تعداد بازدید: 3159

توصیه به دیگران 3

پنجشنبه 12 دی 1392-23:43

نماينده ولي فقيه در مازندران:

از استاندار جهادي مازندران حمايت مي كنم

نماينده ولي فقيه در مازندران و امام جمعه ساري در ديدار با قائم مقام نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و نیز استاندار مازندران گفت : همه بايد استاندار را تقويت كنيم و از استاندار جهادي حمايت مي كنم+عکس


مازندنومه، خبر ارسالی روابط عمومی استانداری مازندران: آيت الله طبرسي با اشاره به ويژگي هاي ربیع فلاح گفت : استاندار مازندران هم بهاري است ، هم جلودار است ، هم كشاورز است و هم فلاح  است و هيچ استانداري اين صفات را با هم ندارد .

وي در ادامه از نوع برخورد با رئيس جمهوری منتخب گلايه كرد و گفت : تضعيف رئيس جمهوری به مصلحت كشور نيست و نبايد با دولت اينگونه برخورد كرد .

نماينده ولي فقيه در مازندران در ادامه با اشاره به جايگاه و عظمت خانواده شهدا گفت : همه ما در مقابل عظمت و بزرگي خانواده شهدا و ايثارگران مي مانيم ، غيرت ، گذشت و ايثار اين عزيزان در دفاع مقدس تجلي يافت و درس بزرگي براي همه شد .

امام جمعه مركز استان تاكيد كرد : انتظار داريم تا به گونه اي برنامه ريزي شود كه حتي يك نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بيكار نباشند .

در اين ديدار حجت الاسلام والمسلمين سيدحبيب الله حسني  -قائم مقام نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد كشور- گزارشي در مورد وضعيت خانواده شهدا وايثارگران و رسيدگي به امور آنان ارائه و تاكيد كرد : بنياد شهيد متعلق به همه است و اميدواريم قدرداني از خانواده شهدا و ايثارگران به يك فرهنگ عمومي و همگاني تبديل شود و همه بايد قدر شهدا و خانواده هاي معظم آنان را بدانيم.

وي از استاندار مازندران به پاس توجه ويژه به خانواده شهدا و ايثارگران قدردانی کرد و گفت : براي اولين بار استاندار مازندران در جلسه شوراي معاونان بنياد شهيد مازندران شركت کرد و جلسه با رياست ايشان براي بررسي مسائل مختلف حوزه بنياد شهيد استان تشكيل شد كه اين جاي قدردانی دارد.

 


  • شنبه 14 دی 1392-8:5

    بادرود به نماینده محترم ولی فقیه وبنیاد شهید واستاندار محترم وجناب اقای صادقی که منسوب به این خانواده هستید.ما بابر پایی کنگره ویاد شهدا مخالف نیستیم ما قدر دان زحمات شهیدان و مردان باغیرتی هستیم که کمر شان در جنگ خم شد تا ما الان راست قامت باشیم در دین و مذهب ما نسبت به احترام به قبور گذشتگان وبزرگان سفارش شده هست .نمیدانم چرا مسولین نسبت به یکسان سازی کلزار شهدا اقدام نمیکنند حتی نسبت به این امر سیاسی کاری میکنند .سری به دو مزار در دودانگه روستاهای پاجی و رسکت بزنید سنگها شکسته و برف وباران تمام دلها رو میشوید جز دل مسولین بنیاد شهید را شما مدیون این شهدا هستید جناب اقای استاندار شما رسیدگی فرمایید ...اجرکم باشهدا

    • شنبه 14 دی 1392-9:52

      با سلام ضمن آرزوی توفیق همجواری با شهداء گرانقدر اسلام و تشکر از همه آنانی که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می دارند و این کنگره عظیم را بر پا کردند و حسرت از عدم توفیق شرکت در آن, به برادر عزیز این نکته را یادآور می شوم که اجر و پاداش فقط دست خدای متعال است و حتی پیامبر گرامی اسلام هم نمی تواند پاداش دهنده باشد. شهداء گرامی خود ماجور از درگاه خداوند هستند و واسطه خیر و شفاعت تا خداوند عنایتی به امثال حقیر بفرمایند. اجرکم عندالله صحیح تر است.

    • جمعه 13 دی 1392-13:11

      مقایسه تخصیص بودجه 93 به 92 استان مازندران
      از مدیریت سایت خواهشمندیم انعکاس دهند
      آنهایی که با عملکرد بودجه ای استان ناراضی هستید بخوانید بعد تصمیم بگیرید
      بودجه‌ای مازندران در سال 92 313 میلیارد تومان اعتبارت تملک داری برای اجرای طرح‌های عمرانی استان مازندران تصویب شد.
      وی یادآور شد: از 313 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی سهم‌بری شهرستان‌های استان مازندران 189 میلیارد تومان است و 98 میلیارد تومان از بودجه تابع الزامات است.
      68میلیارد تومان جذب تخصیص سال 92=20% تخصیص* 313میلیارد تومان اعتبار سال 92
      اعتبار سال 93 استان
      طیق)جدول شماره 1-10 لايحه 93 اعتبارات تملك دارايي هاي سرمايه اي استان مازندران به مبلغ 1549730 ميليون ريال كه به اضافه الزامات قانوني كليه رديف ها مي شود سرجمع اعتبارعمراني يعني مبلغ 224.9 میلیارد تومان ) در لايحه آمده .
      با توجه به تصمیم دولت تخصیص را اگر 100درصد محاسبه نکنیم و خوشبینانه حساب کنیم با تخصیص 70% برای سال 93
      157میلیارد 68میلیارد تومان جذب تخصیص سال 93= 70% تخصیص* 224.9 میلیارد تومان
      نتیجه گیری:
      89میلیارد تومان =(68میلیارد تومان جذب تخصیص سال 92)- (157میلیارد 68میلیارد تومان جذب تخصیص سال 93)
      پس در سال 93 نسبت به سال 92 استان مازندران 89 میلیارد تومان بیشتر جذب تخصیص داشته است
      در پایان نتیجه گیری می کنیم مبلغی که به استان ابلاغ می کنند ملاک نیست اصل ابلاغ تخصیص است سال گذشته 313 میلیارد با 20درصد تخصیص و سال 93 با 224 میلیارد با 70 درصد پس مازندران ضرر نکرده است


      ©2013 APG.ir