تعداد بازدید: 3188

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 2 دی 1392-0:53

سید احمد خاتمی در ساری:

چرا عده ای از واژه فتنه استفاده نمی کنند؟

آیت‌الله سید احمد خاتمی در شب اربعین حسینی، در جمع عزاداران شهرستان ساری در مصلای جمعه سخنرانی کرد+عکس


 

مازندنومه، کلثوم فلاحی: عضو مجلس خبرگان، اظهار داشت: در مقابل ما همواره 2 جبهه حق و باطل قرار دارد و باید مواظب باشیم که نکند یک باره چشم باز کنیم و ببینیم که در وسط جبهه باطل هستیم.

سید احمد خاتمی با تاکید بر پاسداری از فرهنگ عاشورا و شهدا ادامه داد:  جبهه‌ای که عطر عاشورا و شهیدان دارد جبهه‌ای است که جلودار آن مقام معظم رهبری هستند و باید در این جبهه قرار بگیریم .

خاتمی با اشاره به اینکه بریده‌ها و قهرکرده‌های از ولایت در اشتباه هستند، تصریح کرد: رهبری بیش از 200 بار در سخنان خود از واژه فتنه استفاده کردند و در همین انتخابات هم که برخی منسوبان فتنه حضور داشتند رهبری  فرمودند «شکایت آنها را به خدا می‌برم».

وی با بیان اینکه عده‌ای که شعار تاسی از ولایت دارند چرا فتنه را محکوم نمی‌کنند، یادآور شد: این افراد چرا از واژه فتنه استفاده نمی‌کنند.

خاتمی خاطرنشان کرد: ابراز ارادت به ولایت، منهای ابراز تنفر از فتنه، ممکن نیست.

وی با اشاره به اینکه حماسه 9 دی نزدیک است و 9 دی حماسه‌ای افتخارآفرین از مقاطع انقلاب است، افزود: مردم در 9 دی به موقع حاضر شدند و  فهمیدند دشمن ولایت را هدف قرار داده است.

خاتمی ادامه داد:  به همین خاطر بود که مردم به خیابان آمدند اعلام کردند که "این همه لشکر آمده ، به عشق رهبر آمده".

 


  • چهارشنبه 4 دی 1392-19:33

    بهتره آقای خاتمی اون قضایا رو فراموش کنند چراکه فقط باعث کینه میشوند

    • سوادکوهی کیجاپاسخ به این دیدگاه 7 0
      سه شنبه 3 دی 1392-6:4

      اقای خاتمی خوش امدید ولی سوالی در ذهنم نقش بست که؟؟؟؟؟؟؟ ایا افرادی چون مرتضوی که با احکام افرادی چون احمدی نژاد اموال این مردم رو به تاراج و فالمثل صرف انتخابات همسر مکرمه و غیره نمودن فتنه گر محسوب نمی شون و فقط به دنبال فتنه گران سیاسی هستیم؟؟؟ ... مشکلات اقتصادی چقدر فتنه در زندگی مردم ایجاد کرده؟؟؟ و چه فتنه ای بزرگتر از فقیر کردن مردم است و چه فتنه ای بزرگتر از این که جامعه اسلامی با فقر دست به گریبان شده!!! فتنه گر اصلی خود اقای احمدی نژاده که متاسفانه در هیج کجا به رهنمودهای رهبری توجه نکرده و عرصه رو عمدا یا تصادفا برای چنین جریاناتی باز نمود!!!که بد هم نشد نوعی غربالگری شکل گرفت درسته؟؟؟ به امید روزی که خداوند عز و جل زمین رو از نسل هر نوع فتنه گر پاک بنماید... امین. و سپاس از شما که به دیار ما تشریف فرما شدید.

      • اعتدال گراپاسخ به این دیدگاه 9 0
        دوشنبه 2 دی 1392-22:45

        بیا که رونق این کارخانه کم نشود
        به زهد همچو تویی یا به کفر همچو منی

        • دوشنبه 2 دی 1392-11:24

          یالله حاجی!شما اگه این فتنه رو نداشتی برای سخنرانی هات چیکار میکردی؟!رفتین مراسم شهید بهشهر تا تونستید به عزیز دیگه ای از نظام هر چی دلتون خواست -تنها به بهانه فتنه و برخی مسایلی که از نگاه شما درسته -گفتید فکر کنم کمی فتیله تعصبتونو پایین بکشید بهتره چون شما هنوز مبدا فتنه و ریشه شروع فضای گرد و غبار رو درست نشناختید بصیرت به این نیست که شما مومنی رو متهم به نگفتن فتنه کنید برادر،بصیرت به اینه که انسان با شناخت دقیق ریشه های فتنه از تکثیر و رویش مجدد اونها جلوگیری کنه وگرنه ملت عزیز ایران به درستی ازاعتقادات خودش در برابر هجمه ها دفاع میکنه.....

          • آنتی فتنهپاسخ به این دیدگاه 2 27
            دوشنبه 2 دی 1392-7:47

            آقای خاتمی به درستی فرمود. یا باید در لشکر حق بود و یا در صف باطل. نمی شود وسط ایستاد و نظاره گر شد تا ببینیم کدام رو به پیروزی می رود و طرف آن را بگیریم. فتنه اساس بدبختی های هر ملتی است و باید ریشه کن شود. هر چند جهل و نادانی و عدم اطلاع از بنیان فتنه باعث می شود آگاهی انسان نسبت به فتنه گران کم رنگ شود و برخی از ملاحظات هم سبب شود تا در برابر فتنه گرهای داخل خانواده سکوت اختیار شود.
            مردم ما فتنه را با تمام وجودشان در 9 دی محکوم کردند و توهین کنندگان به عاشورای حسینی و زیر پا گذارندگان حرمت عزای حسینی را با صلابت و اقتدار اعلام انزجار و نفرت نمودند ولی اصحاب فتنه رفته رفته از دل مشکلات مدیریتی دولت احمدی نژاد سر بر آوردند و دوباره جریان فتنه زنده شد.
            برخی تصور می کنند منظور جناب خاتمی از حضور مجدد برخی از منصوبان فتنه در انتخابات گذشته جریان آقای روحانی، آقای و آقای محسن رضایی هستند در حالیکه در طبقه بندی فتنه آنهایی که از فیلتر شورای نگهبان به عنوان امنای نظام برای تصدی پست مهمی همانند ریاست جمهوری عبور کردند و تائید صلاحیت شدند حتماً یکی از برائت ها مرتبط با تبرئه شدن از عنوان فتنه گر بودن است. نمی شود انسان همینطوری مسلمانی را بدون دلیل و مدرک فتنه گر بخواند و در برابر حرف هایش هیچ مسئولیت و بازخواست خدایی نداشته باشد.
            حتما عنایت آقای خاتمی به سمت کسانی بوده است که آقا در برابر ورود فعال اصحاب فتنه و جریاناتی که تا آخر در برابر نظام صف آرایی کرده و جاده صاف کن برنامه های استکباری انقلاب های رنگین شده بودند موضع اینچنینی داشته که از آنها به خدا شکایت خواهند برد.
            به هر حال موضع گیری در برابر اصحاب فتنه و اصل فتنه برای حیات انقلاب و نشان دادن اینکه در کدام صف ایستاده ایم امری ضروری است. استاندار محترم هم باید از ورود طرفداران و برخی از هتاکان نزدیک به اصحاب فتنه در قالب مشاور مواظبت نمایند (منظور جناب آقای آجدانی نیستند).

            • لختی اندیشه کن!پاسخ به این دیدگاه 11 1
              دوشنبه 2 دی 1392-15:54

              زانکه بي حق باطلي نايد پديد
              قلب را ابله به بوي زر خريد
              آن که گويد جمله حق از ابلهيسيت
              وآن که گويد جمله باطل او شقي است

            • دوشنبه 2 دی 1392-5:58

              ...امروز مقام معظم رهبری مظلوم واقع شده است و همه وظیفه دارند از صدای بلند رهبری فرزانه باشند زیرا صدای ایشان صدای مردم است.


              ©2013 APG.ir