تعداد بازدید: 5183

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 12 اسفند 1392-20:30

14 تا 16 اسفندماه در بازارچه ماهک

شهریاری:کار ارشاد ناشایست بود!

دبیر مجمع خیران ماهک گفت: بازارچه خیریه ماهک در روزهای 14تا 16 اسفند ماه با هدف کمک به کودکان سرطانی،  برگزار می‌شود/ ارشاد برای برگزاری بازارچه خیریه  از ما می‌خواهد که از میراث فرهنگی  مجوز بگیریم.


مازندنومه؛ سرویس مهرورزان، رضا شریعتی: ظهر امروز سید رمضان شجاعی کیاسری از بیمارستان در دست احداث فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک، در ساری بازدید کرد.

رضا شهریاری -دبیر مجمع خیران ماهک- در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به  اینکه بازارچه خیریه ماهک در روزهای 14تا 16 اسفند ماه با هدف کمک به کودکان سرطانی،  برگزار می‌شود، گفت: تعداد 30 غرفه در این بازارچه  درنظر گرفته شده که شامل صنایع دستی ومواد غذایی است و همچنین  ساعت بازدید هم از 10 تا 14 و 16 تا 22عصر خواهد بود .

وی در ادامه  ضمن ابراز گلایه از کسانی که مانع برگزاری بازاچه خیریه ماهک می‌شوند، گفت: من و تمام اعضای هیئت مدیره، سرمایه گذار هستیم و کارمان را به خاطر بچه‌های سرطانی و احداث بیمارستان انجام می‌دهیم اما ارشاد برای برگزاری این بازارچه از ما می‌خواهد که از میراث فرهنگی  مجوز بگیریم در حالی که اسم  میراث فرهنگی روی آن است.

شهریاری با ناشایست توصیف کردن این عمل، یادآور شد: هدف از برگزاری این بازارچه، جمع کردن عیدی برای بچه‌های سرطانی است.

وی با بیان اینکه  مازندران  یکی از قطب‌های سرطان در کشور است که آمار بالایی را هم به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: ما هیچ مرکز تخصصی برای درمان کودکان سرطانی نداشتیم و این نخستین مرکزی است که در حال ساخت است.

دبیر مجمع خیران ماهک  با تشکر از  همکاری مجموعه شورای شهر وشهرداری ساری در روند احداث این پروژه، یادآور شد: سال 92 یک اتفاق فرخنده روی داده که برخی افراد  به جای ولیمه مکه ویا ثلث اموال، به این پروژه کمک کرده اند و اعضای یک  خانواده 100میلیون از ثلث عضو درگذشته خانواده خود را به این  پروژه اختصاص داده اند

شهریاری پیشرفت پروژه ماهک را چشمگیرتر از بسیاری از پروژهای دولتی دانست و خاطرنشان کرد: زمان‌بندی احداث این پروژه در فرصت چهار ساله است.

وی افزود:  افرادی که پیش از این، قلک ماهک را تحویل گرفته‌اند می‌توانند این قلک‌ها را در بازارچه خیریه به ما تحویل دهند.



شهریاری با بیان اینکه تا اینجای کار 1میلیارد تومان هزینه صورت گرفته، گفت: این هزینه تنها برای ساخت بیمارستان نبوده  و برای داروی کودکان سرطانی  هزینه شده است.

وی با  تشکر از بهرام حمیدی -مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران-  که  در پخش تیزر قبلی ماهک همکاری لازم را داشت، از نماینده مردم ساری خواست تا با وساطت وی، تیزر تبلیغاتی ماهک برای بار دوم هم از صداو سیمای مازندران پخش شود.

سید رمضان شجاعی -نماینده مردم شهرستان ساری و میاندرود- که به همراه اصغر اصغری نایب رییس اکو ایران برای بازدید از روند  ساخت پروژه بیمارستان ماهک به محل احداث این بیمارستان آمده بود پس از بازدید از  این پروژه  در دست احداث، اظهار داشت: بهترین راه جذب حمایت وکمک همین تیزر تبلیغاتی است.

شجاعی در این نشست، با وزیر بهداشت تماس گرفت و خواستار تسریع در روند احداث بیمارستان کودکان مبتلا به سرطان ماهک شد.


  • چهارشنبه 14 اسفند 1392-16:9

    جناب شهریاری بیاد پاسخ بده چرا قلکی که 1000تومن درمیاد رو به 5000تومن میفروشه؟
    ....افرادی که توی کانترهای ماهک ایستاده اند چند درصد پورسانت می گیرند...؟

    • سه شنبه 13 اسفند 1392-13:0

      با سلام و عرض ارادت به همه سازندگان ماهک لازم است بعرضتان برسانم انجمن یاری به کودکان سرطانی در مرکز فوق تخصصی امیرکلاه بابل با حضور پزشکان بسیار مجرب .مثل اقای دکتر تمدنی وبا ایجاد سومین مرکز پیوند مغز استخوان کشور که با یاری وهمدلی بنیاد سلامت بابل انجام پذیرفت کلیه کودکان مبتلا به سرطان را کاملا رایگان درمان میکند البته بدون تبلیغات

    • ازخدا چه پنهانپاسخ به این دیدگاه 4 2
      سه شنبه 13 اسفند 1392-11:18

      بعضی آقایان برای پیشبرد امور دیگرشان به خیریه ها متوسل می شوند . اگر کار خیر میکنند باید قانون را دور نزنند
      کسی مخالف اجرای نمایشگاه نیست کار موازی نباید کرد صنایع دستی را می آورند در بازارچه میفروشند باید مجوز از مراجع ذیصلاح داشته باشند .
      بعضی از آقایان مثل آثای شهریاری را خوب می شناسم لطفا دنبال کار خیر از راه دور زدن قانون نباشید . ارشاد حتما جا برای کار خیر دارد و می دهد ولی با رعایت قانون . متولی صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی ... است . شما اسم آنها را زدید باید نامه میراث را هم می آوردید . من خود در جمع خیرین هستم میدانم دارد چه میگذرد لطفا رعایت قانون را در سر لوحه کار قرار دهید

      • سه شنبه 13 اسفند 1392-10:15

        شايد دررونداجراي بازارچه دقت نكردين

        هرچيزي يه راهكارداره درسته بازارچه خيريه هست اما بهتره ازقبل هماهنگي بشه فكرنكم اداره ارشاد كارشكني كنه!!!اداره ارشادبايد بايد كمك كنه اگر دوباره مراجعه كني وبه موقع بري كمك هم ميكنن

        • دوشنبه 12 اسفند 1392-23:19

          ارشاد مازندران معلوم نیست داره چیکار می کنه ...خجالت آوره که به بازارچه خیریه هم گیر می ده ....

          • چهارشنبه 14 اسفند 1392-15:47

            آقای یا خانم محسنی اعصابت رو به خاطر مسائلی که ما از همه جزئیات اون خبر نداریم خورد نکن و زود هم قضاوت نکن .

            • سه شنبه 13 اسفند 1392-11:22

              از روی شکم پری نظر نده آقای محسنی شما چک هایی....پاس کنید...باید مجرای قانونی طی شود .


            ©2013 APG.ir