تعداد بازدید: 3014

توصیه به دیگران 2

جمعه 16 اسفند 1392-0:22

استاندار: بحث این شهر و آن شهر مطرح نیست

در گفت وگو با ربیع فلاح مطرح شد: حرف هایی نظیر القای جنگ شهرها در استان به واسطه انتصابات، قدیمی شده است/ در حال پیگیری امور مربوط به میانکاله هستیم/ فعلا مصاحبه ای درباره میانکاله نمی کنم.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد اسماعیل بخشی سورکی: استاندار مازندران در حاشیه مراسم روز درختکاری در میاندورود در گفتگو با ما در خصوص اظهارات اخیر یکی از نماینده های مردم ساری و میاندورود مبنی بر القای جنگ شهرها در استان به واسطه انتصابات اخیر ابراز داشت:این سخنان خیلی قدیمی شده و الان باید دست به دست هم دهیم و استان مان را بسازیم.

وی گفت:به عقیده بنده تاریخ مصرف این بحث ها تمام شده است و نباید خیلی به این موضوع توجه داشت.

مقام عالی دولت تدبیر و امید در استان مازندران تصربح کرد:اصلا بحث این شهر و آن شهر نیست و بنده اصلا به دنبال این مباحث نمی باشم.

ربیع فلاح همچنین در پاسخ به سوال دیگر مازندنومه در خصوص اظهارات رجبی- نماینده مردم مینودشت،گالیکش و کلاله - مبنی بر تصمصم الحاق میانکاله به گلستان غیرقابل تغییر خواهد بود نیز گفت: بحثی را وزیر محترم کشور داشته است و ما به هر صورت در حال پیگیری امور هستیم.

وی ادامه داد:برای حفظ آرامش و عدم ایجاد اختلاف، مصاحبه ای در این خصوص نخواهم داشت.

 


  • شنبه 17 اسفند 1392-8:5

    دولت تدبير واميد
    در استانها ي ديگه ببينين اينطوريه ...
    درمازندران همه دنبال پست وميزند تواين مدت چه كارهايي شده
    مقايسه كنين آمار ندين مردم دارن ميبينند
    ساري برگشت به عقب

    • شنبه 17 اسفند 1392-1:50

      آقای استاندار! اجازه دخالت، دست اندازی و تصرفمیانکاله را ندهید. مرزهای هر سرزمین بر اساس خاک آن شناخته می شود و تنها مسیر ورود به میانکاله از شهرتسنا بهشهر می گذرد. براساس کنوانسیون رامسر شبه جزیره میانکاله ثبت جهانی شده است و کسی حق تکه تکه کردن آن را ندارد. در صورت بروز تخلف در میانکاله زنجیره انسانی از حامیان محیط زیست تشکیل خواهد شد. استان گلستان با تقسیمات ناکارشناسانه به زبان، فرهنگ و هویت مازندران آسیب رسانده و مرزهای فرهنگی ما را تخریب کرده است.

      • کارمند فنی و حرفه ایپاسخ به این دیدگاه 2 0
        جمعه 16 اسفند 1392-21:59

        واقعا استاندار قوی هست جنگ شهرها را آقای... درست کرده و با عزل مدیرانش دادشم درآمده واقعا این بحث قدیمی شده

        • جمعه 16 اسفند 1392-21:53

          مجمع نمایندگان استان باید از استاندار حمایت کنه تا استاندار ، ضربه شست اساسی به نماینده های گلستان بزنه تا دیگه این قدر جاه طلب نباشن!
          این ضربه شست باید باید واسه استان های دیگه درس عبرت بشه!

          متاسفانه هنوز برخی از رسانه های استانی ، به علت نداشتن شعور مناسب، منافع استان رو فدای جناح یا حامیان خود میکنند که این، خودش، خیانتی بزرگ به استان هست!

          • جمعه 16 اسفند 1392-20:5

            سلام براستاندار جهادی متل یک جوان یرانرزی در تمام نقاط مازندران شبانه روز فعالیت میکند میز وصندلی را کنار کذاشته جهادی عمل میکند فردی صبوراست ادم به صبوریتش باید احترام بکذارد باتجربه وکاردان اکر بتواند مدیران همسوی دولت دورش بچیند استا ن مازندران نکین ایران خواهدشد به امید خدا کور شود هرکسی نتواند ببیند

            • جمعه 16 اسفند 1392-16:13

              اصلاً بحث این شهر و آن شهر مطرح نیست بلکه آقای استاندار کار را تمام کرده و همه را یکدست کرده و بقیه شهرها با همه نیروهایشان بیغ بیغ هستند و مثل مترسک باید به مدیران بابلی و بهشهری فقط نگاه کنند. باشه اصلا دیگه مطرح کردن این مسئله خیانت به انقلاب و نظام و خون شهدا و آیات کریمه است و شمایی که بحث شهرها را مطرح می کنید احتمالاً قصدتان این است که بفرمایید از شهر شما کسی به عنوان مدیر انتخاب نشد و از این بابت ناراحت هستید خوب استاندار هم نسبت به شهر خودش و نسبت به شهرهای اقماری بابل شامل گتاب، زرگر شهر، امیرکلا، هادی شهر، بابلسر، بندپی، گنج افروز، بابلکنار، ... تعهداتی دارند که تا به اینها بخواهند برسند فرصت به دیگران دیگه نمی رسه.

              • شنبه 17 اسفند 1392-8:47

                بابلسر شهر اقماری بابل؟زبانت را گاز بگیر.همه ی ایران میدانند بابلسر با مردمان با فرهنگش هیچ رقمه با بابل سنخیتی ندارد.ما حتی قبول نداریم بابل شهر اقماری بابلسر ساحلی و معروف باشد.ضمنا بابلسر برگرفته از نام بابلرود است و ربطی به نام شهر بابل ندارد.

              • سال دیگه معلوم میشهپاسخ به این دیدگاه
                جمعه 16 اسفند 1392-14:39

                به عمل کار برآید...

                • جمعه 16 اسفند 1392-8:20

                  رو نداری حرف بزنی

                  • جمعه 16 اسفند 1392-1:41

                    استاندار عزیز،معاون امنیتی و سیاسی شما کجا تشریف دارند تا از خاک مازنی ها دفاع کند؟!!!!!!!!!!! .حتما خیلی ها یادشونه که ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی دولت گذشته در الحاق گدوک همین طور رفتار داشت و در راستای آرامش و مبادا اختلاف !!!!!!!!!!!!!!!!ایجاد گردد . گدوک هم بنا به طبیعت آرام و گستاخی کوه های سنگی اش به پایتخت رفت . میانکاله هم در مازندران گویا در حال مردابی شدن است می خواهد گلی به جمالش بزند و گلستان برود با حمایت دولتمردان در نهایت آرامش استاندار عزیز و معاون سیاسی آرام و بی کلام ...میانکاله دوستت دارم چقدر سخت است تبعید شدنت!!!!!


                    ©2013 APG.ir