تعداد بازدید: 3621

توصیه به دیگران 3

جمعه 1 فروردين 1393-0:40

عکس و خبر

آیت الله طبرسی:نوروز، سنت ملی است

خبر+عکس مازندنومه از حلول سال نو در امامزاده عباس ساری با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون استاندار، مسئولان و مردم


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: مراسم تحویل سال نو در آستانه مبارکه امام‌زاده عباس ساری با حضور آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران، علیرضا یونسی معاون سیاسی استاندار مازندران، حجت‌الاسلام علیزاده مدیرکل اوقاف مازندران،  واحدی فرماندار شهرستان ساری و جمعیت زیادی از شهروندان ساروی برگزار شد.

اظهارات آیت‌الله طبرسی در این مراسم را بخوانید:

-این ساعات خوش تحویل سال را که در کنار امام‌زادگان سپری می‌کنیم انشا‌ءالله سال خوب و خوش و همراه با شادی و خیر برای همه باشد.

-خداوند روح درگذشتگان، شهدا و امام راحل را قرین رحمت کند و رهبر، دولت، نظام و کشور ما را در پناه امام زمان(عج) محفوظ بدارد و خداوند وجود نازنین امام زمان را صحیح و سالم بدارد و عیدی سال 93 را بشارت ظهور آن حضرت قرار دهد.

-نوروز، سنت ملی است و اسلام هم آن را نفی نکرده است و امام راحل هم فرمودند نوروز، عیدی است که در دین اسلام نفی نشده است.

-آغاز سال شمسی، یعنی یک سال از عمر ما رفته است و این گردش طبیعی است. این عید جهان و عید طبیعت است، طبیعت است که شکوفا و سبز می‌شود.
- بعد از تحویل سال نو، صله رحم را فراموش نکنیم، قهرها باید به آشتی تبدیل  شود. به ویژه کسانی که پدر و مادری در خانه سالمندان دارند به آنها سرکشی کنند.

-همان‌گونه که خانه تکانی می‌کنیم باید در سال نو، خودمان را هم تغییر دهیم.

-خداوند امنیت، آسایش و خیر و برکات را به ما ارزانی کند.


  • مازرونی تیزبینپاسخ به این دیدگاه 1 0
    دوشنبه 4 فروردين 1393-23:58

    سلام شما درمقابل خدا مسولیت ییام ملت را کزینشی چاب نکنید مدیونید

    • دوشنبه 4 فروردين 1393-0:30

      کار بسیار نیکو وپسندیده ای است ولی خواهشا پیگیر توسعه صحن حرم باشید


      ©2013 APG.ir