تعداد بازدید: 3652

توصیه به دیگران 3

چهارشنبه 9 بهمن 1392-9:11

سازمان میراث فرهنگی مازندران در انتظار تغییرات تازه

مدیرکل آینده سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران در راه است.


مازندنومه، سرویس محیط زیست و گردشگری: شاید یکی از ضعیف ترین و فشل ترین سازمان های حال حاضر استان، سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان باشد که در سال های اخیر با تغییرات پی در پی مدیریتی در سطح ستادی و انحراف در اعتبارات و جذب نیروهای مسئله دار،  نتوانسته خدمت چندانی در حوزه مربوطه انجام دهد.

متاسفانه این سازمان در دوران 8 ساله محمود احمدی نژاد جز شعار زدگی و اجرای کارهای سطحی و بی ارزش، نتوانست خودی نشان دهد، اما با آمدن دکتر محمدعلی نجفی در راس هرم این سازمان، امیدهایی برای تحرک و چالاکی بیشتر ایجاد شد.

بر اساس شنیده های ما مسئولان استانداری مازندران با یکی از چهره های نام آشنا، مجرب،صاحب ایده و محبوب فعالان میراثی در این حوزه رایزنی هایی کرده اند تا بتوانند از او در راس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بهره گیری کنند.

 اگر این اتفاق خوش بیفتد، بعد از سال ها انزوا و درجا زدن می توان امیدوار بود که سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران حرکتی رو به جلو را شاهد خواهد بود.

گفتنی است سیف الله فرزانه –مدیرکل کنونی میراث فرهنگی مازندران- اواسط اسفندماه سال 1390 به این سمت منصوب شد.

او در تازه ترین مصاحبه خود با ایسنا که امروز روی خروجی این خبرگزاری قرار گرفت، گلیمچه متکازین را در فهرست صنایع دستی منطقه گلوگاه قرار داد!

چندی پیش نیز اخراج بیش از 130 نفر از نیروهای این سازمان مساله آفرین شده بود که با دخالت استانداری مازندران، این بحران مدیریت شد.

 

 


  • پنجشنبه 10 بهمن 1392-0:39

    پس تا به کی باید منتظر آمدن مرد سازنده مهندس ابراهیم زاده به گاز استان باشیم؟

    • چهارشنبه 9 بهمن 1392-23:1

      فکر فنی و حرفه ای باشید اینها که متوجه شدند رفتنی هستند در تازه ترین اقدام برای دوستانشون حکم زدند تا حداقل در صورت تغییر مدیریت پست های کارشناسی را از دست ندهند...


      ©2013 APG.ir