تعداد بازدید: 1807

توصیه به دیگران 1

شنبه 2 آذر 1392-9:1

حمیدی: اولین یادواره شهدای صدا و سیما برگزار می شود

مدیر کل صدا و سیمای مازندران گفت: اولین یادواره شهدای رسانه با محوریت شهیدان لقمانی و تبریزی و 52 شهید منتسب به همکاران صدا و سیمای شبکه طبرستان برگزار می شود.


مازندنومه: مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران از برگزاری اولین یادواره شهدای رسانه استانی با محوریت شهیدان لقمانی و تبریزی در هفته بسیج خبر داد.

بهرام حمیدی با تبریک هفته بسیج، این ایام را فرصتی دانست که عملکرد و اثرگذاری فعالیت های بسیج در عرصه های مختلف در سطح جامعه معرفی شود.

وی افزود: به منظور گرامیداشت هفته بسیج و ارج نهادن به مقام والای شهید و شهادت و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اولین یادواره شهدای رسانه با محوریت شهیدان لقمانی و تبریزی و 52 شهید منتسب به همکاران صدا و سیمای شبکه تبرستان در روز پنج شنبه هفتم آذرماه، ساعت 8 صبح در مجتمع فرهنگی بلال صدا و سیمای مازندران برگزار می شود. 


  • بنده خدا ح. عپاسخ به این دیدگاه 1 0
    دوشنبه 4 آذر 1392-0:0

    جناب حمیدی: ازتوجه حضرتعالی به مقام شامخ شهداکه جزو وظایف همه ایرانیان وآزاداندیشان است سپاسگذاریم ولی حال که صحبت ازصداوسیما شدجاداره عرض کنم درحداقل 10سال اخیرهیچ سریال تلویریونی وهیچ اثرماندگارتولیدنشده،...کوسریالهایی مانندغزل جوانی،سوزگلام (البته سری اول ودوم)و...،دکوربرنامه های مازندران مارابه دهه 40و50می بره،چرابازیگران (رادیووتلویزیون)سرازمجالس عروسی درآورده اند... چه خوب است نگاهی به کارهای فاخراستانهایی ماننداصفهان وآذربایجان وگیلان و....بیاندازیدتاتفاوت رااحساس کنیدوجاداره دعوت کنیدازهنرمندان سریالهای فاخرهمین چندسال پیش که بعضی راعنوان کرده ام تابیشترآسیب شناسیکنید...

    • دوشنبه 4 آذر 1392-0:0

      ﺻﺪﺍﺳﻴﻤﺎﻱ ﻣﺎﺯﻧﺪﺭﺍﻥ ﻣﺪﻳﺮﻱ ﺗﻮﺍﻧﺎ و ﺯﺣﻤﺖ ﻛﺶ و ﺧﻮﺵ ﺍﺧﻠﺎﻕ و ﺧﻮﺵ ﻧﺎﻡ ﺩﺍﺭﺩ ﻣﺪﻳﺮﻱ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺑﻬﺮﺍﻡ ﺣﻤﻴﺪﻱ ﻛﻢ ﺩﻳﺪﻳﻢ ﺩﺭ ﺻﺪﺍﺳﻴﻤﺎﻱ ﻣﺮﺍﻛﺰ ﺍﺳﺘﺎﻧﻬﺎ ﺧﺪﺍﺣﻔﻆﺶ ﻛﻨﻪ ﺳﺎﺩﻩ ﻗﺎﻧﻊ و ﺑﺎ ﺗﻘﻮﺍﺳﺖ

      • مجتبی ادهمیپاسخ به این دیدگاه 0 1
        يکشنبه 3 آذر 1392-0:0

        شخصیت متدین مومن مخلص معتقد به ولایت مترقی فقیه جناب اقای بهرام حمیدی از افتخارات مدیران رسانه بلکه کشور می باشند

        • يکشنبه 3 آذر 1392-0:0

          قربانت برم . شهدای زنده را دریاب که تداوم بخش راه شهدا خواهد بود. فرصتی بده که توانمندان رسانه که شهدای زنده به حساب می آیند در رسانه کار تخصصی کنند و رسانه از روزمره گی خارج شود که این مهم تر از همه چیزهای دیگراست .


          ©2013 APG.ir