تعداد بازدید: 4193

توصیه به دیگران 4

يکشنبه 18 اسفند 1392-23:37

لطف الله آجدانی خبر داد:

فرهیختگان در اتاق فکر آموزش و پژوهش استانداری

مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران، اتاق فکر تشکیل داد +نام اعضا


مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: لطف الله آجدانی -مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران- در گفت و گویی  با ما از تشکیل اتاق فکر در دفتر آموزش و پژوهش استانداری مازندران خبر داد.


 وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت بهره مندی از صاحب نظران برای ایجاد و استفاده از حداکثر ظرفیت خرد جمعی برای توسعه ی مازندران، از این اتاق به عنوان یک فرصت در راستای افزایش مشارکت کارآمد متخصصان حوزه های مختلف آموزشی و پژوهشی در تصمیم سازی ها و برنامه ریزی ها در حوزه آموزش و پژوهش یاد کرد.


مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران افزود: اعضای اتاق فکر دفتر آموزش و پژوهش استانداری مازندران درچارچوب سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید و قوانین و مصوبات مربوطه در حوزه آموزش و پژوهش، از نقش مهمی در تصمیم سازی ها برای آموزش ها و پژوهش های توسعه محور و کاربردی در مازندران برخوردار خواهند بود.


 آجدانی تاکید کرد: کوشش بسیار شده است تا اعضای این اتاق بر اساس عقلانیت و اعتدال و شایسته سالاری و تخصص وبا هدف افزایش کارآمدی و بهبود عملکرد سازمانی این دفتر در مازندران، انتخاب و منصوب شوند.


گفتنی است رشته ها و حوزه های تخصصی: علوم اقتصادی، بازرگانی، صنعت ،کشاورزی و منابع طبیعی، فنی – مهندسی ، شیمی، پزشکی، مدیریت استراتژیک، مطالعات منطقه ای ، جغرافیا و  برنامه ریزی شهری، مدیریت آموزشی و علوم تربیتی، جامعه شناسی ، علوم سیاسی، زبان و ادبیات فارسی ، محیط زیست  و مدیریت توسعه ی پایدار روستایی، از جمله حوزه هایی است که صاحب نظران برجسته ای ازآن حوزه ها برای همکاری با دفتر آموزش و پژوهش استانداری مازندران دعوت شدند.

اسامی اعضای اتاق فکر و مشاوران کمیته های تخصصی اداره کل آموزش وپژوهش استانداری مازندران به این شرح است: 1- پرفسور جهانبخش رئوف 2- پرفسور نادعلی بابائیان 3- پرفسور محسن جهانشاهی 4- دکتر ایوب برزگرنژاد 5- دکتر سعید اسلامی 6-پروفسور ابراهیم صالحی عمران 7- دکتر محمد امینی 8- دکتر محمود شارع پور 9- دکتر جلال عظیمی 10- دکتر امید تی تی دژ 11- دکتر قاسم عابدی 12- دکتر سیده شایسته واردی 13- دکتر مجتبی طبری 14- دکتر علی فلاح 15- ایرج نیاز آذری 16- اصغر رستم زاده 17 – محمود نوربخش 18- حسین برزگر ولیکچالی .


  • سه شنبه 20 اسفند 1392-14:50

    وظفیه دفتر آموزش وپژوهش استانداری آـموزش کارکنان دولت و در بخش پژوهش هزینه کرد اعتبارات پژوهشی است دفاتر اجتماعی مبارزه با مواد مخدر اقتصادی سیاسسی و... نیاز به تشکیل اتاق فکر جداگانه دارند این کار تبلیغاتی رو جمشیدی مدیرکل دفتر زنان هم انجام داد

    • سه شنبه 20 اسفند 1392-9:58

      شایسته است با نگاهی استانی از دیگر پژوهشگران و هنرمندانی که در شهرهای مختلف مازندران ساکن هستند استفاده نمایند. از جوانان نخبه استفاده نمایید. از افرادی که در زمینه انرژی های نو و پیل سوختی در مازندران فعالیت میکنند اگر استفاده شود خیلی بعتر است.

      • سه شنبه 20 اسفند 1392-1:37

        همین گونه انتظار ها را از آقای آجودانی داریم و امید واریم استراتزی های کوتا مدت ودراز مدت که قطعا تدوین نموده اند را به اطلاع جامعه مدنی برسانند تا امکان نظارت ,کنترل و تقویت آن فراهم گردد و چه بهتر آنکه ابن اتاق فکر استعداد برابری طلبانه اعضای فرهیخته را با دعوت مساوی ار زنان جامعه به منحصه ظهور میرساند آرزوی موفقیت برای موسس اتاق دارم و جامعه را به نتایج موثر ومفید فکر جمعی نخبگان امید وار می خواهم.

        • سه شنبه 20 اسفند 1392-11:23

          اینهمه تعریف و تمجید بیجا و نابخردانه و بی مغز و بی اصول ةآدم سالم و با تقوی را از مسیر خارج می کند و مثل شیطان او را به وسوسه دچار می کند تا چه برسد به مایی که از نظر تقوی خیلی به تهذیب نفس نیاز داریم تا بتوانیم خود را از شر نفس و شیطان خلاص کنیم. آقای آجدانی اگر عاصی نشود خیلی کار کرده است و هنر او باید در این باشد که غرور بیش از اندازه او را فرا نگیرد و مثل برخی از پورفسورهای ما ادای پورفسورها را در نیاورد...

          • سه شنبه 20 اسفند 1392-11:19

            ایراد اساسی که به انتخاب اعضای اتاق فکر برای استانداری وجود دارد این است که در سنوات گذشته اتاق فکر مستقیماً به استاندار وصل می شد و سطح آن ارتباط مستقیم با استاندار بود اما حالا نه تنها به استاندار وصل نیست بلکه به معاون استاندار هم وصل نیست بلکه به مدیرکل آموزش و پژوهش وصل شده است. چنین سطح پائینی په کار بزرگی می خواهد انجام بدهد؟ ایرادات دیگر بماند...

            • سه شنبه 20 اسفند 1392-18:53

              با کوچک نشان دادن کار ها ، یک کار بزرگ کوچک نمیشود. این شیوه از اندیشه ناشی از عقده ها و حسادت ها و بغض ها و مرض و غرض است. این اقدام از سوی آموزش و پژوهش باید حمایت شده و تعمیم داده شود

          • جاویدانی مسول ستاد روحانی املپاسخ به این دیدگاه 5 0
            سه شنبه 20 اسفند 1392-0:9

            سلام بر تمام مازندرانی وکلیه مسولین اکرتمام روسااز حرکت دکتر اجودانی الکو بکیرند استان مازندران سرسبدکل استان ایران خواهد شد بدورازحاشیه حرکتی انجام داد باید از او تشکر کرد احسان بر ایده شما مرحبا ابروی استان شدی مدیران کل شماهم بیاید اتاق فکرتان رارسانه ای بکنید مردم بدانند هر حرکتی انجام می شود کارشناسانه عمل می شود ولی بهتراست نتایج عمل وکارکرت شماهم رسانه ای بشود دارا سایت مجزا خدا به شما قوت دهد اینشاالا

            • سه شنبه 20 اسفند 1392-0:5

              باسلام
              لطفا اعلام فرماید این عزيزان اتاق فکر با چه معیاری واز چه شهری انتخاب شده
              اند.چنانچه اعلام
              نماید خبر شما تکمیل واز نظر حرفه
              ای قابل قبولتر خواهد بود.

              • سه شنبه 20 اسفند 1392-22:16

                تا جایی که اطلاع دارم به پراکندگی جغرافیایی توجه شده/ از شهرهای نور- آمل - بابل - قائم شهر- ساری - سوادکوه - نوشهر و تنکابن -بهشر و....

                • سه شنبه 20 اسفند 1392-11:30

                  جناب سایروس...دل ساروی ها هم خوش است که توی اون ته لیست آقای برزگر ولیکچالی خبرنگار را هم اضافه کردند... و تو چه می دانی که بابلی یعنی چه...

                • یک دانشگاهیپاسخ به این دیدگاه 3 0
                  دوشنبه 19 اسفند 1392-23:46

                  عمل خوب نیازمند برنامه های خوب و برنامه های خوب مستلزم افکار خوب و اتاق فکر موجب مشارکت افکار برتر و خلاق و کارآمد است.

                  • دوشنبه 19 اسفند 1392-23:0

                    کاش کمی هم به جوان گرایی اهمیت می دادید کاش...

                    • دوشنبه 19 اسفند 1392-20:20

                      یک پرفسور... برای ضدیت با ساری کفایت می کند

                      • مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 11 2
                        دوشنبه 19 اسفند 1392-19:52

                        افتخار آملی ا و مازندرانی ها هست استاد آجدانی. خوش به حال استان و استاندار که از وجود ایشون بهره مند هستند.

                        • مازنی ریکاپاسخ به این دیدگاه 1 11
                          دوشنبه 19 اسفند 1392-18:14

                          شِما مازنی - استانداریِ مازرون - اِفاده طبق طبق که خانّی شِه فرهنگ رِ توسعه هَدین ...پس اَتّا مردی پیدا نَیّه که راجع به زوون و ادبیاتِ بومی شِمِه دله دَی بو ؟ شِما مازنی بوئین و مثلا اطاق فکر دِرِس هَکنین و راجع به ادبیات فارسی تصمیم بَیرین ؟ خاب اِسا حق دارمی شِمارِ خنده بزنیم؟ این آقای آجدانی اینانّ کِجه جا جَم هَکرده ؟ اِماره دَس اینگنّی؟

                          • روز نامه نگارپاسخ به این دیدگاه 12 1
                            دوشنبه 19 اسفند 1392-17:32

                            حرکت جالبیست همه اهل قلمند.درود

                            • دوشنبه 19 اسفند 1392-17:29

                              با سلام این حرکت شما می تونه برای همه مدیران الگو بشه.قدرتان را بدانید این فرصت تاریخی رابرای خوشبختی مردم بخوبی قدر بدانید. مردم قدر عالمان را می دانند.برای همه این عزیزان آرزوی توفیق دارم.شهروندی از غرب مازندران

                              • دوشنبه 19 اسفند 1392-17:22

                                درود بر آجدانی عزیز و دلسوز.با این حرکت علمی استان متحول میشه.حضور چهارده دکتر در رشته های مختلف در اتاق فکر یعنی کار علمی و نقش عالمان در توسعه مهمه .این عزیزان همیشه بودند اما جای مدیری عالم و پژوهشگر مثل آجدانی کم بود.

                                • دوشنبه 19 اسفند 1392-17:5

                                  برای آقایان بویژه برزگر ولیکچالی آرزوی موفقیت می کنم

                                  • دوشنبه 19 اسفند 1392-13:7

                                    با سلام وخسته نباشید به استاد خبرنگاری ام جناب آقای برزگر .به شما تبریک می گویم.امیدوارم درآینده شاهد موفقیت روز افزون شما با شیم

                                    • دوشنبه 19 اسفند 1392-10:49

                                      باسلام خدمت اقای اجودانی باید خدمت شما عرض کنم از انجایی که حضرتعالی تاریخ خواندی ودر مقدمه تاریخ ابن خلدون نسبت به پیشرفت و تمدن شاخصه اصلی ان عصبیت را بیان میکندجا داشت حضرتعالی از رشته تاریخ هم کسی رو دعوت میکردی .

                                      • دوشنبه 19 اسفند 1392-8:54

                                        اقدام شایسته ای است که قابل تقدیر است.

                                        • دوشنبه 19 اسفند 1392-8:32

                                          درود بر جناب
                                          اجدانی. با سرعت و با روحیه بالا به کار خود ادامه دهید. نگذارید بدخواهان شما را به حاشیه برند. اتاق فکر چیزیست که همه سازمان ها و ادارات از آن محرومند یا اگر دارند فرمایشیست. پیش به سوی تدبیر و اعتدال.

                                          • جمعي از دانشجويان ساريپاسخ به این دیدگاه 9 0
                                            دوشنبه 19 اسفند 1392-8:27

                                            درود بر استاد آجداني. ايشان نشان دادند كه هم از عقلانيت برخوردارند و هم از اعتدال. اطمينان داريم ايشان موجب تحولات اساسي در آموزش و پزوهش مازندران ميشوند. مديري متفكر و لايق. با آرزوي موفقيت ايشان

                                            • دوشنبه 19 اسفند 1392-8:13

                                              عالی است . خوب است این کارشناسان در سطح استان و در همه زمینه ها مفید و بکار آیند . چرا که آموزش و پژوهش استانداری می تواند در همه زمینه ها به کمک استان بیاید .

                                              • فقط عنوان؟پاسخ به این دیدگاه 1 3
                                                دوشنبه 19 اسفند 1392-7:11

                                                فقط عنوان و درجات تحصیلی ( آن هم این سال ها ! ) کافی نیست . این عالیجنابان را به ما معرفی کنید . ا ناشناخته بودن این جا شاید هم برای بعضی امتیاز مثبت تلقی شود !

                                                • دوشنبه 19 اسفند 1392-2:21

                                                  جناب آقای آجودانی! شایسته است با نگاهی استانی از دیگر پژوهشگران و هنرمندانی که در شهرهای مختلف مازندران ساکن هستند استفاده نمایند.

                                                  • ازخدا چه پنهانپاسخ به این دیدگاه 0 5
                                                    دوشنبه 19 اسفند 1392-16:22

                                                    این حکومتی ها کلا با هنرمندا مشکل دارند علی الخصوص از شاعرا فراری هستن
                                                    بیشترین جلو رفت حکومتی ها از شعر تحویل گرفتن ح و خ!از فیلم سازی ر... و ..... بقیه روی هنر خوش نویسی و خط هستند که رویای آنهاست یک خطاط داشته باشند و...

                                                  • شهروند مازندرانیپاسخ به این دیدگاه 22 3
                                                    دوشنبه 19 اسفند 1392-0:5

                                                    چقدر خوب است این گامی باشد برای تشکیل اتاق فکر در استانداری مازندران.

                                                    • دوشنبه 19 اسفند 1392-14:40

                                                      اتاق فکر باید منجر به ارائه نظر و کاربردی کردن علم و نظریات تخصصی باشد تا بار ی از دوش جامعه و مردم برداشته شود امید است آقای آجودانی طرح های ماندگار و کاربردی در مازندران به ارث بگذارند. تا ببینیم این فرد آگاه از تاریخ برای تاریخ این دیار چه چیزی در چنته دارد. ما که امیدواریم....

                                                      • از خدا چه پنهانپاسخ به این دیدگاه 1 8
                                                        دوشنبه 19 اسفند 1392-8:4

                                                        الان شمِ نظر اتاق فکر کجه هسّه؟
                                                        خا استانداریشه دیگه . مردم چه حرفایی زندنه آدم ره برمه گیرنه


                                                      ©2013 APG.ir