تعداد بازدید: 3389

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 23 بهمن 1392-23:33

دو نفر باختند

در گفت و گو با محمد غرضی مطرح شد: در سال 88 وقتی مردم دیدند که جریانی می خواهد موضوع را به سیاست وصل کند، خود را کنار کشیدند.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمدرضا بهرامی : سید محمد غرضی -نامزد انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری- در حاشیه مراسم بزرگداشت ایام الله دهه فجر در شهرستان شهمیرزاد در گفتگو با ما بیان داشت: در انتخابات سال 88 مردم از شر گرانی به خیابان ها ریختند و وقتی مردم دیدند، عده ای در برابر نظام ایستادند، آن سه میلیونی که آمده بودند عقب نشینی کردند و تنها 30 تا 50 هزار نفر ماندند.

وی گفت:ما هرگز در تهران 3 میلیون مخالف انقللاب و نظام نداریم و مردم ما عاشق نظام و ولایت هستند و این را بارها از جمله در انتخابات و راه پیمایی ها ثابت کردند.

 غرضی اظهار داشت:در انتخابات سال 88 دو نفر باختند که یکی احمدی نژاد بود که 4 سال بدون پشتوانه اجتماعی حکومت کرد و دیگری موسوی بود که اگر صبر و حوصله می کرد و شلوغ بازی در نمی آورد، شاید الان با 40 میلیون رای رئیس جمهوری بود.

 وی گفت:اکنون اختلافات بیشتر بر سر آزادی افراد در حصر است که آیا اگر آنها آزاد شوند، با پیشینه ای که از آن ها سراغ داریم، مجددا مردم را به خیابان خواهند کشید و اگر طرفین دعوا دست از سر مردم بردارند، مشکلی وجود ندارد.

 این نامزد انتخابات گذشته با رد نظر علی مطهری گفت:محاکمه هم زمان احمدی نژاد و آن دو نفر دیگر تطبیق نمی کند، زیرا موضوع محاکمه روشن نیست .

 وی افزود:جریان سال 78 و 88 سیاسی نبود اما وقتی مردم دیدند که جریانی می خواهد موضوع را به سیاست وصل کند، خود را کنار کشیدند.


  • جمعه 25 بهمن 1392-19:17

    عرصه که خالی شد غرضی هم سد تحلیلگر.

    • جمعه 25 بهمن 1392-11:56

      این بهرامی و قاسمی با اینکه دانشجو هستند ولی از بهترین و فعالترین خبرنگاران مازندران هستن واقعا باید بهشون خسته نباشید گفت
      این دو تا از منتقدانی هستند که جهت خدمت به شهرشان تلاش میکنن و تو این راه حتی درگیری هایی با مسئولان نیز داشتند
      قدرشان را باید بدونیم
      اینها آینده سازان ما هستند و مطمئنا به درجات بالایی می رسند
      ازمازندنومه نیز تشکرمیکنم

      • پنجشنبه 24 بهمن 1392-23:24

        سلام وعرض ادب
        مصاحبه بهرامی عالی بود
        دستمریزاد

        • پنجشنبه 24 بهمن 1392-21:25

          سپاس از مازندنومه،حسین قاسمی عزیز و محمدرضا بهرامی گرامی


          ©2013 APG.ir