تعداد بازدید: 4019

توصیه به دیگران 3

پنجشنبه 19 دی 1392-0:47

ناطق نوری تکذیب کرد

از ابتدا حامی استاندار بودم

احمد ناطق نوری خبر منتشره در خبرگزاری مهر و برخی سایت های مخالف دولت را در استان تکذیب کرد.


مازندنومه: به دنبال انتشار خبری در خبرگزاری مهر و بازتاب آن در برخی سایت های منتقد و مخالف دولت در استان، درباره ی اظهارات احمد ناطق نوری علیه استاندار مازندران، مبنی بر این که« من از همان ابتدا گزینه دیگری برای استانداری مازندران معرفی کرده بودم »، وی چهارشنبه شب در تماس تلفنی با مازندنومه، این خبر را تکذیب کرد.

مشاور عالی وزیر نفت به صراحت ادعای حضور خود در نوشهر و اظهارات انتسابی به خود را یک دروغ خواند و تصریح کرد: من از همان آغاز، از گزینه استانداری آقای دکتر ربیع فلاح حمایت کردم و همچنان نیز از ایشان حمایت می کنم.

 ناطق نوری در این گفت و گوی کوتاه با تاکید بر رعایت ضرورت اخلاق رسانه ای و انتقاد ازنشر اخبار دروغ، ضمن اعلام حمایت کامل خود از استاندار دولت تدبیر و امید در مازندران، بر ضرورت همدلی مسوولان و مردم برای حمایت از ربیع فلاح در راستای پیشرفت و توسعه ی هرچه بیشتر مازندران تاکید کرد


  • نایب اللهپاسخ به این دیدگاه 0 1
    شنبه 21 دی 1392-17:7

    من طرف ربیع فلاح نیستم بدنبال استاندار مقتر هستم اگر ایشان لایق استان باشد حقش دفاع است . حاج احمد ناطق را از دهه شصت می شناسم مردی مقتدر و مبارز بوده .و هست به تشخیص خود عمل می کند تابع جو و جریان نیست پهلوان صفتی را در خود نهادینه کرد برای توسعه و آبادانی استان قدم های مثبتی برداشت او میداند مخالفت ایشان استاندار ممکن است استان را دچار چالش کند بنابر این حساب شده اظهار نظر میکند

    • شنبه 21 دی 1392-9:3

      الله اعلم.....

      • اعتدالگراپاسخ به این دیدگاه 12 1
        جمعه 20 دی 1392-13:30

        درود بر حاج احمد آقا و دکتر فلاح
        همه باهم و در کنار هم طومار افراطیان و دشمنان اعتدال را در هم می پیچیم.
        یا علی

        • پنجشنبه 19 دی 1392-8:39

          برخی سایت های مخالف دولت؟؟؟؟؟اینو نگی چی بگی!!!در ورای استانداری دارید ارتزاق می کنید دیگه!!جوونا یاد بگیرن و هی نگن کار نیست کار نیست یا اگرم باشه حقوقش کمه و بیگاریه " چشماتونو باز کنید ببینید بعضی ها چیجوری پول در میارن اونم با چه حقوقایی کافیه شما ها هم مث اونا یه سری چیزارو قورت بدید.واسه اونا که بد نشد حتما برای شما هم بد نخواهد شد.

          • غلط اندازپاسخ به این دیدگاه 10 12
            پنجشنبه 19 دی 1392-7:13

            قابل توجه افرادی که می خواهند با دروغ خبرسازی کنند. این راه نتیجه مطلوبی ندارد و دروغگو را عاقبت رسوایی است. چه نیازی است که اخبار دروغین از زبان افراد جعل کنید؟
            خبرنگار و یا هر منبع خبری باید معدن اخبار صحیح و راست باشد و به شدت از دروغپردازی پرهیز نماید.
            آقای فلاح در انتخابات ریاست جمهوری 76 تمام وجودش را برای آقای علی اکبر ناطق نوری (برادر احمد آقا) گذاشته بودند و حتی تمام امکانات بخش کشاورزی بنیاد را در اختیار انتخابات قرار داده بودند و بنابراین خاندان ناطق به آقای فلاح بدهکارند و نمی توانند غیر از این باشند که احمد آقا فرمودند.
            البته گفتن این حرف ها اصلاً فایده ای ندارد و غلط انداز معتقد است که باید از فلاح و تیم استانداری کار خواست و معضلات مهمی همانند اشتغال، بیکاری، اوضاع کشاورزی، صنعت و بسیاری از فعالیت های خدماتی و مسائل فرهنگی و مدیریتی استان و مباحث جذب سرمایه و گردشگری و مشکلات کارگری و آموزش و پرورش و ... را باید حل بکنند. اینکه فلانی مخالف استاندار باشد یا نباشد چه تاثیری بر حل معضلات خواهد داشت؟
            محور حرف ها باید به سمت عملکرد باشد و چینش های مدیریتی را باید یکی یکی نقد کرد. شنیده شد یکی از گزینه هایی که تیم مشاوران بابلی استاندار درصدد تحمیل ایشان بر دستگاه ... استان هستند... دارد و یکی از شرکت های منتفع از یکی از طرح های بزرگ تسطیح اراضی دو طبقه ساختمان را با هزینه شرکت برای ایشان ساهته و تحویل نموده است. البته غلط انداز امیدوار است این خبر از اساس دروغ باشد ولی در صورت صحت و حتی وجود شبهه به صلاح نمی داند از این تیپ گزینه ها برای اداره امور استان استفاده شود.

            • پنجشنبه 19 دی 1392-23:27

              دوست عزيز ! آقاي فلاح در آن زمان در بنياد نبودند بلكه درس أزمان جنگلها حضور داشتند. با چه مدركي اينگونه تهمت ميزنيد ؟

            • استاد دانشگاهپاسخ به این دیدگاه 13 7
              پنجشنبه 19 دی 1392-2:29

              درود بر حاج احمد ناطق و تدبیرش در حمایت از دولت تدبیر و امید و استاندار مازندران


              ©2013 APG.ir