تعداد بازدید: 5081

توصیه به دیگران 2

جمعه 22 آذر 1392-1:21

انوشیروان محسنی خبرداد:

رشد 66درصدی بیمه در بودجه 93

مدیرعامل بیمه سلامت کشور گفت: در 2 دهه گذشته عقب‌ماندگی در بخش سلامت به مردم منتقل شده است/برای نخستین بار، دولت در بودجه پیشنهادی سال 93 رشد 66 درصدی بیمه را به مجلس تقدیم کرد.+عکس


مازندنومه، کلثوم فلاحی: انوشیران محسنی در مراسم تودیع و معارفه روسای بیمه سلامت مازندران، اظهار داشت: در 2 دهه گذشته عقب‌ماندگی در بخش سلامت به مردم منتقل شده است.


مدیرعامل بیمه سلامت کشور ادامه داد: الان هر خانواده‌ای که بیمار داشته باشد برای پرداخت هزینه‌های درمان، دچار مشکل است.

وی با بیان اینکه در سال 2000 از منظر بهداشت و درمان در رتبه 30 جهان قرار داشتیم، افزود:  اما از آن سال به بعد که فاکتورهای دیگری مثل عدالت هم به مسائل درمانی اضافه شد، به رتبه 112 رسیدیم.

محسنی با اشاره به اینکه عدالت به معنای این است که مردم مجبور نباشند هزینه‌های اصلی زندگی اعم از آموزش، تغذیه و مسکن را خذف کنند تا خدمات درمانی دریافت کنند، گفت: عدالت به معنای این است که در پرداخت هزینه‌های سلامت، دچار هزینه‌های فلاکت‌بار نشوند، یعنی مجبور نباشند 40 درصد از زندگی خود را بفروشند تا بتوانند هزینه‌های درمان را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه باید مشارکت کنیم تا مردم حاشیه شهر زیر چتر بیمه قرار گیرند، ادامه داد: برای نخستین بار، دولت در بودجه پیشنهادی سال 93 رشد 66 درصدی بیمه را به مجلس تقدیم کرد.



محسنی تصریح کرد: هیچ دولتی این نگاه کارشناسانه و عالمانه و شلیک به هدف را برای رفع دغدغه مردم نداشته است.

وی با بیان اینکه هنوز سرانه بیمه روستایی نسبت به کارکنان دولت، کم است، یادآور شد: مجلس کمک کند تا این شکاف را کاهش دهیم.

مدیرعامل بیمه سلامت کشور خاطرنشان کرد: به جای اینکه به بیمار نگاه کنیم، به بیماری نگاه کنیم.

محسنی ادامه داد: در پوشش همگانی و فراگیر بیمه، پرداخت هزینه‌های سلامت از جیب مردم کمتر است و می‌خواهیم این هزینه به سمت نهادهای بیمه‌ای برود

.

گفتنی است یحیی صالح طبری که پیش از این مدیرکل بیمه سلامت ایرانیان در مازندران بود، به عنوان مدیرکل دفتر مدیرعامل سازمان بیمه ایرانیان کشور منصوب شد و به جای او رسول ظفرمند به عنوان مدیرکل بیمه سلامت ایرانیان مازندران معرفی شد.



 


  • مهرداددهقان قائمشهر پاسخ به این دیدگاه
    شنبه 23 آذر 1392-22:9

    صدای ما را بشنوید هرچه بودجه بیمه افزایش یابد برای اقشار کم درامد فرقی ندارد اخیرا بی هیچ دلیلی بیمه تعداد زیادی از رانندگان ازانسهای قائمشهر که بالای 7 سال سابقه بیمه داشتند قطع کردند و کسی پاسخگو نیست تامین اجتماعی محل رانت و حقوق انچنانی شده مهرداددهقان قائمشهر

    • شنبه 23 آذر 1392-7:6

      محسنی نامه و ضد احمدی لاشکی
      تحمل تعریف و تمجید از محسنی و انتشار اخبار از ایشان خیلی برای آقای احمدی لاشکی سنگین است. مازندنومه جان چرا بچه مردم را آزار می دهید؟ این که مثلاً بودجه بیمه سلامت یک اپسیلن اضافه شده باشد که دردی از مردم را دوا نمی کند. هر وقت آقای محسنی توانست همه آحاد جامعه را بیمه کرده و هیچ مریضی به هیچ پزشکی پول نپردازد و هزینه های دارو کمر بیماران و خانواده ها را خم نکند آنوقت تازه می شود گفت دولت، مجلس و بیمه دارد کاری می کند و آقای محسنی هم در آن نقشی دارد.
      این تبلیغ برای آقای محسنی چه معنی دارد اونوقت؟؟

      • تحت پوشش تامین اجتماعیپاسخ به این دیدگاه
        شنبه 23 آذر 1392-0:31

        با اختلاس های میلیاردی امثال مرتضوی نظام بیمه ای کشور بشدت آسیب دیده است و سلامت جامعه در خطر قرار دارد. بتازگی دفترچه های بیمه تامین اجتماعی با مهر فرانشیز ممهور شده و حتی در سازمان تامین اجتماعی بابت ویزیت پزشک و دریافت دارو باید پول نقد داد. حق بیمه هم هر سال افزایش پیدا می کند و بتازگی بابت سرانه درمان سال قبل مبلغ 45 هزار تومان پرداخت کرده ایم و هیچکس هم پاسخگو نیست. ایا با دریافت این پول ها که در مجموع مبلغ میلیاردی خواهد شد می خواهند خرج اختلاس و بی مدیریتی در بخش تامین اجتماعی را از جیب مردم دریافت کنند. با این شعارها سلامت ایرانیان تامین نمی شود.


        ©2013 APG.ir