخ به این دیدگاه 2 1
          يکشنبه 28 مهر 1392-0:0

          بهنام طیبی حرف میزنه مطمئنآ هم عمل میکنه چرا؟ چون نترسه آره عزیز سوادکوهی ها مرد عملند نه شعار ، هنوز به شما ثابت نشد؟!!!

          درود بر پهلوان باغیرت سوادکوهی- درود بر خاک سوادکوه

          • برنجستانكيپاسخ به این دیدگاه 4 0
            يکشنبه 28 مهر 1392-0:0

            ببينيم و تعريف كنيم

            خيلي ها خواستند بگند اما هيچي نگفتند حالا همه راجع به اونهايي كه ميخواستند خيلي چيز ها بگند دارند خيلي چيز ها ميگند

            آقاي طيبي مواظب باش تو اين مدت درگير ميگم ميگند بگو بگيم نشي من جاي شما باشم همه چيز رو با تدبير حل ميكنم الان ديگه تدبير حرف اول رو ميزند نه كارهاي احساسي و تبلغي

            • قائم شهری پاسخ به این دیدگاه 3 0
              يکشنبه 28 مهر 1392-0:0

              سلام

              درود بر آقای طیبی

              • يکشنبه 28 مهر 1392-0:0

                درود بر پهلوان مازندرانی ، خوشحال شدم وقتی اومدم مازندنومه و دیدم که جشن برگزار میشه..هر چند راهمون تا قائمشهر زیاده ولی سعی زیادی میکنم تا به همراهی دوستان بیام.فقط اگه ممکنه هم استانی های قائمشهری آدرس دقیقی از محل برگزاری جشن (یعنی پارک ولی عصر) بده ممنون میشم.


                 


                مازندنومه: پارک ولیعصر همان پارک شهر قائم شهر است که داخل شهر(خیابان ساری، نزدیکی بیمارستان ولیعصر)قرار دارد.

                • يکشنبه 28 مهر 1392-0:0

                  استادمحترم جناب اقاي طيبي حضرتعالي فارغ التحصيل حقوقي.بهترمي داني خصيصه ذاتي وكيل شفاف وصادق بودن باموكل است.پس نايب رييس شوراي شهربامردم شهرت يكي باش وفاصله اي احساس نكن.پهلون بااعتقادي كه به مردم داري همه فعاليتهارااطلاع رساني كن

                  • يکشنبه 28 مهر 1392-0:0

                    استادفرهيخته جناب اقاي بهنام طيبي بالاترين سرمايه بامردم بودن است.توقع مردم درقبال انتخاب حداكثري تان درشوراي شهرهمين صادق بودن بامردم است

                    • يکشنبه 28 مهر 1392-0:0

                      نايب رييس مردمي شوراي شهرجناب اقاي بهنام طيبي.شايسته بهترين هاي پهلوان شهرمان.

                      • يکشنبه 28 مهر 1392-0:0

                        درودبرطيبي پهلوان.انصافا كسب بالاترين راي اعتماد مردم بافرهنگ قائمشهردرانتخابات شوراي شهرشايسته توست


                        ©2013 APG.ir