تعداد بازدید: 5134

توصیه به دیگران 0

پنجشنبه 24 بهمن 1392-8:36

عکس و خبر

پیک طبیعت به ایستگاه بهشهر رسید

خبر+عکس از دو دوچرخه سوار که مسیر آستارا تا گرگان را با شعار حفظ محیط زیست و حل معضل زباله در استان های شمالی رکاب می زنند.


مازندنومه؛ سرویس محیط زیست و گردشگری، محمود ربیع زاده: محمدعلی علایی و مریم کرم دوست با شعار سلامت همگانی و حفظ محیط زیست، مسیر شمال کشور از آستارا تا گرگان را رکاب می زنند که روز چهارشنبه در شهرستان بهشهر مورد استقبال فعالان محیط زیست این شهر قرار گرفتند.

 

این دو ورزشکار 3 هفته پیش با هدف مدیریت پسماند و حل معضل زباله در استانهای شمالی کشور، این مسیر را از آستارا اغاز کردند و تاکنون بیش از 800 کیلومتر از این مسیر را طی کرده اند.

محمد علی علایی در جمع فعالان شهرستان بهشهر بیان کرد: هدف ما این است که به گوش مردم برسانیم مسئولان از دل همین مردمند و جدا از آنها نیستند و خانواده ها در کنار اقدام های دولتی بیشترین سهم را در حل مشکلات در حوزه پسماند و زباله خواهند داشت.




  • جمعه 25 بهمن 1392-0:24

    آقای علایی چند روز بهشهر می موندین تا ببینین تو کوچه پس کوچه های شهر چه خبره. همه جا پر از زباله هست و شهرداری هم فقط به مناطق خاص و خیابون های اصلی می رسه. طرفدارای محیط زیست تو بهشهر باید تور دوچرخه سواری داخل شهر رو طراحی کنن تا آقایون از خواب بیدار شن.


    ©2013 APG.ir