تعداد بازدید: 4420

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 2 بهمن 1392-14:53

مدیران جدید حکم گرفتند

خدمت به مردم سرفصل اهداف ماست

در جلسه تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید آب و فاضلاب شهری و روستایی مازندران مطرح شد: میانبر زدیم و هر سال چند ردیف اعتباری گرفتیم./ 8 بار به مجمع نمایندگان استان  نامه دادیم تا در تخصیص اعتبارات کمک کارمان باشد ولی متاسفانه پاسخی داده نشد.


 

 

مازندنومه، ربابه حسین پور: پس از اینکه مراسم تودیع و معارفه مدیران شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری مازندران در اولین روز بهمن به دلیل مه آلود بودن هوا و قادر نبودن فرود هواپیمای حامل مدیر عامل شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور در فرودگاه بین المللی دشت ناز، علی رغم حضور مهمانان لغو شد، روز بعد در همان ساعت مقرر این مراسم با حضور معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب برگزار شد.

 ابتدا محمدتقی حسین زاده -مدیر عامل سابق شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران- طی سخنانی حضور نیافتن جانباز -مدیر عامل شرکت مهندسی- را به دلیل ماموریت کاری عنوان کرد و گفت: این جلسه خداحافظی برای من است و از تمامی همکارانم که تلاش کردند تا دستاوردی برای مردم داشته باشیم، تشکر می کنم.

 وی افزود:در این مدت توانستیم کارهایی موثر انجام دهیم، از سویی در راستای اهداف برنامه پنجم توسعه تلاش کردیم تا مشکلات را برطرف کنیم و از سویی نیز هدف گذاری ما بر ارائه خدمات مطلوب برای مردم بود و نیز ساماندهی مجموعه نیروی انسانی در شرکت.

 حسین زاده گفت: علی رغم اینکه شرکت آب و فاضلاب در مازندران پس از جنگ شکل گرفت این از افتخارات ماست که که امروز از مجموع 670 پرسنل شرکت آبفای شهری 300 همکار از نیروهای جبهه و جنگ هستند و همه با روحیه بسیجی و ایثارگری کار می کنند.

 مدیر عامل سابق آبفای شهری ادامه داد:در استانی که در زمان جنگ 2 میلیون جمعیت داشت و 10 هزار شهید را تقدیم انقلاب کرد و به ازای هر 90 نفر یک شهید تقدیم کرده(به جزء زنان) پس همه مردم استان عضو بزرگ خانواده شهدا هستند و لازمه اش ساماندهی این نیروها بود.

حسین زاده با اشاره به فشار تحریم و کمبود اعتبارات پروژه های آبرسانی اظهار داشت:ما بسیاری از پروژه ها را با استقراض از بانک جهانی اجرایی کردیم و امروز با افتخار می گوییم که پروژه فاضلاب ساری و بابل با ضریب افزایش تحت پوشش بیش از 200 هزار نفر اجرایی شده است که البته تلاش گذشتگان را هم پشت سر دارد.

 وی افزود:در سالهایی که ردیف اعتباری اجرایی ممنوع بود و وضعیت نقدینگی نامناسب می نمود ما میانبر زدیم و هر سال چند ردیف اعتباری گرفتیم.

 حسین زاده با اشاره به پروژه های آبرسانی تنکابن و عباس آباد گفت:129 میلیون تومان بودجه برای این منظور در نظر گرفته شد که امیدواریم با تلاش نمایندگان و در کمیسیون تلفیق این مهم به انجام برسد.

مدیر عامل سابق آبفای شهری در پایان سخنانش گفت:ما بدهکار نظام و خون شهدا هستیم و چه با پست و چه بدون پست خود را خدمتگزار نظام و سرباز می دانیم، اگر کوتاهی کردیم ما را حلال کنید گرچه تمام تلاشم این بوده به هیچ کس آسیبی نرسد.

* نه طلبکارم و نه بدهکار


 در ادامه نوبت به برزگر -مدیر عامل سابق آب و فاضلاب روستایی مازندران- رسید.

وی در سخنانی با اشاره به سابق مدیریتی 25 ساله اش طی 28 سال خدمت گفت:من تودیع و معارفه های زیادی را تجربه کردم و از سال 1348 که به عنوان کارگر ساده در کارخانجات نساجی قائمشهر به دلیل مشکلات مادی کار کردم و در کنارش درس خواندم تلاشم در راستای رضایت خداوند بود .

 وی تصریح کرد:طول خدمت هر چه قدر هم که طولانی باشد بسیار کوتاه و گذاراست و من در طی این مدت برای گرفتن پست و سمت به هیچ کس التماس نکردم و فقط به پشتوانه علم و دانش و تجربه و لیاقت به اینجا رسیدم.

برزگر ادامه داد: اکنون نه طلبکارم و نه بدهکار،عملکرد هم ارائه نمی دهم، چون که معتقدم خداوند باید عملکرد را قبول داشته باشد.

 برزگر مشکلات اعتباری را مهمترین چالش طی سال های اخیر دانست و گفت:چالش ها و مشکلات عجیبی در آبفار وجود دارد، بنده وقتی این مسوولیت را به عهده گرفتم ابتدا گمان کردم آبفار یک سایت کوچک است اما به واقع کار در یک روستای 20 خانواری بیش از یک شهر دردسر دارد و با توجه به خشک شدن منابع آبی و کمبود اعتبار در چند سال اخیر پروژه ها بیش از 20 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و بیش از این یک مدیر معجزه نمی تواند بکند.

 وی مجموع اعتبارات طی 11 سال قبل از مسوولیتش را 102 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت:از سال 88 و پذیرش این مسوولیت مجموع اعتبارات به بیش از 120 میلیارد تومان رسید که با تلاش شبانه روزی مدیریت و کارکنان صورت گرفت، حتی برای مطالبات پیمانکاران یک ماه در تهران بست نشستیم تا توانستیم 12 میلیارد تومان اعتبار جذب کنیم.

مدیر عامل سابق آبفار استان با اشاره به ارسال نامه به مجمع نمایندگان گفت: 8 بار نامه دادیم تا در تخصیص اعتبارات کمک کارمان باشد ولی متاسفانه پاسخی داده نشد.

*گام های بلندتر بردارید


علی نبیان -معاون عمرانی استاندار مازندران- سومین سخنران جلسه بود که طی سخنان کوتاهی گفت:حماسه سیاسی ما در 24 خرداد رقم خورد و دولت تدبیر و امید بر سر کار آمد و در هر دولتی میز و مسوولیت بر اساس وظیفه به ما محول می شود.

 وی افزود: تاکنون در این دو شرکت گام های خوبی در راستای آبرسانی برداشته شده است اما مدیران جدید باید گام های بلندتری بردارند.

* مردم تلاشهای ما را اندازه گیری می کنند


پاکرو-معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب- سخنران بعدی جلسه بود که با اشاره به آمار تحت پوشش قرار داشتن آب شرب جمعیت استان گفت:90 درصد جمعیت شهری مازندارن تحت پوشش آب شرب قرار دارند که از نرم کشوری بالاتر است و جمعیت روستایی استان هم حدود 70 درصد تحت پوشش قرارا دارند که نزدیک به میانگین کشوری است.

 وی افزود:مردم تلاشهای ما را اندازه گیری می کنند و انتظار دارند علاوه بر امنیت و آرامش در حوزه بهداشت آب شرب امیدی برای آینده آنها ترسیم کنیم.

 پاکرو افزود:قریب به دو دهه فعالیت در عرصه آبادانی باید به اتمام می رسید و در دهه سوم باید در راستای ارتقای خدمات گام بر می داشتیم لیکن کمبود اعتبارات مانع شد.

 وی با اشاره به 400 میلیارد تومان اعتبار در شرکت های آب و فاضلاب مازندران گفت:نیاز به اعتبارات بیشتر است که این کارها با توان مضاعف ممکن خواهد بود.

*مدیران جدیدحکم گرفتند

در ادامه این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مدیران سابق آب و فاضلاب شهری و روستایی مازندران احکام مدیران جدید به آنها ابلاغ شد و مجید عبدالهی به عنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران و ذبیح ا... ذاکری به عنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران برای دوسال منصوب و معرفی شدند.


 ذاکری در سخنان کوتاهی اظهار داشت: مدیرعامل سابق فردی لایق و جانباز بود و تلاش های زیادی کرد، بنده هم سعی می کنم اگر بیشتر از وی کار نکنم، حداقل کمتر کار نکنم.

درادامه عبدالهی سخنانش را با این جمله که امیدورام پاسخگوی اعتماد مسوولان باشم  شروع کرد و گفت:شان ما خدمتگزاری است و اگر مردم راضی نباشند نمره ما منفی خواهد بود.



 وی افزود:خدمت به مردم سرفصل اهداف ماست و خواسته امروز مردم کیفیت خدمات به خصوص در حیطه بهداشت آب است که البته تاکنون چنین هم بود.

عبدالهی مهمترین سرمایه هر سازمانی را نیروی انسانی متخصص و متعهد خواند و افزود:همواره معتقد به بهره گیری از تخصص و تجارب ارزشمند همکارانم بوده ام و این روند را ادامه خواهم داد.

در پایان مراسم مدیران جدید و قدیم شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی مازندران برای ارائه گزارش عملکرد و ارائه برنامه های جدید به دیدار استاندار مازندران رفتند.

 

 


  • شنبه 5 بهمن 1392-9:6

    آقای برزگر آخه تو چرا انقد مغروری؟
    واقعا در تعجبم شما چه لیاقتی از خودت بروز دادی که ازش حرف می زنی؟

    • جمعه 16 اسفند 1392-13:3

      دوست من موفقیت نسبی است و نمی توان افراد را با یک فعالیت سنحید باید دید دراین فرصتی که داشته چه دستاوردی داشته است.

    • پنجشنبه 3 بهمن 1392-15:8

      دست آقای حسین زاده درد نکنه تمام دوست وآشنا کس و بی کس همه رو نه نگفت مشغول به کار کرد ...

      • پنجشنبه 3 بهمن 1392-12:49

        ضمن تبریک به برادر عزیز امیدوارم که در تمامی کاریتان موفق بیروز باشید امیدوارم که توجه ای به مناطق وصال بشود مخصوص وصال 29 کوجه حضرت ابولفضل واقعا مردم مشکل اب دارند جونکه لوله های اب واقعا جوابگو اهالی نیست ازمدیر کل اب وفاضلاب شهرستان ساری تقاضای ریسید گی داریم ممنونم

        • پنجشنبه 3 بهمن 1392-10:24

          لیاقت مهندس عبدالهی بیشتر از اینهاست.

          • پنجشنبه 3 بهمن 1392-10:20

            برای مدیر لایق و با درایت آب و فاضلاب روستایی مهندس عبدالهی آرزوی توفیق میکنم و امیدوارم در هدف خود که خدمت به مردم عنوان کردند بیش از پیش موفق باشند .


            ©2013 APG.ir