تعداد بازدید: 4213

توصیه به دیگران 2

شنبه 17 اسفند 1392-9:53

عکس و خبر

ما اعضای پنهان ماهک هستیم

گزارش+عکس از بازارچه خیریه ماهک 


مازندنومه؛ سرویس مهرورزان، گزارش: کلثوم فلاحی/عکس:مصطفی گرمان: بازارچه خیریه مجمع خیران ماهک، از چهاردهم تا شانزدهم اسفندماه با هدف تهیه عیدی برای کودکان مبتلا به سرطان در شهرستان ساری برگزار شد.

مهدی عبوری -شهردار ساری- در حاشیه  بازدید از این بازارچه خیریه  گفت: خانواده‌هایی که فرزند مبتلا به سرطان دارند بدانند که ما در کنار آنها هستیم و این افراد تنها نیستند.

وی با بیان اینکه بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا  به سرطان ماهک، یک پروژه ملی است و همه باید در احداث این بیمارستان کمک کنیم، افزود: تا زمانی در مسند شهردار ساری هستم هرگونه کمکی که در توان ما باشد برای احداث این بیمارستان، دریغ نمی‌کنیم.

محمدحسن محمدی کیادهی -مشاور شهردار ساری در امور شورا- هم در بازدید از این بازارچه اظهار داشت: باید خودمان را جای افرادی بگذاریم که فرزند مبتلا به سرطان دارند و حال و روز آنها را درک کنیم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نمی‌خواهیم جز رنج بیمارداری، رنج دیگری بر خانواده فرد بیمار تحمیل شود، ادامه داد: مردم در امور خیر، پیشگام هستند و هرجا احساس کنند که باید در این کار ورود پیدا کنند از انجام آن دریغ نمی‌کنند.

سید محمدرضا گرامیان -مدیرعامل سازمان پسمان شهرداری ساری- هم با مثبت ارزیابی کردن برگزاری بازارچه‌های این چنینی، افزود: از هر طریقی که می‌توانیم باید به کودکان مبتلا به سرطان کمک کنیم تا بهبودی حاصل کنند.

وی متذکر شد: خانواده‌های این کودکان با مشکلات زیادی مواجه هستند و نباید احساس کنند که جامعه توجهی به آنها ندارد.

فرامرز نقیبی -عضو شورای شهر ساری- هم گفت: مردم وقتی پیشرفت این پروژه را می‌بینند اعتماد بیشتری به مجموعه ماهک می‌کنند و درصد مشارکت‌های مردمی هم افزایش می‌یابد.

علی‌اکبر ذلیکانی -عضو شورای شهر ساری- با بیان اینکه شورا و شهرداری آمادگی هرگونه کمک به مجمع خیران ماهک را دارند، خاطرنشان کرد: ما اعضای پنهان ماهک هستیم.

وی با تاکید بر پیشگام بودن مردم در امور خیر، یادآور  شد: کمک می‌کنیم که این بیمارستان هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد



©2013 APG.ir