تعداد بازدید: 5101

توصیه به دیگران 6

دوشنبه 9 دی 1392-23:50

نقدی بر ادعاهای کمال علیپور در باره ربیع فلاح(1)

آقای نماینده، به کجا چنین شتابان؟

آیا شما که امروز از ربیع فلاح برای ادامه ندادن راه آقای مهندس طاهایی استاندار پیشین مازندران انتقاد می کنید ، همان آقای کمال علیپوری هستید که از درخواست کنندگان و امضا کنندگان طرح تحقیق و تفحص از عملکرد طاهایی در استانداری مازندران بود؟


 مازندنومه؛ لطف الله آجدانی، روزنامه نگار و مدرس دانشگاه: تردیدی نیست که جدای از وظیفه ی وضع قوانین، نظارت بر عملکرد سایر قوا نیز حق قانونی نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی است.

 بی شک نظارت بر عملکرد یک استاندار و انتقاد از آن نیز از جمله حقوق قانونی نمایندگان محترم مردم در مجلس است، اما در این که یک نماینده مردم در مجلس حق داشته باشد که حق قانونی خود برای نظارت بر عملکرد مسوولان و دستگاه های اجرایی و از جمله نظارت بر عملکرد یک استاندار و انتقاد از او را دستاویزی برای طرح ادعاها و نتیجه گیری های بی اساس یا حب و بغض های شخصی قرار دهد، تردید اساسی وجود دارد.

 یک نماینده نباید و حق آن را ندارد تا با اتکا به حق قانونی خود در باره نظارت بر عملکرد استاندار ، هر سخن نا حقی را بر زبان آورده، به شیوه های اعمال فشار و تهدید و تخریب روی آورد.

تردیدی نیست یک نماینده محترم مردم در مجلس، از هنگامی که سوگند نامه خود را در مجلس یاد می کند، در جایگاه حقوقی خود، نماینده ملت محسوب می شود. اما این نمایندگی ملت، هیچ حقی را برای یک نماینده ایجاد نمی کند که بخواهد به خود اجازه دهد تا برداشت شخصی خود را در باره یک موضوع و یک شخص، الزاما برداشت همه ی مردم معرفی کند.

آقای  مهندس کمال علیپور - نماینده محترم مردم حوزه انتخابیه ی قائم شهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ-  در مصاحبه ای با پایگاه خبری شمال فردا ( کد خبر 32021 – 9 دی 1392 ) به طرح ادعاها و نتیجه گیری هایی در باره عملکرد آقای دکتر ربیع فلاح -استاندار دولت تدبیر و امید در مازندران- پرداخته اند.

علیپور در حالی به طرح ادعاها و نتیجه گیری های خود در باره ربیع فلاح برخاسته است که مکرر برداشت های خود از عملکرد استاندار مازندران را برداشت و تلقی "همه مردم " مازندران معرفی کرده است.

او آن جا که استاندار را مورد حمله قرار داد :" انتظار این بود که فلاح اقدامات و کارهای مثبت طاهایی – استاندار پیشین – را ادامه می داد"، انتظار خود را به عنوان " انتظار همه مردم مازندران "معرفی کرده است.

در فرازی دیگر از همان مصاحبه، آن جایی که از دولت می خواهد تا " هرچه زودتر تکلیف استاندار مازندران را مشخص کند" ادعا کرده :" مردم این شجاعت دولت و تغییر زود هنگام استاندار مازندران را تحسین خواهند کرد".

و نیز مدعی شده است :" نظرمردم استان این است که فلاح ضعیف ترین استاندار مازندران پس از انقلاب است ".

و آن گاه آقای نماینده، با کوبیدن بر طبل تغییر استاندار مازندران در ادعایی که این گونه می نمایاند که به نمایندگی از سایر و همه ی نمایندگان محترم مردم مازندران در مجلس – که قطعا این گونه نیست – سخن می گوید، چنین به تهدید برخاسته که :" نمایندگان مردم مازندران در مجلس ، این شرایط را تحمل نخواهند کرد... با جدیت پی گیر موضوع هستیم. کوتاه نمی آییم و تا تغییر استاندار نیز پیش خواهیم رفت".

  آقای علیپور که به خود اجازه می دهد ادعاهای خود درباره شخصیت و عملکرد استاندار مازندران را به آسانی به همه ی مردم مازندران نسبت دهد، حتی زحمت آن را به خود نداده است به همان مردمی که از آنان سخن می گوید و سخن خود را به آنهایی – که نگارنده این سطور هم یکی از آنها و اتفاقا با ادعاهای آقای نماینده نیز موافق نیست – دلایل و شواهد و مستندات اثبات و صحت ادعاهای خود را ارایه کند تا این شائبه پیش نیاید که آقای نماینده نه بر اساس مصالح استان و منافع مردم که شاید بر اساس مصالح و منافع شخصی وجناحی خود و با هدف تخریب و نه سازندگی به طرح این ادعاها برخاسته است.

نارضایتی و انتقاد از بخشی یا حتی همه ی عملکرد ربیع فلاح به عنوان استاندار مازندران حتی اگر این نارضایتی و انتقاد بر دلایل و مستندات محکمی نیز بنا نشده باشد، حق هر فرد مازندرانی و از جمله آقای کمال علیپور است، اما هیچ فردی از جمله ایشان چه در جایگاه حقیقی و چه در جایگاه حقوقی اش حق و اجازه آن را ندارند که برداشت شخصی خود از عملکرد استاندار مازندران و نارضایتی از آن عملکرد را به جای برداشت " همه مردم مازندران" جا زده و با چنین ادعاهای ناراست، با تلاش برای انتساب برداشت شخصی خود به " همه مردم" به شعور مردم توهین و دیگران را تخریب کنیم.

 آقای نماینده محترم، بر اساس کدام نظرسنجی از " همه مردم" ، به این کشف نائل آمده است که " همه مردم" مخالف عملکرد ربیع فلاح و خواهان تغییر او هستند؟!

ایشان باید به مردم و افکار عمومی توضیح دهند که بر اساس چه شواهد و اسنادی کشف و ادعا کرده است که:"یک نفر در استانداری تصمیم گیرنده انتصابات است"؟

 آقای نماینده محترم باید توضیح دهند که بر اساس چه شواهد و منطقی ادعا کرده است :" ربیع فلاح از خرد جمعی دلسوزان استان که در راس آن نمایندگان مردم هستند استفاده نکرد و اصولا اعتقادی به این موضوع ندارد"؟

 آقای علیپور باید توضیح دهند بر اساس چه اسناد و دلایلی ادعا کرده است :" ربیع فلاح به شدت تحت تاثیر افرادی است که تنها نگاه سیاسی دارند و می خواهند تیم شان در همه امور تصمیم گیرنده باشند"؟

 آقای نماینده محترم باید توضیح دهند که بر اساس کدام مدارک و مستندات و شواهد مستحکم و متقن به این نتیجه رسیده است که:" فلاح ضعیف ترین استاندار مازندران پس از انقلاب است و ماندن فلاح در جایگاه استانداری به ضرر مردم و استان است"؟

عقلا و آنانی که دارای بلوغ فکری و علمی هستند در طرح ادعاهای خود می کوشند به شیوه ای خردمندانه، از دلایل به ادعا برسند، در حالی که در متن مصاحبه آقای کمال علیپور در باره آقای ربیع فلاح، نه تنها این شیوه عقلانی حرکت از مبدا دلایل به مقصد ادعا دیده نمی شود، بلکه به شیوه ای ضد علمی و غیر اخلاقی ادعاهای مدعی رنگ و بوی غرض و تخریب به خود گرفته است.

 این گونه شیوه ها که از بداخلاقی سیاسی خبر می دهد، حنای بی رنگ و تاریخ مصرف گذشته ای است که جدای از غیر اخلاقی بودن و فاصله آن با بلوغ فکری و سیاسی، از آن رو که ممکن است ایجاد تنش سیاسی و تشویش افکار عمومی و تضعیف ضرورت همدلی و وفاق مسوولان و مردم را به دنبال داشته باشد ، نه با مصالح نظام راست می آید و نه با منافع ملی.

اما چند پرسش از آقای نماینده:

1- آیا شما همان آقای کمال علیپوری هستید که در جایگاه نماینده مردم در مجلس، با اقبال ضعیف عمومی و محبوبت کم مردمی و با آرای پایین 28/33درصد از حوزه انتخابیه خود به مجلس نهم راه یافت؟

2-آیا شما که امروز از ربیع فلاح برای ادامه ندادن راه آقای مهندس طاهایی استاندار پیشین مازندران انتقاد می کنید ، همان آقای کمال علیپوری هستید که از درخواست کنندگان و امضا کنندگان طرح تحقیق و تفحص از عملکرد طاهایی در استانداری مازندران بود؟

3- آیا شما همان آقای کمال علیپوری هستید که به نقل از رسانه ها و از جمله (تابناک ، با کد خبر 318924- 22 اردیبهشت 1392 ) نسبت به اقدام جمعی از نمایندگان مجلس برای جمع آوری امضا در حمایت از حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ، اعتراض شدیدی کرد؟

 و اما یک پیشنهاد به آقای نماینده محترم:

خوب است که آقای علیپور که مرد مردستان تریبون ها و مصاحبه ها و مونولوگ های یک طرفه هستند، یک بار هم بخت و توان خود را در تریبون های دو طرفه و دیالوگ تجربه کرده و دعوت مناظره با نگارنده را با حضور مردم و اصحاب رسانه ها برای نقد ادعاهای آقای نماینده در باره عملکرد استاندار مازندران و نیز نقد عملکرد آقای نماینده را  با شهامت بپذیرد، تا گفتنی هایی را که در این مقال و مجال به سبب ایجاز ناگفته ماند در آن مقال و مجال و با حضور مردم و رسانه ها باز گفت تا به دیده  و داوری اهل خرد و انصاف ، دانسته آید مرز و تفاوت سخن با مغز و سخن بی مغز چیست.  


  • پنجشنبه 12 دی 1392-21:48

    استاندار گفته سخن گوی من روابط عمومی ... نگی نگفتی

    • جمعه 13 دی 1392-0:5

      مگه اجدانی اینجا سخنگویی کرده؟! آخه نادان این آقا یادداشت نوشته نه با عنوان مشاور استاندار، با عنوان روزنامه نگار ومدرس دانشگاه.چرا بی ربط میگی؟ یعنی یادداشت هم ننویسه؟ ایشان کی گفتند سخنگوی استاندار هستند؟ ایشان نویسنده هستند و در هر کسوتی می توانند بنویسیند. شما عرضه نداری مطلب بنویسی حرف مفت نزن

    • پنجشنبه 12 دی 1392-0:45

      آآآآی مدیر سایت آآی ناکس:میبینمکه حرفهایم رانصفه میزنی...
      بکذاردوستت داشته باشم جیگر. آباریک الله.

      • امیر از آملپاسخ به این دیدگاه 31 6
        چهارشنبه 11 دی 1392-12:20

        اولا درود به استاد آجودانی عزیز که به حق از مفاخر استان هستند و مواردی رو ذکر کردند که برحق و ثواب بود.
        دوما میگن 2راه برای رسیدن به شهرت وجود داره یا اینکه کار خارق العاده ای انجام بده و بزرگی کن دوم اینکه آدم بزرگی رو انکار کن و با اینکار خودت رو بر سر زبانها بنداز. غلط انداز عزیز هم شما و هم اندک دوستان دیگری که مدام بر طبل انتقاد از استاد آجودانی عزیز میکوبید ظاهرا راه دوم رو انخاب کردین چون حداقل در کلام شما هیچ هنری نمیشه پیدا کرد.
        سوم اینکه اگر میخواهید بدونید که نظرتون چقد همسو با نظرات مردمه و واقعا جایگاهی دارین یا نه کافیه به بالای ستون نظرات نگاه کنین و تعداد رای های منفی و مثبت نظر خودتون رو بخونین! این مثبت و منفیها معنای خاصی براتون ندارن؟!
        و آخر اینکه بلبل به صد ترانه در کنج قفس خموش، طوطی به یک دو کلمه زبان آوری کند...

        • پنجشنبه 12 دی 1392-11:10

          امیرجان آفرین آفرین! بیهوده گو همیشه پُرگوست. مثل غلط انداز
          بلبلان خاموش و ...

          • چهارشنبه 11 دی 1392-23:30

            از کجا معلوم آجدانی این منفی هارو نداده باشه.این منفی ها همش کاره یک نفره.به من ثابت شد.یعنی از قصدی یکبار تو لایک حسابی باهاش کل انداختم. ولی صددرصد بهم ثابت شد کاره این نوچه هاست.شکی ندارم.تموم قالب سایت عوض کردن سردبیر هم با برنامه و نظام مند بود.در هر صورت اگر میخواین نظر واقعی مردم اعم از خوب وبد بدونید به 4 سایت اصلی شمال و مازندران سر بزنید. غلط اناز هم خاری تو چشم شماها شد.هیچکدوم از کامنتاتون در حد کامنت غلط انداز نیست ولی خوب با بزرگواری به کامنتای بی سر وته و بی محتوای شما ها پاسخ میده. هیچکدوم از کامنت گذارها که هیچ حتی نویسنده های پرمدعا هم در سطح غلط انداز نمیتونن قلم بزنن.و از این مسئله هم حسابی رنج میبرین.ایشالا سرش سلامت باشه که در دوره های مختلف سیاسی ثابت کرد که تازه به دوران رسیده و نان به نرخ روز خور نیست.

            • جمعه 13 دی 1392-23:57

              غلط انداز جان مجبوری با اسمای مختلف کامنت میذاری بعد خودت از خودت تعریف میکنی؟ فکر کردی بقیه بوقن اینجا!!! نکن عزیزم نکن زشته بده جیزههههههههههه

            • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 5 21
              چهارشنبه 11 دی 1392-23:15

              امیر جان آقای آجدانی زبان دارد به درازی چند برای زبان من و شما و لزومی ندارد خودخوری بکنی و جواب غلط انداز را اینجوری ناپخته و کف کرده بدهی. نه با تعریف های بیجایتان آقای آجدانی مهمتر می شود و نه با نقدهای غلط انداز آقای آجدانی کوچکتر می شوند. حسن غلط انداز این است که بی پرده و بدون لحاظ کردن منافع این و آن حقایق را می گوید و با نام مستعار هم دنبال نام و نان و موقعیت و پست و مقام نیست و فقط آنهایی که دنبال اینها هستند از کلام حق آزار می بینند و دوست دارند چاخان و تعریف بشنوند.
              البته مازندنومه هم بر علیه آقای علیپور سنگ تمام گذاشته و پی در پی مقاله های مخالفت علیه آقای علیپور را از عالی و دانی و عاقل و جاهل به چاپ می رساند که خداوند انشاء الله این نذری ایشان را قبول کند. این نشان می دهد مازندنومه از آقای علیپور ناراحت است و دق و دل خود را اینجوری خالی می کند. اما غلط انداز به اندازه کافی آقای علیپور را نمی شناسد و در نقد به شخص هم کاری ندارد بلکه به مواضع و کارکرد و تطابق ادعا با عمل کار دارد.

              • پنجشنبه 12 دی 1392-9:10

                اگر مازندنومه از آقای نماینده دلخور است که بحق هم هست توی غلط انداز که از همه زمین و آسمان دلخوری و هیچ کس و هیچ چیز را قبول ندرای الا خودت. جدی میگم حضرت استاد، خودت را به روانپزشک نشان بده. معیوبی از نظر عقلی. البته زیاد مطالعه داری و دانشگاهی هستی اما عقل درست و حسابی ندرای. منفی نگری.

            • از خدا چه پنهانپاسخ به این دیدگاه 7 19
              چهارشنبه 11 دی 1392-1:29

              این آقای مشاور پیش از این ، تا تق به توق میخوره میگه بیایید مناظره!! ...لابد قصد استاندار شدن داری نع ؟!!

              • چهارشنبه 11 دی 1392-0:25

                ...توهمت داره بدجورکاردستت میده. جناب مدیرسایت شماهم مردباش ونصیحت برادرانه ام رامنعکس کن.

                • سه شنبه 10 دی 1392-20:21

                  جناب مدیریت مازندنومه چرا کامنت ها را گزینشی می زنید حرفهای و نکته های فروانی در خصوص این اقای مشاور گفتیم اما در عجبم در امانت خیانت می کنید

                  • سه شنبه 10 دی 1392-19:48

                    من از اهالی قائمشهر هستم و اتفاقا به او هم رای دادم والان سخت پشیمانم اولا به سیاسی کاریها و تبعیضات جناحی او آگاهم در ثانی از بدخواهان... این دولت است انشااله در انتخابات مجلس بعدی ثابت خواهیم کرد ..

                    • سه شنبه 10 دی 1392-19:43

                      من تعجب میکنم که ربیع فلاح همان کسی که به اصطلاح عنوان استاندار مازندران را به یدک می کشد چقدر ضعیف هست که مشاوری مثل آجدانی دارد،میدانیم داشتن مشاور برای استفاده از خردچمعی است اگر راهنمای انسان ناآگاه باشد چه خواهد شد؟امام صادق ع فرمود :دوطایفه کمر مرا شکستند یک طایفه جاهلان بودند ،حال اگر چنین افرادی بخواهند مشورت بدهند چه خواهد شد؟جناب آجدانی نمی داند که نماینده ای لایق مثل علیپور باید با وزیر مناظره کند نه با امثال تو واستاندار تو!!!هنوز نمی داندکه این مدیران اجرایی هستندکه باید به نماینده پاسخ دهند !!! هنوز نمیداندکه طرح سوال نمودن جزءوظایف نماینده است !!!هنوز نمیداندکه نماینده منتخب مردم است وربیع فلاح فردی است منتصب که خدا میداندچقدروعده ووعیدداده تا به این پست برسد!!!آجدانی باید بفهمد که علی پور افتخار ایران است چون رئیس کمیته راه کشور است ومنتخب مردمی که بالاترین رای به اوداده اندوبه عنوان نفر اول به خانه ملت رسید!!!آجدانی بایدبفهمد که البته بعید میدانم !!!علیپور وکیل مردم است ووظیفه وکیل دفاع ازحقوق مردم است در هرجا وهر مکان وهر زمانی !!!عرضه اش را داری قدم بگذار به حوزه انتخابیه علیپور ودر هر نقطه که خودت خواستی از این نماینده انتقاد کن !اگر استانداری را باخاکش سر تو واستاندارت خراب نکردند!!!

                      • عزیز دل 2پاسخ به این دیدگاه 23 3
                        سه شنبه 10 دی 1392-21:33

                        عزیز دل بشین در آب خنک سوزشت آروم بشه. علیپور رای اول رو آورد؟ جوک جالبی بود!

                        • چهارشنبه 11 دی 1392-3:55

                          ازاین تعجب میکنم :اولا کسی جوابمو می دهد که نمی داند علیپور با رای اول وارد مجلس شدومیگوید جوک جالبی بود ،اگر نمیدانی عزیزم بدان که علیپور با 57557رای بعنوان نفر اول راهی مجلس شدثانیااسناد هم موجود هست ومیتوانی آمارتعداد آرا را به دست بیاوری مثلاازطریق فرمانداری های حوزه انتخابیه اش ثالثا منطق را بامنطق جواب می دهند نه با فحش چون جناب سعدی فرمود ،دو عاقل را نباشد کین وپیکار پس منطقی بیندیش ومنطقی جواب بده امیدوارم آقای آجدانی ودوستانش به وظایف خود آگاه شوندوبه پرسشهایی که مطرح کردم به درستی فکرکنند که البته بعید میدانم

                          • چهارشنبه 11 دی 1392-12:9

                            بگم بگم...
                            اسنادش هم موجوده!
                            دوستان یاد کی افتادین؟!
                            آقای محترم ما رای دادیم تا این ادبیات و افرادی که از این نوع ادبیات استفاده میکردن و هشت سال خون ملت رو تو شیشه کرده بودن واسه همیشه برن و سیاه شومشون از سر ملت برداشته بشه.
                            شمایی که خیلی دم از منطق میزنی فقط واسه خودت منطقی به نظر میای. اون آماریم که گفتی احتمالا شبیه اسنتد محمودجونه!!!

                            • چهارشنبه 11 دی 1392-23:32

                              خوشحال شدم از اینکه جواب خودت وآجدانی جونت را خودت دادی !!!میدانی ازچه میگویم البته بعیده بفهمی !!!
                              ...

                      • سه شنبه 10 دی 1392-18:50

                        از مدیریت سایت که همیشه بی طرف بوده اند خواهشمندم مطلب را منعکس فرمائید
                        مشاور اطلاع رسانی عزیز شما باشتاب حرکت نکنید منزل سازمانی آقای ...در محوطه استانداری نگاه کنید ببینید تمام وسایل 20 ساله که بیش 5 معاون استاندار در 3 دولت گذشته باهمان وسایل زندگی می کردند به محض ورود ایشان از ... به استانداری تمامی اثاثیه منزل و از میخ تا سیخ هزینه ای بیش 200 میلیون تومان از پول بیت المال خرج منزل سازمانی شده حال شما در مورد این موضوع پاسخ دهید
                        منتظر جواب شما هستیم

                        • ز.علیزادهپاسخ به این دیدگاه 27 7
                          سه شنبه 10 دی 1392-17:31

                          در پیرو فرمایشات جناب آجدانی باید گفت: جناب علیپور علاوه بر انتقادات بر حق آقای آجدانی، مگر اساس اتخاذ تصمیمات بر مبنای علایق و سلایق شخصی و شخص محوری است که این چنین نگران گماشتن فرماندارانی بر خلاف دیدگاههای جناحی خود هستید؟ ایشان نباید فراموش کنند که در جایگاه نمایندگی مردم، اساس بر منافع ملی و منافع و مصالح مردمی بدور از هرگونه افرا و تفریط است نه دیدگاهها و سلایق جناحی.

                          • سه شنبه 10 دی 1392-14:57

                            ننویس آجدانی جان ننویس آقا خودتو سنگ رو یخ نکن.غلط انداز میاد تموم پنبه هاتو رشته میکنه

                            • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 1 22
                              سه شنبه 10 دی 1392-23:9

                              متشکرم ولی غلط انداز هدفش رشته کردن پنبه ها یا بهتر بگویم پنبه کردن رشته ها نیست (ضرب المثل این است "هر چه را رشته ایم پنبه کردند"). غلط انداز فقط به دنبال برملا کردن حقایق است و چیزی هم برای خودش نمی خواهد حتی دوست ندارد آبرویش را به قیمت چاپلوسی و مجیزگویی حفظ کند. جهالت و جسارت برخی از شعبان بی مخ صفتان هم غلط انداز را عصبانی نخواهد کرد. حرف های زیادی برای گفتن وجود دارد که در صورت ورود جناب آقای آجدانی عزیز به صحنه مصاحبه گفته خواهد شد. البته به یاری دوستان برای جمع آوری اطلاعات بیشتر شدیداً نیازمندم.

                              • سه شنبه 10 دی 1392-21:36

                                غلط انداز؟ همون با حرفای صد من یه غاز؟ تاریخ مصرفش گذشته دیگه. این هم باغ سری برای غلط انداز: درود بر ربیع فلاح

                              • سه شنبه 10 دی 1392-13:27

                                درود بر شجاعت مهندس کمال عزیز.مشاور محترم لطفا جایگاه ها را در نظر بگیرید بعد نظر بدهید.ضمنا جایگاه نمایندگی مردم برای بیان این معضلات تعریف شده.همچنین آقای استاندار با این عملکرد جایی وا سه دفاع ندارند لطفا به اشان بفرمایید 24 خرداد برای تغییر فرمانداران و نیرو های اجرایی دولت سابق بوجوذ آمد نه تغییر مشاوران استاندار

                                • سه شنبه 10 دی 1392-22:16

                                  غلط اتداز جرات داره بیاد مطلباشوبا نام اصلیش بزند

                                  آجودانی کمپانی معلومات هست
                                  //غلط انداز مثل عمو زنجیر باف فقط داره می باقه

                                • سه شنبه 10 دی 1392-12:58

                                  هر وقت نظرات باب میلتون نیست منتشر نکنید ما که عادت کردیم به ادعاهای توخالی شماهایی که فقط تو سیاست جر زنی می کنید الحق که اصلاح طلب یا .... هستید

                                  • اکبری - آملپاسخ به این دیدگاه 29 2
                                    سه شنبه 10 دی 1392-12:6

                                    آقای غلطانداز از غلط گویی هات بخاری برنمی خیزد. کور خوندی آقا یا خانم محترم. حرفهای یک من غازت بدرد خودت میخوره. مرسی استاد آجودانی و درود بر دولت تدبیر و امید. آقای علیپور تخریب هات راه به جایی نمی بره

                                    • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 1 23
                                      سه شنبه 10 دی 1392-23:0

                                      لا اقل حرفم این قیمت را داره که صدمن را به یک غاز معامله می کند ولی ظرفیت ذهنی و فکری و تربیتی برخی به این هم نمی ارزد.

                                      • غلط انداز کُشپاسخ به این دیدگاه 16 1
                                        سه شنبه 10 دی 1392-23:14

                                        غلط اداز جون این غاز با اون غاز که خونه هر روستایی هست به قول مهران مدیری فرق فوکوله! این غاز کمترین واحد پول روزگار قاجار بود که همون هیچه. یعنی مثل 1000 تومن الان که باهاش آدامسم نمیدن.

                                    • سه شنبه 10 دی 1392-11:26

                                      ایشون... بعد از موفقیت دکتر ظریف در مذاکرات ژنو اون مصاحبه... رو انجام دادن....آقای علیپور......حالا هی بر طبل اختلاف و خودرایی بکوین.....

                                      • سه شنبه 10 دی 1392-10:38

                                        ...آقای علیپور شما صحبت از دولت تدبیر و امید نکنید که اصلا بهتون نمیاد با این همه سیاه نمایی در باره دولت تدبیر و امید و مواضع ضد اصلاحاتیتون

                                        • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 11 75
                                          سه شنبه 10 دی 1392-10:14

                                          امان از دست این مشاور
                                          این مشاور آنقدر بیکار است که می خواهد با طرح مناظره خود را بزرگتر از حدی که هست جلوه دهد. تیمی نابخرد را هم مامور کرده که بعد از مناظره از پیروزی و تسلط او حرف بزنند و با نوشتن مطالبی او را چهره پیروز مناظره جلوه دهند و افکار عمومی را از متن و حقیقت گمراه کنند.
                                          غافل از اینکه حداقل برای غلط انداز این حنا دیگر رنگی ندارد و غلط انداز از همین جا و با استفاده از حسن نیت مازندرنومه اعلام می کند مرد و مردانه بدونه یارگیری و استخدام افراد هو و جنجال چی و شلوغ کن و گرد و خاک بپاکن حاضر است مناظره قلمی با آقای آجدانی در موضوعات مبتلابه روز برگزار کند و این را تا هر جای ممکن ادامه دهد.
                                          تنظیم سوالات کور و بی هدف به منظور بن بست شکنی از مدیریت ارشد استان که باید مظهر درایت و توانمندی باشد و چینش نیروها را مورد مداقه دقیق و دلسوزانه قرار بدهد و از تعریف الکی و بی محتوا از مشاورانش پرهیز نماید تا کسی نگوید ای بابا ما دیگه فلانی را که عین کف دست می شناسیم و این تعاریف به فلانی و بهمانی نمی آید و فقط و فقط تنها عاملی که او را به مشاور بودن برای استاندار تحمیل کرد ارتباطات ویژه و رای زنی ها و لابی گری ها و استفاده از زور همسایگی و هم محلی و تعصبات قومی و قبیله ای بوده است و نه لیاقت و شایستگی و توانمندی و قدرت فکری و تسلط علمی.
                                          اگرچه غلط انداز هنوز به ادبیات تند آقای علیپور نرسیده است و هنوز در پی ایجاد فرصت های بهتر و بیشتر برای مدیر ارشد استان جهت وارد شدن به جریان خدمت به مردم و کمتر سیاسی و قومی عمل کردن است ولی منطق آقای علیپور را به مراتب قوی تر از منطق ناقص و متعصبانه و خود برتر بینانه آقای مشاور رسانه ای می داند.
                                          اینجور سوالهای طعنه انگیز جواب نیست بلکه خالی کردن دق دل ناشی از بروز یک عصبانیت و تند خویی و آتش مزاجی است. استفاده از عنوان مناظره برای آقای مشاور خیلی زیاد است و اگر کسی باید با نماینده چند شهرستان بزرگ و کوچک مناظره داشته باشد شخص استاندار و یا حداقل معاون سیاسی و امنیتی استاندار است. آقای مشاور فقط در حدی است که با امثال غلط انداز بی بهره از علم و ناتوان از تحلیل مناظره مکتوب داشته باشد تا مثل حرف بر هوا نباشد و در تاریخ مورد علاقه آقای مدعی مضبوط گردد.

                                          • غلط انداز کُشپاسخ به این دیدگاه 18 0
                                            سه شنبه 10 دی 1392-23:52

                                            تقدیم به غلط انداز
                                            ای مگس حضرت سیمرغ نه جولانگه توست
                                            عرض خود می بری و زحمت ما می داری

                                            • غلط انداز کُشپاسخ به این دیدگاه 22 0
                                              سه شنبه 10 دی 1392-23:7

                                              غلط انداز برو همون روستات و سر زمین کشاورزیت و امیری و کتولی و طالبا بخون و حالشو ببر. شهر آدمای بی معرفت زیادن. ببین اسلامی که این همه واسش دولا راست شدی هم میخواد یه ماچت بکنه و در بره واینمیسته! ببینم نکنه خدای نکرده زمین کشاورزی و تیلرت رو فروختی و دیگه راه برگشت نداری؟

                                              • سه شنبه 10 دی 1392-22:48

                                                غلط انداز خودت رو بکشی هم نمی تونی جای کریم شیره ای دلقک مشهور دربار ناصرالدین شاه رو بگیری.

                                                • اعتدال گراپاسخ به این دیدگاه 21 1
                                                  سه شنبه 10 دی 1392-22:44

                                                  غلط انداز و مناظره با استاد آجدانی!!!!!!!
                                                  تو را با نبرد دلیران چه کار
                                                  تو برزگری بیلت آید به کار

                                                  • غلط انداز متعصبپاسخ به این دیدگاه 24 4
                                                    سه شنبه 10 دی 1392-15:24

                                                    تو از مشاور رسانه ای بدتری.....مخالف نیستی معاندی که با هر متن و نوشته ای مخالفی. تقصیر تو نیست توهم داری که زیادی حالیه و زیادی می فهمی.....

                                                    • سه شنبه 10 دی 1392-12:23

                                                      جناب غلطانداز غلط گو حالت ظاهرا خوش نیست و فرمونت میزنه. امثال دکتر حداد عادل و پرفسور منوچهر آشتیانی و احسان نراقی هم سطح مناظره با استاد آجودانی هستند که مناظره های استاد آجودانی با آنها و دهها شخصیت برجسته ملی در مازندران بی سابقه است. تا کور شود هر آن کس که نتواند دید. سطح شما در حد مناظره روزنامه دیواری مدارس است برادر جان. لطفا خود را به یک روانشناس نشان بدهید. متشکرم

                                                      • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 0 22
                                                        سه شنبه 10 دی 1392-23:3

                                                        سلام علیکم
                                                        چشم حتماً خودم را نشان می دهم. فرمایش دیگه ای اگر دارید باز هم در خدمت باشم. حالا جناب آقای آجدانی به جای آدمهاش که ظاهراً بزن بهادر هم هستند و کلی آبرو ریز خودشان بفرمایند ما در خدمتشون قلم بزنیم بهتر است. از نوچه ها جز فحش نثار کردن کاری بر نمی آید.

                                                        • غلط انداز کُشپاسخ به این دیدگاه 17 1
                                                          سه شنبه 10 دی 1392-23:36

                                                          غلط انداز آجدانی تو رو به عنوان آبدارچی هم نمی خواد. ضمنا همه ی مازندران می دونن که تو نوچه ی ... هستی.

                                                          • عزیز دل 3پاسخ به این دیدگاه 12 1
                                                            سه شنبه 10 دی 1392-23:32

                                                            عزیز دل بنی صدر هم اول انقلاب رای اول رو آورد ولی آخرش دیدیم که چی از آب دراومد!
                                                            چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند

                                                            • چهارشنبه 11 دی 1392-16:19

                                                              ای کسی که گفتی بنی صدر با رای اول انتخاب شد!!! بدان :میان ماه من تا ماه تابان تفاوت از زمین تا آسمان است !!!،بدان دانه فلفل سیاه هست وخال مه رویان سیاه اما این کجا وآن کجا ؟علی پور غرق در ولایت کجا وبنی صدر ضد ولایت کجا؟!!!همه میدانند که علیپور نماینده ای اصول گراست وجانباز این نظام ،همان روزهایی که علی پور 14ساله در جبهه بود وبنی صدر بیغیرت سلاح به رزمنده ها نمیداد !!!علیپور ما با سن کم ازدشمن نترسید وبا دست خالی به جنگ دشمنان رفت ومدال پر افتخار جانبازی بر سینه اش آویزان شد ،آن روزی که تو وآچدانی ات ودوستان او به کنج خلوت پناه می بردید!!!حتی با شنیدن صدای هواپیما های خودی در شهر های مازندران نیز پا به فرار میگذاشتید !!!علی پور آن روز در کلاس شجاعت نمره 20گرفت.پس بدان ایشان نماینده ای است که ارآن روز با آن سن کم از توپ وتانک دشمن نهراسید وآن روز در امتحان سخت دفاع از وطن و ولایت شرکت کرد ونمره عالی گرفت وبه شما ها گفت که به راه بنی صدر نروید !!! اماافسوس که گوش اگر گوش تو وناله اگر ناله ماست آنچه البته به جایی نرسد فریاد است!!!!

                                                              • پنجشنبه 12 دی 1392-11:25

                                                                امیدوارم آقای علیپور همچون برخی به راستی ذوب در ولایت باشند...

                                                                • آملی ریکاپاسخ به این دیدگاه 21 0
                                                                  چهارشنبه 11 دی 1392-21:40

                                                                  آقای عزیز دل چند نکته از میون حرفاتون واسم جالب بود اول ادعای ذوب در ولایت بودن آقای علیپور بود خوب شما به عنوان مدافع یقه چاک ایشون که حتما خودتون رو هم سرباز ولایت میدونین بفرمایید قانون گریزی و قانون شکنی کجا و ولایت پذیری کجا؟ مگر این فتوای امام راحل و مقام معظم رهبری نیست که خلاف قانون حرام شرعی است؟ و باز هم مگر فرمایش مقام مغظم رهبری نبوده که مسئولین نهایت همکاری را با دولت داشته باشند؟ بفرمایید سرباز ولایتمدار شما کدام مورد را رغایت نموده است؟ کدام ماده قانونی اختیار انتخاب فرماندار و یا حتی مشورت با نماینده در انتخاب فرماندار را به ایشان داده است؟ نکته بعدی اینکه جناب دکتر آجودانی سابقه طولانی مدتی را در جبهه های نبرد حق علیه باطل داشته اند و نیازی ندارند تا چون شما و هم مسلکان شما شریعت و ولایتمداری را متزورانه در راه نیل به اهداف دنیاییشان بکار ببندند. عزیز دل جان سوختن به تماشا نمیشود...

                                                        • سه شنبه 10 دی 1392-9:47

                                                          شاهکار اقای علیپور درکه هیات انتخابات شورای شهر استان بودولی اقای علیپورتوجهی به این بیحرمتی درحق کاندیداها نکردند...مردم باشعورند اقای علیپور .با4ماه نمیشود استان درست کرد

                                                          • شهروند مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 18 0
                                                            سه شنبه 10 دی 1392-8:56

                                                            جهت اطلاع: همین اظهارات آقای علیپور مصداق سیاه نمایی است. چطور عقل اعتدالگرا می پذیرد که ایشان اینگونه مطلق نگرانه ادعاهایی را مطرح میکند که هیچ اساسی ندارد> درد بعضی ها درد سهم خواهی و دخالت فراقانونی در امور دستگاههای اجرایی است

                                                            • سه شنبه 10 دی 1392-8:40

                                                              در کار آقای علیپور همه چیز می توان یافت الّا خدا ...

                                                              • شهروند شیرگاهیپاسخ به این دیدگاه 10 36
                                                                سه شنبه 10 دی 1392-8:5

                                                                جناب اجدانی به یک موضوع در خصوص انتصاب فرمانداری که قرار بود در دولت اقای روحانی در سوادکوه شمالی اتفاق بیفتد و خبری که توسط سایت شیرگاه نیوز به زبان مردم درج شده است را توجه بفرمایید .///////////////////// انتخاب فرماندار غیربومی یعنی نادیده گرفتن پیشینه روشن مردم سوادکوه شمالی/ .../باتشکر از مدیریت مازند نومه که درامرخبر رسانی بهترینهاست

                                                                • سه شنبه 10 دی 1392-7:59

                                                                  ...یکی از ایرادهای استاندار محترم داشتن مشاورانی به مانند جنابعالی هست که با مشاورت غلط ونابجا ،استاندار و دولت را جناب روحانی به راهی می برند که مشاوران احمدی نژاد برده اند

                                                                  • سه شنبه 10 دی 1392-7:21

                                                                    قابل توجه جناب اقای اجودانی مشاور ودستیا ر جناب استاندار این مصاحبه به اصطلاح شما همان کمال علیپوری هست که در زمان مقتضیع از دو لت دکتر روحانی حمایت کرد نه اینکه از ترس شماها در صوص بعضی از مسا ئل و انتصابات استان سکوت کند ////////سیاه نمایی و تضعیف دولت امری ناپسند است
                                                                    شبکه ایران/عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که علیه دولت سیاه نمایی می کنند باید بدانند که این اقدام های غیر منطقی و نا معقول نه تنها فایده ای در پی ندارد، بلکه آسیبش گریبان مردم و کشور را می گیرد.
                                                                    کمال علیپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار امور مجلس شبکه ایران خاطر نشان کرد: دولت یازدهم چند ماه نیست که مسوولیت اجرایی را به عهده گرفته ،بنابراین بهتر است در حل مشکلات کشور به ویژه مسایل اقتصادی به دولتمردان کمک کنیم تا از پس تحقق مطالبات مردم برآیند.
                                                                    نماینده مردم قائمشهر در مجلس با اشاره به اینکه دروغ پردازی نسبت به هر دولتی امر پسندیده و درستی نیست، بیان داشت:این گونه کج سلیقگی ها و نگاه های منفی مطلوب نیست و در ضمن هیچ تأثیری در حل مشکلات نخواهد داشت.
                                                                    وی بر ضرورت احترام به مدیران و دست اندران امر اجرا تاکید کرد و‌افزود: در زمان حاضر دشمنان انقلاب اسلامی درپی اعمال تحریم های بیشتر و کارشکنی علیه نظام هستند، به همین دلیل باید در چنین شرایطی با سعه صدر، ‌تعامل وهمکاری برای تحقق مطالبات مردم و رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنیم.
                                                                    علیپور ادامه داد: کسانی که سیاه نمایی می کنند باید بدانند که آسیب این اقدام های غیر منطقی و نا معقول گریبان مردم و کشور را گرفته و در ضمن با اصول دیپلماسی هم هیچ سازگاری ندارد.
                                                                    این نماینده مجلس در عین حال تاکید کرد:رصد امور و اقدام های دولت حق مردم و نمایندگان است تا از این طریق و با ارایه راهکارهای مناسب، به بهتر شدن وضع کشور کمک کنند.
                                                                    وی اظها رداشت : همه مسوولان و دست اندرکاران،‌چه در دولت و چه مجلس برای افزایش اقتدار نظام در داخل و عرصه بین الملل تلاش می کنند، به همین دلیل هر فرد و جریانی خارج از این مسیر حرکت کرده و بخواهد دولت را تضعیف کند،‌در حقیقت نظام را زیر سوال برده است.
                                                                    بسیاری از چهره های سیاسی با نکوهش رفتار های برخی از افراد و رسانه ها در انتشار اخبار کذب علیه دولت، تاکید کردند:کسانی که در سایت ها و سایر رسانه ها قلم می زنند باید بدانند زمانی که رییس جمهوری مطلبی را بیان می کند به آن توجه کرده و نباید موضوعاتی را مطرح کنند که موجب تضعیف دولت شود زیرا انتشار این مطلب از نظر اخلاقی نادرست است.

                                                                    • سه شنبه 10 دی 1392-11:25

                                                                      اخوی با این تفاسیر ایشون پاسخ خودشون رو خودشون دادن که... بزنن چرا که اگر عمل می کردن تو چند ماهی که از استاندار شدن ربیع فلاح گذشته اینگونه سیاه نمایی نمی کردن.....

                                                                      • واقع بینپاسخ به این دیدگاه 38 4
                                                                        سه شنبه 10 دی 1392-9:4

                                                                        ادعاها با عمل فرق میکند. آقای علیپور نشان دادند که هنوز نتوانستند واقعیت اینکه مردم چه می خواهند را هضم کند . ایشان که این همه مردم مردم میکنند بیایند به مردم بگویند برایشان چه کاری کرده است؟؟؟؟؟؟؟؟

                                                                        • چهارشنبه 11 دی 1392-18:32

                                                                          ای کسی که گفتی علیپور هنوز نتوانست واقعیت اینکه مردم چه میخواهند را هضم کند رابداند!!!بدان علیپور تا حالا فقط 68دیدارمردمی داشت اصلا سابقه ندارد که نماینده ای تاحالا این کار را کرده باشه!از طرفی ایشان برای اولین بار است که پای وزرا ومعاونین شان را به این حوزه انتخابیه باز کرده !بپرس وببین صحت داره یا نه؟یا سری به کمال نیوز سوادکوه بزن وببین چه کارهای بزرگی انجام شد !ایشان نعمتی بود که خدا به ایران اسلامی عطا کرد چون رئیس کمیته راه کشور است وخدماتش را کل ایرانیان دیده اند.

                                                                          • چهارشنبه 11 دی 1392-21:47

                                                                            یخ نکنی شاهین جان هوا سرده! اگه حقوق میدن بگو ماهم از علیپور حمایت کنیم


                                                                      ©2013 APG.ir