تعداد بازدید: 3200

توصیه به دیگران 3

شنبه 25 آبان 1392-23:0

«محاکمه انسان در محکمه حیوانات»منتشر شد

 «محاکمه انسان در محکمه حیوانات»، تازه ترین رمان احمد اکبری -نویسنده 80 ساله فریدونکناری-منتشر شد/این کتاب نامزد کتاب سال نیز بوده است/ نویسنده این رمان تنها 5 کلاس سواد دارد!


مازندنومه، عظیم غلامی: «محاکمه انسان در محکمه حیوانات» تازه ترین اثر احمد اکبری مازندرانی  است که توسط انتشارات پرسمان به چاپ رسیده است.

این نویسنده 80 ساله فریدونکناری که تنها پنچ کلاس هم بیشتر مدرسه  نرفته است، خالق رمان هایی چون: زندگی پر ماجرای تئودورا، زیر درخت آلبالو، فرشته ای در آتش، زن جوان و دریا  و گرگ ها و آدم هاست.

اکبری مازندرانی در خصوص کتاب تازه منتشر شده خود گفت:این کتاب در ردیف داستان های ایرانی قرن چهاردهم است که و نامزد کتاب سال نیز بوده است.

وی افزود: موضوع داستان، سفر شگفت انگیز انسانها در جهان موجودات است.

اکبری مازندرانی تاکید کرد: بنده این داستان را به انسانهایی که رنج و محنت را برای خود  و آسایش و رفاه را برای دیگران می خواهند، تقدیم کردم.

خاطرنشان می کنیم این نویسنده، کتاب های ماه عسل در ژنو، ستون های کاغذی، وسوسه، سال های سیاه خان سالاری، جستجو، بامداد خونین،  گرگ های گردنه و چگونه می توان بیش از یک قرن زندگی کرد را زیر چاپ دارد.

گفتنی است اکبری حدود 50 سال است گوشت نخورده و خام گیاهخوار است.

*مطلب مرتبط:

- بوی علف می ده تنم http://www.mazandnume.com/?PNID=V12925


  • سه شنبه 28 آبان 1392-0:0

    نويسندگي يعني خلاقيت. يكي از محدود عرصه هاي فرهنگي كه نيازي به مدرك نيست. حتي در جامعه به شدت مدرك سالار ما. كتابهاي اين همشهري خواندني است، بسيار خوانندگي.


    ©2013 APG.ir