تعداد بازدید: 2869

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 27 اسفند 1392-0:43

قائم شهر: صفر!

انتقاد فرماندار از جلسه های بدون خروجی

محمدی گفت: نباید به برگزاری سه جلسه در یک روز آن هم بدون خروجی دلخوش کنیم/ سال گذشته در بسیاری از بخش ها، قائمشهر نمره ای نداشت و صفر شد و تنها در انتخابات بود که نمره داشت.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضا شریعتی: صبح امروز آخرین جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر با حضورمسئولان ادارات مختلف شهرستان برگزار شد

در این مراسم که از ساعت 9 صبح  در سالن اجتماعات فرمانداری قائمشهرآغاز شد، آیت الله معلمی -امام جمعه شهرستان قائمشهرونماینده مجلس خبرگان رهبری مازندران- با گریزی به نامه امیرالمومنین به مالک اشتر به  فرازهایی از نهج البلاغه اشاره کرد وگفت: چنانچه به نامه امیرالمومنین  توجه کنیم، در واقع نسخه روز جامعه را پیچیده ایم و محتوای نامه این حضرت به صورتی تنظیم شده است که شامل همه ایام می شود.

معلمی با اشاره به  پیروزی های  اخیر در سوریه وشبه جزیره کریمه از مدیران ومسئولان شهرستانی خواست که با اراده وپشتکار به ارائه خدمت بپردازند، چرا که در این صورت خدا خیلی چیزها راجابجا خواهد کرد.

در ادامه خداشناس -مدیر بنیاد شهید وامور ایثارگران قائم شهر- با اشاره به تفیکیک شدن سیمرغ از شهرستان قائمشهر پرونده های موجود در شهرستان را  4هزار و 77 پرونده خواند وگفت:وقتی دولت وملت این آسایش ،امنیت وبالندگی را مدیون شهدا وایثارگران است ومعتقدیم شهدا همه چیز خود را فدای اسلام کرده اند، چطور می توانیم بیاییم وبگوییم خدماتی داشته ایم؟!

این مسئول با بیان اینکه ایثار وشهادت با فرهنگ جامعه گره خورده است ادامه داد:ما حدود 365 روز در سال داریم که حتی اگردر هرروز سه بازدید از خانواده شهدا  ایثارگران داشته باشیم، با این حجم پرونده ها نمی توانیم حتی سرکشی ساده در قالب طرح سپاس  داشته باشیم؛ بنابراین برای این امر گروه هایی را به سرپرستی رییس ادارات تشکیل دادیم .

مهدی محمدی –فرماندار قائم شهر- گفت:ما به عنوان کارگزاران اسلامی باید در این طرح حضور پیدا کنیم واگر همت به خرج ندهیم باید به حال خودمان تاسف بخوریم.

وی با بیان اینکه برخی از فرزندان تحصیل کرده شاهد، بیکار هستند ابراز امیدواری کرد هرچه زودتر این معضل بر طرف شود.

این مسئول ضمن انتقاد از برگزاری ده ها جلسه بدون خروجی و با اشاره به توقع مردم از مسئولان اظهار داشت:ما  نباید به برگزاری سه جلسه در یک روز آن هم بدون خروجی دلخوش کنیم.

فرماندار قائمشهر از ستادهای استقبال از مهمانان نوروزی خواست آذین بندی شهر در ایام فاطمیه به گونه ای باشد که حرمت این ایام حفظ شود.

وی سپس در انتقاد از ارزیابی عملکرد سال گذشته گفت: سال گذشته در بسیاری از بخش ها، قائمشهر نمره ای نداشت و صفر شد و تنها در انتخابات بود که نمره داشت که این وضع برای مدیران خوب نیست.

 در بخش پایانی این جلسه فرشید قدمی -رییس اداره ورزش وجوانان قائمشهر- با اشاره به کسب 22 مدال بین المللی، جهانی وآسیایی شهرستان قائمشهر در مسابقات مختلف و9 مدالی  که  در رشته وزنه برداری از11 مدال کسب شده سهم قائم شهرشد، گفت:ما در مراسم استقبال از قهرمانان از مسئولان دعوت می کنیم ولی متاسفانه جز تعداد محدودی از مسئولان، بقیه در این مراسم  حاضر نمی شوند

وی حضور مسئولان را  سبب دلگرمی جوانان وورزشکاران دانست.



    ©2013 APG.ir