تعداد بازدید: 3186

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 11 فروردين 1393-14:5

درخشان چون خورشید

به مناسبت روز جمهوری اسلامی/ هرکه با خدا باشد خدا با اوست. ملت ما خدائی است و این حقیقت را در 35 سال گذشته ثابت کرده است.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، علیرضا یونسی، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران: بعد از جنگ جهانی دوم بود که جهان به دو بلوک شرق و غرب تقسیم گردید و در پی آن عملاً دو اندیشه و شیوه حکومت داری مطرح شد. اولین شیوه ، اداره جهان بر اساس اندیشه های مارکسیستی به سردمداری اتحاد جماهیر شورویِ وقت و دومین شیوه، اداره جهان بر اساس اندیشه های لیبرالیستی به سردمداری آمریکا بوده است.

در جریان جدال این دو شیوه که عملاً نیز در بخش های گسترده ای ازجغرافیای آنروز عالم در حال اجرا بوده است، ناگهان خورشید درخشانی از سرزمین مقدس ایران در جهانِ تحت ستم و کفر آمیز آنروز طلوع کرد و تلالوء پر فروغش بر عالم و آدم تابیدن گرفت و انقلاب اسلامی اش را با پیروزی بر بزرگترین قدرت زر و زور و تزویر حاکم بر کشور به مردم ایران و مسلمانان جهان عرضه نمود و اینگونه بود که خون بر شمشیر پیروز گشت و انفجار نور حاصل شد.

همه اندیشمندان و تئوری پردازان علم انقلاب بر این باور بوده و هستند که انقلاب اسلامی از بزرگترین پدیده های اواخر قرن بیستم به شمار می رود که حاصلش ارائه شیوه ی جدیدی دراداره جامعه بوده است .

 این انقلاب مقدس به رهبری مردی از سلاله همه انبیای الهی و رهروی قاطبه مردم از ایشان بر رژیم تا بن دندان مسلّح پیروز شد و اندیشه بی بدیلی از حکومت داری و اداره جامعه را بر اساس معرفت اسلامی عرضه نمود که حاصلش اداره جامعه بر پایه دین و ارزشهای حاکم بر آن بوده است، بدین معنی که در این شیوه ی  حکومت داری، انسانی صالح، عادل، متقی، شجاع، متخلّق به اخلاق الهی، عاری از هوی ، مجتهد و مرجع تقلید در رأس اداره حکومت قرار می گیرد و جامعه و مردم را بر اساس فضیلت های بی پایان اندیشه اسلامی اداره می کند. در این شیوه اداره جامعه، دیگر خبری از ظلم، تباهی، فساد، بی عدالتی، بی بندوباری، استثمار، فحشا و منکرات و .... که اساس اندیشه های کمونیستی و لیبرالیستی را تشکیل می دهد، نخواهد بود .

و این گونه بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 به فرمان حضرت امام (ره) همه پرسی 10 و 11 فروردین 1358 با حضور عظیم مردم این مرز و بوم در رابطه با اعلان نظرشان پیرامون شیوه اداره حکومت در بعد از پیروزی انقلاب برگزار شد و از تعداد 20423438 نفر شرکت کننده 2/98 درصد به « جمهوری اسلامی » رأی مثبت داده اند و این نتیجه در 12 فروردین ماه همان سال بوسیله دولت موقت اعلان شد. این چنین بود که روز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی قلمداد شد و در این روز ایران، جمهوری اسلامی شد و حضرت امام (ره) این روز را « روز نخستین حکومت الله » نامید و فرمود: که این روز " از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز راعید بگیرند و زنده نگهدارند، روزی که کنگره های قصر 2500 ساله حکومت طاغوت فرو ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بر بست و حکومت مستضعفین جانشین آن شد ."

از آن روز تا به امروز قریب 35 سال می گذرد. در طی این مدت انقلاب مقدس مان با رهبری های پیامبر گونه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و با حمایت روزافزون مردم شرافتمند، با وفا، عزیز و مومن همچون خورشید می درخشد و تازه و با نشاط در مسیر ارزش های الهی اش به پیش می رود و تا به آرمان های رهبران عظیم الشأنش و شهدای والا مقامش وفادار بماند ، رضای خداوند را به دست آورد و خود را به فلاح و رستگاری رهنمون سازد و در طی این مسیر نه از جنگ نظامی واهمه ای دارد؛ زیرا که اهل محرم است و نه از محاصره اقتصادی، زیرا از اهالی رمضان بشمارمی رود و بدین سان است که خداوند فضل و کرمش را شامل حال ما مردم این سرزمین مقدس نموده است و دشمنان مان را یکی بعد از دیگری به نابودی کشانده است که صدّام پلید، نمونه بارزی از این مقوله بشمار می رود که در سوراخ موش پیدایش کردند و به جوخه های اعدامش سپردند .

و هرکه با خدا باشد خدا با اوست . و ملت ما خدائی است و این حقیقت را در 35 سال گذشته ثابت کرده است .

 


  • بیگلریانپاسخ به این دیدگاه 4 0
    سه شنبه 12 فروردين 1393-11:52

    از بیانات مرد اخلاق و ادب سپاس.با وجود شخصیتی همچون حاج آقا یونسی در راس هرم معاونت سیاسی بسیاری از تنش ها و هدم ها با مدیریت بدون تکبرشان از استان مازندران زدوده شد و منطق اعتدال و تدبیر در استان ما شکوفا شد و عزت و شرافت مردم عزیز دیار علویان شکوفاتر گردید


    ©2013 APG.ir