تعداد بازدید: 2612

توصیه به دیگران 0

جمعه 2 اسفند 1392-14:52

امام جمعه میاندورود:

نباید با همه دنیا قهر کرد

حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی رسولی گفت:رهبری بارها از تیم مذاکره کننده حمایت کردند و دیگران را از تخریب مذاکره و مذاکره کننده برحذر داشته اند/باید به تیم مذاکره کننده فرصت داد و زمینه را برای مذاکره کنندگان فراهم ساخت تا آرام آرام به نتیجه رسید.


مازندنومه، سرویس سیاسی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: حجت الاسلام سیدمجتبی رسولی جویباری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان میاندورود اظهار داشت:در شرایط حساس فشار و تحریم اقتصاد مقاومتی بهترین راه برای مقابله با دشمنان است.

وی با بیان اینکه در سال حماسه اقتصادی در راستای پیشرفت و تعالی کشور بزرگترین کار تشویق مردم به اقتصاد مقاومتی است افزود:اقتصاد مقاومتی به معنای نخوردن، نپوشیدن و مصرف نکردن نیست بلکه برنامه ریزی جامع و دقیق برای استفاده از منابع با تولید داخلی و با استفاده از نیروهای داخلی با روش صحیح و سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

امام جمعه میاندورود با اشاره به ظرفیت بالای دخلی و مواهب خدادادی بسیار در کشور افزود:مشکل اصلی در نوع نگاه و نوع عمل در کشور است که باید تغییر یابد.

وی ادامه داد:اگر نگاه به درون و تکیه به داخل باشد بسیاری از مشکلات حل می شود اما متاسفانه تاکنون بیشتر تکیه ما به بیرون از کشور بوده است و برخی اوقات هم دستمان به سمت بیرون دراز بوده است.

حجت الاسلام رسولی اقتصاد مقاومتی را نافی ارتباطات و تعاملات بیرونی ندانست و تاکید کرد:لازمه رشد،تعالی و پیشرفت ارتباط و تعامل با کشورهای مختلف در زمینه های مختلف است.

وی ادامه داد:نباید با همه قهر کرد و با دیگر کشورها قطع ارتباط نمود چرا که آنچه مخرب و باعث عقب ماندگی می باشد وادادگی و وابستگی است.

امام جمعه میاندورود تصریح کرد:اگر این مهم رعایت شود ما در تعاملات مشکلی نخواهیم داشت لذا می طلبد همه قوا و مسئولین با برنامه جامع و دقیق حرکت کنند.

وی با بیان اینکه تصمیم گیرنده نهایی در بحث هسته ای مقام معظم رهبری است، افزود:رهبری بارها نظر خود را به صراحت اعلام کرده اند و هم از تیم مذاکره کننده حمایت کردند و هم دیگران را از تخریب مذاکره و مذاکره کننده برحذر داشته اند.

حجت الاسلام رسولی ادامه داد:اما از سوی دیگر رهبری عدم خوش بینی خود را نسبت به مذاکرات با توجه به نقض عهدهای امریکا اعلام کرده اند، اما این به معنای عدم مذاکره نیست.

وی گفت:باید به تیم مذاکره کننده فرصت داد و زمینه را برای مذاکره کنندگان فراهم ساخت تا آرام آرام به نتیجه رسید چرا که به نتیجه رسیدن در یک جلسه مذاکره توقع بی جایی است.


  • سه شنبه 6 اسفند 1392-7:52

    با سپاس - این امام جمعه محترم به نظر ناز میان! اگه همه مثل شما بودن مملکت ما هم ناز می شد!

    • يکشنبه 4 اسفند 1392-16:14

      چندسال از زمان بازنشستگی شما می گذرد و همچنان مشغول به کار هستید؟


      ©2013 APG.ir