تعداد بازدید: 6298

توصیه به دیگران 2

شنبه 14 دی 1392-11:23

محمد دامادی:

در مقام تصمیم گیری نیستم، اما تذکر می دهم

عبور از تمامی جاده های مازندران ترس دارد، چرا که جاده ایمن و مطمئن در استان نداریم.(گزارش+عکس از بازدید نماینده ساری و میاندورود از چند روستا)


 مازندنومه، ربابه حسین پور: محمد دامادی -نماینده میاندرود و ساری در مجلس- عصر جمعه، به همراه فرماندار میاندرود، مهمان مردم روستاهای ولوجا، اناردین، ماکران، قندارخيل و... بود تا به بررسی و پیگیری مشکلات و مطالبات اهالی این روستاها بپردازد.

دامادی در خصوص اورژانس گهرباران گفت: مضحک است که با وجود فراهم بودن امکانات و خیل عظیم جوانان تحصیلکرده بیکار، اورژانس منطقه گهرباران که در روستای ولوجا مستقر است، لنگ تامین نیروی انسانی باشد.

وی در خصوص اینکه چه زمانی اورژانس برای جمعیت عظیم منطقه گهرباران که فاصله حدود 50 کیلومتری با مرکز شهر دارند، راه اندازی خواهد شد، اظهار داشت: اجازه بدهید قول الکی ندهم، من در مقام تصمیم گیری نیستم اما تذکر می دهم، با وزیر هم صحبت کردم و پیگیر هستم.

دامادی در خصوص ورزشگاه نیمه کاره روستای ولوجا که بنا به قول رجبی فرماندار وقت میاندرود قرار بود بهمن 90 به بهره برداری برسد نیز با اظهار تاسف از وعده و وعیدهای نابجا گفت:ولوجا روستای بزرگی است و با جمعیت فراوانش قابلیت تبدیل شدن به شهر را دارد، لیکن از امکانات یک روستای کوچک هم محروم است.

وی افزود: در خصوص ورزشگاه این روستا این هفته با وزیر صحبت می کنم تا راهکاری برای حل مشکل و راه اندازی ورزشگاه روستا با توجه به جمعیت جوان این روستا و روستاهای اطراف بیابیم.

 در ادامه از نماینده ساری و میاندرود درباره مشکلات جاده مرگ گهرباران پرسیدیم که:« با توجه به بارندگی، تاریک بودن هوا و نبودن هیچ گونه علائم ایمنی، از جاده مرگ که رد شدید، نترسیدید؟ که دامادی پاسخ داد: عبور از تمامی جاده های مازندران ترس دارد، چرا که جاده ایمن و مطمئن در استان نداریم.

وی به خاطره ای در بازدید نیکزاد -وزیر وقت راه و ترابری- از جاده گهرباران اشاره کرد و گفت:به وزیر گفتم من در همین جاده خانواده ام را از دست دادم! وزیر متاثر و متاسف شد، سپس گفتم تمامی این کشاورزان و اهالی که در این جاده از بین می روند از خانواده ام هستند و ضروری است جلوی وقایع ناگوار بیشتر گرفته شود.

 دامادی ادامه داد: جاده گهرباران مشکلات عدیده ای دارد که مهمترین آن عدم تعریض و عبور ماشین های سنگین است و بارها در این خصوص به فرماندار تذکر دادم که ماشینهای سنگین حق تردد از این مسیر را ندارند مگر اینکه واحدهای صنعتی همانند نیروگاه شهید سلیمی، بندر امیرآباد، کشتی سازی صدرا، شرکت نفت خزر و ....اعتباری برای ترمیم و تعریض این مسیر بگذارند.

 وی افزود:ماشینهای سنگین در این باریکه 6 متری با سرعت 130 کیلومتر تردد می کنند، به طوری که من با یک خودروی سبک نتوانستم به آنها برسم، لذا بارها تذکر دادم که حتما باید پلیس در این منطقه حضوری مستمر داشته باشد.

 نماینده میاندرود و ساری با اشاره به تلاش برای جذب اعتبار 3 میلیارد تومانی برای تعریض فاز اول از سه راه فرودگاه تا چهارراه ورکلا از پیگیری برای تخصیص اعتبار برای اجرای فاز دوم و تعریض جاده گهرباران خبر داد.

 وی در پاسخ به این سوال که بالاخره احداث پل اتصال گهرباران به فرح آباد به کجا کشید؟ گفت: در حال جابه جایی مکان احداث پل هستیم تا به مردم فشار نیاید و تلاش داریم این پل از داخل زمین های دولتی عبور کند، لذا اجازه بدهید در خصوص اعتبارات و بقیه موارد تا نهایی شدن ، در فرصتی مناسب پاسخگو باشیم. 


  • سه شنبه 17 دی 1392-3:38

    با درود فراوان.عزیزان، اگر بودجه کافی در اختیار ندارید که به همه مشکلات و معضلات استان برسید! مسلما چند هندوانه را نمی شود در یک دست حمل کرد! بنابراین باید بر سر مسئله مهم و بزرگ که نجات جان مردم است در جلسه ایی بنشینید و تصمیم بگیرید که امسال در صد بیشتر بودجه و همه تلاش خود را برای ساختن جاده ها بکار خواهیم برد!!! و سال دیگر بودجه را صرف معضلات و مشکلات دیگر استان خواهیم کرد. تا هم مردم ببیند که شما چه کاری کرده اید و از کارتان لذت ببرند و هم خودتان راضی باشید! شمایی که متخصص هستید!نیک می دانید که با اندک بودجه نمی شود همه مشکلات را حل کرد! نمی شود اندکی از این کار و اندکی از آن و اندکی... و سر انجام هیچ کاری به اتمام نرسد!!! و در جاده ها کشته پشت کشته دهیم! آنوقت مردم و رسانه های گروهی حق دارند که بپرسند، این بودجه ها صرف چه کارهایی شده است؟!!! مدیران و مسئولان عزیز کار را یکی یکی و در کمال آرامش انجام دهید!!! پیروز باشید.

    • يکشنبه 15 دی 1392-12:21

      با سلام
      مهندس دامادی سخت کوش وساعی مرد روزههای سخت وخستگی ناپذیرند ازاینکه مشکلات و معضلات مردم رو از نزدیک لمس می کنند جای تقدیر دارد
      و در صحن مجلس بارهها از رسانه های سمعی بصری شنیدم با تذکر وطرح سوال و پیگیری مجدانه ایشان اندکی از درد مردم می کاهد
      وفاق ملی یا استانی ایجاد بکنیم ایمان دارم ساری و حومه رشد خواهد کرد...
      سپاس

      • يکشنبه 15 دی 1392-10:55

        تصمیم گیر نیستی ، تصمیم ساز هم نیستی
        ...

        • سوادکوهی کیجاپاسخ به این دیدگاه 0 3
          يکشنبه 15 دی 1392-8:48

          چرا روی میز کاردو پیش دستی نیست !!!!!!!!!! منظور اینه با دست پوست بگیرید پوستشو هم بندازید تو جیبتون و برید یا برای تماشاس نه خوردن.

          • سوادکوه دلسوزپاسخ به این دیدگاه
            يکشنبه 15 دی 1392-13:56

            کارد؟! سوادکوه کیجا!ظاهرا اهل آشپزی نی !کارد ره آشپزی وسه به کار ورنه میوه وسه چاقو یارنه دتر جان!

          • يکشنبه 15 دی 1392-7:16

            فقط يه وعده غذاخوري بوده بعدازچندماه ببينيم چه كرده!!!!؟؟؟؟


            ©2013 APG.ir