تعداد بازدید: 1807

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 7 آبان 1392-12:49

معلولان با "آیدا" منتظر تماشاگران هستند

نمایش "آیدا" از هشتم تا دهم آبان‌ ماه در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی ارشاد مازندران، به روی صحنه می‌رود/تماشای این نمایش رایگان است و کودکان معلول در آن بازی می کنند.

 


مازندنومه: تعدادی از کودکان معلول، بازیگران نمایش "آیدا" هستند. منیژه معصومی، کارگردان نمایش "آیدا" است و این نمایش برگزیده دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معولان خزر است که به جشنواره مهرآیین راه یافته است.

 تماشای نمایش "آیدا" رایگان است و عموم مردم می‌توانند در ساعت 18 روزهای هشتم، نهم و دهم آبان به تماشای این نمایش بنشینند.

 کودکان معلول، منتظر حضور گرم مردم در اجرای این نمایش هستند.

 رضا قادری یکی از بازیگران نمایش "آیدا" است که چندی قبل گفت‌و گوی کوتاهی با او انجام دادیم و از نظرتان هم گذشت:http://www.mazandnume.com/?PNID=V15806


  • كيجا سوادكوهيپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 8 آبان 1392-0:0

    خانم منيژه معصومي در برابر عظمت پاكي كارشما و نقش افريني پاكترين قشر جامعه هيچ چيز براي ابراز نظر پيدا نكردم جز اشك.

    • چهارشنبه 8 آبان 1392-0:0

      من از صمیم قلب به این عزیزان ارزشمند به خاطر کاری که دارند ارائه می دهند تا ثابت کنند با معلولیت های جسمی هم می توان عضو موثری از جامعه بود و در اعتلای آن نقش داشت افتخار می کنم و آرزوی کارهای بهتر و بزرگتر از آنها را دارم. ضمناً از خدا تمامی خیر را برای سرکار خانم معصومی که به کارگردانی این مهم اقدام کردند طلب می کنم و توفیقات ایشان را از درگاه حق تعالی خواستارم.


      ©2013 APG.ir