تعداد بازدید: 1947

توصیه به دیگران 20

يکشنبه 5 آبان 1392-23:26

حمایت حداکثری استاندار از رسانه ها

دیدار تعدادی از روزنامه نگاران استان با مشاور فرهنگی و رسانه ای استاندار/ استاندار مازندران با اهمیت فراوانی که برای فرهنگ و هنر و رسانه و نقش آن در اعتلای جامعه قائل است، از حداکثر ظرفیت های قانونی در دستگاه های اجرایی برای حمایت از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه مازندران استفاده خواهد کرد.


مازندنومه: مشاور فرهنگی و رسانه ای دکتر ربیع فلاح در دیدارهای جداگانه ای با تنی چند از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه مازندران در صبح و عصر یکشنبه پنجم  آبان، از عزم و آمادگی جدی استاندار مازندران برای کاهش مشکلات اهالی فرهنگ و هنر و رسانه مازندران و حمایت از آنان خبر داد.

 لطف الله آجدانی در دیدار با مهدی قربانپور از مستند سازان نامدار مازندرانی و بنیانگذار جشنواره هنری بین المللی وارش، نعمت قربانی رییس انجمن صنفی خبرنگاران آمل، رضا برمکی رییس خانه مطبوعات مازندران ، سیده فاطمه درواری نایب رییس خانه مطبوعات مازندران و مدیر مسوول هفته نامه پیک شمال ، فاطمه سلطانی عضو هیات رییسه خانه مطبوعات مازندران و صاحب امتیاز و مدیر مسوول هفته نامه جویبار ، نیز تنی چند از خبرنگاران و روزنامه نگاران استان مازندران، شنونده  پاره ای از مشکلات و مطالبات اهالی فرهنگ و هنر و رسانه استان بود.

او با تاکید بر ضرورت تلاش همه جانبه و گسترده برای حل مشکلات و دفاع از مطالبات و حقوق اهالی فرهنگ و هنر و رسانه در مازندران، از برخی بی تدبیری های بعضی از مسوولان در این زمینه انتقاد و اظهار امیدواری کرد که در دولت تدبیر و امید گامهایی بلند در راه تحقق توسعه روزافزون فرهنگ و هنر و رسانه و صیانت از حقوق قانونی و مدنی اهالی آن برداشته شود.

 آجدانی در این نشست ها تاکید کرد: استاندار مازندران با اهمیت فراوانی که برای فرهنگ و هنر و رسانه و نقش آن در اعتلای جامعه قائل است، از حداکثر ظرفیت های قانونی در دستگاه های اجرایی برای حمایت از اهالی فرهنگ و هنر و رسانه مازندران استفاده خواهد کرد.


  • سه شنبه 7 آبان 1392-0:0

    آقای رئیس و خانم نائب رئیس خانه بدانند حنای آنها رنگی ندارد. ملاقات با آقای آجدانی برای معرفی نعمت قربانی به عنوان رئیس جدید خانه، راهی برای اتصال این افراد به استانداری است. آقای آجدانی آگاه بوده و وارد بازی این افراد نشوند.

    • بدجنس نباشيمپاسخ به این دیدگاه 1 1
      سه شنبه 7 آبان 1392-0:0

      1-اگر استاندار مشاور نگيرد بگوييم ديكتاتور هست .

      2- اگر مشاور گرفت بگوييم چرا خودش حرف نمي زند.

      3-اگر مثلا" از شخص آقاي قرباني خوشمان نيامد هر كار رسانه اي كرد فقط ايراد بگيريم.

      4-..اگر آقاي آجوداني مشاور رسانه اي است مطلب بنويسد لجمان بگيرد .

      5- وجدانا"- انصافآ بياييد يه كم بدجنس نباشيم .آنوقت همه مان سود ميكنيم....

      • مازندرانپاسخ به این دیدگاه 1 1
        دوشنبه 6 آبان 1392-0:0

        برادر عزيز آدم زنده وكيل نمي خواهد اينشالله استاندار بعدي ما فرصت زياد داريم

        • دوشنبه 6 آبان 1392-0:0

          آقای آجدانی! هنوز غرب استان جزو مازندران است اما در نشست شما چهره های فرهنگی و رسانه ای این منطقه حضور نداشتند...

          • دوشنبه 6 آبان 1392-0:0

            سلام .وقتی این روزها را میبینم به یاد دکتر ابراهیمی می افتم جوان خوش نام مازندرانی که رسانه ها در زمان وی هویت پیدا کرد .هادی جایگاه رسانه ونقش انرا میدانست اوانقدر فضای باز سیاسی ایجاد کرد که کمتر کسی میتواند ان نقش افرینی را داشته باشد

            • مهران مازني پاسخ به این دیدگاه 2 2
              دوشنبه 6 آبان 1392-0:0

              اميد آنكه اين برنامه ها تداوم يابد و جايگاه رسانه اي رسانه ها براي مردم و مسئولان شفاف تر گردد .

              • دوشنبه 6 آبان 1392-0:0

                پس خود استاندار كجاست؟ نمي تونه حرف بزنه؟

                • یوسفی از آمل پاسخ به این دیدگاه 1 4
                  دوشنبه 6 آبان 1392-0:0

                  آجدانی عزیز اینقدر این دروآن درنزن بیا با اهالی رسانه مشکل بزرگ شهرستان آمل راحل کنید که دارند با ایجاد سد درزیارباغ آب منطقه لاریجان را می خواهند ببرند تهران مثل اینکه استاندار محترم درجریان هستند ولی هنوز توقف کار را علیرغم اینکه خود شاهد بودند صادر نفرمودند وفقط بسنده کردند که به من نامه بزنید تا پیگیری کنم نوش دارو بعداز مرگ سهراب خوش است .دوما ما اهالی رسانه درشهرستان آمل مشکل خاصی نداریم واگرداریم توسط بعضی از افراد انجمن صنفی داریم که نخود هر آشی هستند که خودتان درجریان هستید قربانی صاحب نظر نیستند که بخواهند نظر بدهند .


                  ©2013 APG.ir